Venter

Markblomst

Forelsket i forumet
Går å venter på mensen, som jeg virkelig ikke håper at kommer.. Har så lyst å teste positivt!! Dette er en spennende periode,men synes dagene frem til testing går utroooolig seint.. Noen andre som er i samme situasjon?

ja det er noen utrolige treige dager forran IKM venter jeg også, skulle vert her nå, tester negatvt jeg[:(]...
Skulle ønske TR bare kunne dukket opp så jeg kan starte på nytt!
Men det er så rart for jeg er sikker på at jeg hadde El på dag 12 i syklusen... Skjønner ikke helt hvor TR har blitt av jeg!

Jeg hadde første dag i siste mens 19 okt. Bør jeg vente med testingen til jeg forrventer neste mens? Er så spent...

ja eg går åg å vente........ håpe ikkje mensen kjeme..... he hatt ein litt uregelmessige mens åg så ting kan jo fortsatt skje,,,, mn eg he nå satt ein syklus på 28 dage... men d e ett eller anet som e anderledes..... håpe an slår positivt ud...... lykke t......

sukk... testa i dag igjen jeg, og den er nok negativ!
Nå kan bare den hersens TR komme så jeg kan bli ferdig med henne!

Er i samme situasjon som deg, Markblomst! Er så enig med deg! Det går så utrolig sakte frem til IKM-dagen. Har du regelmessig syklus? For mitt vedkommende er IKM-dagen på torsdag (i overimorgen). Jeg vet at du er utålmodig, og at alt du vil er å ta en test - men jeg har bestemt meg for å ikke teste før jeg er forsinket. Dvs, har jeg ikke fått mensen til på lørdag tester jeg meg. Er redd for at testen viser negativt fordi jeg tester for tidlig. De siste dagene har jeg vært småkvalm, trøtt og reagert på lukter. Men det er helt sikkert bare tilfeldig, og jeg kommer sikkert bare til å le av meg selv når jeg får mensen på torsdag!:-) Håper jo, men SÅ enkelt kan det ikke være! :-) Lykke til, Markblomst!

Lykke til Markblomst!

Skjønner at du er utålmodig. Du får prøve å være aktiv fram mot IKM-dagen sånn at tida går fortere. du er heldig som vet når du egentlig skal ha mensen. Jg aner ikke, så jeg gidder ikke teste. Hadde 40 dagers syklus forrige gang, og nå ser det ut til at den blir minst like lang. Tror ikke jeg gidder å teste før jeg er på dag 40 eller senere uten mens. Er på dag 35 nå. Skal love deg at man blir utålmodig når syklusen er så lang. Blir ALTFOR lenge mellom hver gang det er mulig å bli gravid da jo! Blargh!!

Men krysser fingrene masse for deg! Håper du kan komme tilbake med gledesmeldinger om ikke lenge!

Klem, m

Ja, jeg har hatt regelmessig syklus etter pilleslutt. Har gått på pillen i nesten 3år , så jeg var redd syklusen vill bli ustabil, men ser ut som at jeg kom tilbake til det normale ganske fort.

Tusen takk Markblomst!

Jeg venter fremdeles på mensen. Har hatt litt menssmerter, men ikke mye. Og kvisene popper ut som aldri før. Akkurat det er dritt med å slutte på pillene!!

men ellers er jeg like blank på hva som skjer som for noen dager siden. Tror mest på at mensen kommer, for jeg har ikke noen andre tegn egentlig.

Hva med deg? *tenker på deg også*

M

Ser ut som om vi er mange som går og venter på TR. Har ikkje hatt besøk av henne siden slutten av september. Dagen før eg skulle ha fått i okt. hadde eg og alle de rette tegna, men hun dukket fortsatt ikkje opp. Har testa negativt to ganger, denne syklusen er bare helt på tur....... Får se om hun dukker opp neste uke, men av en eller annen grunn tviler eg. Slutta på pillen i sept., så eg må kanskje vente ei stund til før syklusen stabiliserer seg.......[&o]

Skal ha TTR i morra,og jeg kjenner den er på god vei. Blir så sint og skuffet,frustrert og lei meg!!![:'(][&o][:(] Til og med sambo begynner å bli seriøst bekymret nå...[&o] Går inn i 8 pp nå... Lei!!![:(]

Hvor lenge gikk det før du kom inn i "normal syklus" etter pilleslutt??

Ønsker deg ihvertfall lykke til, skal krysse fingrene for deg[;)]

Jeg fikk normal og stabil syklus med en gang etter pille-slutt,på 28 dager,ingen dager over eller under. Hadde gått på p-piller i 4 år. Så det er jo bra!

Tusen takk,Jani! [;)] Ønsker deg masse lykke til også!! [:)]

Det går fint med meg monicabebe, men det begynner å bli slutt på tålmodigheten min.. Har så lyst å teste, men tror det er litt fortidlig..
Men jeg skal holde deg oppdatert. Må nok vente en liten uke til før jeg tar en test.. *gruer og gleder meg*
Håper det snart klaffer for deg!!
Klem

Jeg venter jeg også.. kjiipt... Men har et lite håp om at TR ikke skal komme.... Vær så snill TR, ikke kom!?

Har en sånn rar magefølelese, men den har lurt meg før.. Så jeg er så redd for å teste, for jeg vil så gjerne få et positivt resultat.

Jeg er så sjalu på alle de som får barn uten og egentlig ønske dem.. Men syns jo alle fortjener det da...

KAN DET IKKE BLI MIN TUR SNART? OG DIN!

Lykke til!

Krysser fingrene for os som venter på svar.

Har testet negativt i dag også jeg, så her er det ikke noe på gang. Men lurer på om jeg har eggløsning nå faktisk. Har ubehag i eggstokkene, spesielt den høyre. Kan jo være mulig siden syklusen min er helt på bærtur...

[:@][:@][:@]AAARRRGGGHHH!!! Blir så sur for at den ikke kan være regelmessig og kort! Utrolig kjedelig å ha sååå lange sykluser.

BLÆH!

Ønsker dere lykke til, jenter!

Lykke til alle som prøver og som venter! Håper ikke at TR dukker opp hos noen av oss. Hadde vært kjekt med en sommer baby =)

Back
Topp