venter..venter...venter...

mysill

Betatt av forumet
Regner med jeg får brev i posten fra St.Olav om når jeg skal ha min etterlengta tlf samtale med legen...
Venter....venter...venter....
Synes dagene bure gå fortere jeg  :)
Enn om han ikke kunne ha ringt i morgen feks. Det hadde passet meg ypperlig....
Har hvertfall kommet meg over det dumme tantebesøket jeg fikk...Nå vil jeg bare komme i gang igjen.....hihi!

SPIRE...SPIRE...KOM TIL MEEEEEEEEEEEEEEEEEG!!!!!!!!

[:)]

håper tiden går fortere.......

veit hvor kjipt dette med venting er..hehe.

lykke lykke til mysill[:D]

Det er greit å få tatt den samtalen og super lurt å få tenkt over på forhånd hva man vil spørre om. Min samtale fikk jeg 2 dager etter uthenting i.o.m. at jeg skulle hjem til jenta mi som hadde bursdag og hadde et stykke å reise. Men jeg var ikke forberedt så satt nesten bare å kikka i golvet med STOR klump i halsen.
Men hadde litt merkeli møte med en lege der som jeg kun har sett den ene gangen, da hun skulle prøve å forklare så sa hun: "du ser ikke ut som ei dame me skit egg liksom" (det var hennes nøyaktige ord!!!)

Så om man kan se det på utseende så .....    [&:]'

Men ring å spør imorgen om den samtalen da.... (om du ikke får brev da...)

ja denne ventingen er noe drit...
regner med at jeg får brev før samtalen...ei venninde av meg fikk brev i posten hun også om når samtale med lege ble  :) så tar vel 2-3 uker max håper jeg...
bare jeg som er så sinnsykt utålmodig...ting skjer ikke fort nok...
skulle vunnet i lotto...så hadde det bare vært å kjørt på med det meste...hehe!!!
det er jo bestandig disse duste pengene som bestemmer alt i dag...

hehe...ser ikke ut som ei dame med shit egg......fin kommentar det....hehe!
jaggu spent på hvem det er jeg får prate med på st.olav jeg...

hvilken samtale er dette egentlig??? et ledd i prosessen eller en samtale fordi at du har shit egg[:D] det var litt av en kommentar, sorry smilefjeset

Back
Topp