Venter spent....

Sadi

Flørter med forumet
Er i gang med fryseforsøk.. Har blitt gravid på alle ferskforsøkene (3 ganger), men frys..... jg vet ikke. Er på rugedag 8 (innsettingsdagen= 1.rugedag) Har allerede svidd av en test igår, og en i dag.. Negativt (ikke helt uventet)... Har ingen symptomer som helst, så vi får se.... er det flere rugere som venter og holder på å dø av all ventingen vi prøvere må nøye oss med??
:smiley-angry016

Ønsker dere det beste og håper vi lykkes..... :signs003

Krysser fingrene for dere, håper denne gangen varer lengre enn de andre forsøkene dine!

Klem :)

:love7 Tusen takk skal du ha!
Ser du også er i gang... Får håpe lykken er på vår side denne gang...:happy119
Skal du ta blodprøve også? Når får du vite?

Klem :signs003

:love7 Tusen takk skal du ha!
Ser du også er i gang... Får håpe lykken er på vår side denne gang...:happy119
Skal du ta blodprøve også? Når får du vite?

Klem :signs003
Er i gang med spray og starter med sprøyter nå på onsdag. :)
Reiser til sykehuset fredag den 5 april på ul, å derfra blir uttak og alt bestemt. :)

Er i gang med spray og starter med sprøyter nå på onsdag. :)
Reiser til sykehuset fredag den 5 april på ul, å derfra blir uttak og alt bestemt. :)

Lykke lykke til!!! Må oppdatere meg da...
Kan jg spørre om grunnen til ivf hos deg?

Lykke lykke til!!! Må oppdatere meg da...
Kan jg spørre om grunnen til ivf hos deg?
Såklart. :) Har tette eggledere, ingen gjennomtrengning i det hele tatt. Prøvde i 3 år før utredning startet, har prøvd siden 2008. Kranglet meg til lap som ble utført i sept 12, ble henvist på dagen til IVF, oppstartsamtale i okt 12, første runde januar 13 som endte i SA.

Enn du?

Huff da... jeg har pcos. Altså VELDIG mange egg, mn ingen vil modnes. Ble laparoskopert ifjor for 2.gang for å få svidd av noen av eggene og da fant dem i tillegg ut at den ene egglederen var tett. Vi klarte å få jenta vår med vanlig stimulering. Pergotime. Og siden har vi prøvd og prøvd. Nå blir jeg gravid men legene mener at jeg kanskje har svak livmorhals. Eerfor bare "falller" fosteret ut på en måte. Nestr gang skal dm sy igjen livmorhalsen. Får håpe at dt skjer noe snart....

Huff da... jeg har pcos. Altså VELDIG mange egg, mn ingen vil modnes. Ble laparoskopert ifjor for 2.gang for å få svidd av noen av eggene og da fant dem i tillegg ut at den ene egglederen var tett. Vi klarte å få jenta vår med vanlig stimulering. Pergotime. Og siden har vi prøvd og prøvd. Nå blir jeg gravid men legene mener at jeg kanskje har svak livmorhals. Eerfor bare "falller" fosteret ut på en måte. Nestr gang skal dm sy igjen livmorhalsen. Får håpe at dt skjer noe snart....

Huff, høres ut som en tung vei og gå. Sy igjen? Høres spennende ut. Ja, håper virkelig det skjer noe snart :) Så spennende dette er. :)

Ja ik nok med det ene, også skal mn få noe annet i tillegg...

Spennende? Dt r jo så spennende at mn går og r i spenning nesten konstant.... mn mn. Dt r jo for at det forhåpentligvis vil føre til et mirakel en gang...

Ja ik nok med det ene, også skal mn få noe annet i tillegg...

Spennende? Dt r jo så spennende at mn går og r i spenning nesten konstant.... mn mn. Dt r jo for at det forhåpentligvis vil føre til et mirakel en gang...
Ja, får bare håpe og tro at det kan komme noe godt ut av alt dette :)

Måtte dagene fly avsted så du kommer deg fort til testdag. :)

Å takk skal du ha... og det samme til deg... håper alt ordner seg raskt... kan jg spørre hvor gammel du r og hvor du holder til?

Å takk skal du ha... og det samme til deg... håper alt ordner seg raskt... kan jg spørre hvor gammel du r og hvor du holder til?
Ingenting og takke for. :) Jeg er 26, mannen er 31. Vi holder til oppe i nord! Bor et lite stykke fra Bodø, og behandlingen er på UNN i Tromsø. :)

Enn du? Du trenger ikke svare om du ikke vil altså. :)

Hvorfor ikke, det er ikke noe problem... ♥ jg er nå blitt 28, mannen er 35. Holder til på Østlandet så går til behandlingen på Rikshospitalet. Men svangerskapene har blitt fulgt opp på Ahus.. der oppe blåser det vel en god del... hehe...

Var i bodø i vinterferien en gang og det skjer aldri igjen!! Hehe.. mn dt er så vakkert der!!

Sy igjen livmorhalsen?! Tuller du med meg?! :)

Nei faktisk... desverre sant... dm bare snurper igjen med en tråd...

Ja dt finnnes dt oxo... mn på ahus sydde dem igjen. Legen beskrev det som: potetsekk som lukkes igjen. På samme måten syr dm igjen..

Huff rugedag 10 og fortsatt negativ. Helt hvit test..... huff ik mye håp her i huset

Back
Topp