Venter spent..

lille13

Flørter med forumet
Klarte ikke å vente lengre på time til oul,så ringte føden idag å etterlyste. Ble henvist før jul,men har enda ikke fått innkalling..men fikk snakke med en kjempekoselig mann som skulle ordne opp i det med en gang,så nå er det bare å vente på tlf fra dem eller brev i posten :)
Sent from my HTC Desire HD A9191

Så bra! :) like greit å sjekke opp i det ;)
Håper timen din kommer fort :) er jo litt gøy å ha en dato å se frem til ;)

Di ringte meg tilbake..var en del usikkerhet ang antall uker på vei og at jeg hadde vært der den gangen pga blødningen,så hun trodde jeg skulle inn til ny kontroll (tidlig ul), men jeg sa at jeg ikke trengte det,men gjerne villa ha time til oul..skulle få innkalling..ble en gang i mars :) ååh,det er så lenge til :(

Åh.. Kjenner til det.. Skal ikke før 21mars.. Føles som en evighet! :p
Håper ukene flyr fort avgårde for oss :)

Legen henviste meg til ekstra ul oppfølging på sykehuset, leverte den samme dag og fikk brev i posten etter 2-3 dager. Har egentlig ordinær ul 04.mars, men fikk en time før som er 20.feb (på onsdag) :D

Åh.. Kjenner til det.. Skal ikke før 21mars.. Føles som en evighet! :p
Håper ukene flyr fort avgårde for oss :)
Ååh,unnskyld,men så godt at jeg ikke er alene ;) hehe..
Håper tiden går veldig fort...er liksom det jeg har gått å ventet på fra vi fikk pos test :p

Legen henviste meg til ekstra ul oppfølging på sykehuset, leverte den samme dag og fikk brev i posten etter 2-3 dager. Har egentlig ordinær ul 04.mars, men fikk en time før som er 20.feb (på onsdag) :D
Ååh,heldigris! :)

Ventet på time i 4 uker her :/ han skulle purre på dem i dag da :) er så utålmodig :p

Back
Topp