Venter utålmodig på bevegelse i magen

Boondocker

Flørter med forumet
Imorgen er jeg i uke 21 og jeg har enda ikke kjent tydelige bevegelser fra lillejenta i magen..
Jeg kjenner det bobler og dirrer til tider, men klarer ikke helt å skille mellom hva som kan være babybevegelser eller ikke :woot:

Regner med det er ikke lenge før jeg begynner å kjenne noe... Gleder meg så fælt :Heartred :wav
 
Håper du kjenner det snart :Heartred det er ganske så fantastisk (og vondt noen ganger :p )
 
Jeg er tredjegangs og kjente liv for første gang henholdsvis i uke 15, 13 og 13. Likevel har det denne gangen virkelig ikke vært mye merkbar action siden første gang jeg kjente liv, og det er først nå denne siste uken at jeg merker det ordentlig, og mannen har fått kjenne det utvendig samtidig som jeg har kjent det ordentlig. Så det er stor forskjell fra de forrige, der jeg har kjent kraftige spark lenge før. Men nå er vi endelig her, og det er helt herlig, snart får du også kjenne det :happy: Jeg er nå 21+4 ;)
 
Jeg begynte å kjenne mellom 21 og 22! Håper det kommer noe hos deg også snart :)
 
Kjenner også mye mindre liv denne gangen - har morkaken foran.

Forrige gang kunne samboer kjenne utenpå hvertfall i uke 16-17. Nå er jeg 22 uker, og fortsatt vanskelig å kjenne fra utsiden, men jeg har begynt å kjenne endel innenfra hvertfall.
 
Back
Topp