Venter sånn på føde historie fra En-Skatt!

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Uff mener selvfølgelig ikke dette som noe masing rettet mot deg En-Skatt men jeg må innrømme at siden jeg våknet til beskjeden kn at du var blitt mamma har jeg kikker innom jevnt og trutt for p se om du har oppdatert;)

Jeg har stor respekt for at dette er deres tid og at du ikke har noen forpliktelse overfor oss. Men jeg er skikkelig spent- det må jeg innrømme;)

Håper dere nyter tiden med den lille;) ønsker dere alt vel;)

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Uff mener selvfølgelig ikke dette som noe masing rettet mot deg En-Skatt men jeg må innrømme at siden jeg våknet til beskjeden kn at du var blitt mamma har jeg kikker innom jevnt og trutt for p se om du har oppdatert;)

Jeg har stor respekt for at dette er deres tid og at du ikke har noen forpliktelse overfor oss. Men jeg er skikkelig spent- det må jeg innrømme;)

Håper dere nyter tiden med den lille;) ønsker dere alt vel;)

Signerer denne ;)

Vi venter i spenning! :)

Håper de koser seg!

Ja det er veldig spennende å vente på oppdatering :)
Regner med at hun koser seg så mye med lille prinsen akkurat nå :)

Vi er nok spente alle mann :) Og litt utålmodige selv kanskje, hehe. Håper dere har det bare bra og at du bare koser deg med lille nurket.

Dytt;)

Hihi, så koselig, dere søte damer :-)

Vi har det veldig veldig bra sammen både jeg, baby og pappa! Jeg er hodestups forelska i lillegutten min! Skal komme med mer historie etter hvert, ja :-)

Gled dere til å ha babyene i armene, jenter :-)

Så godt å høre at det går fint og at dere koser dere sammen! :)

Hihi, så koselig, dere søte damer :-)

Vi har det veldig veldig bra sammen både jeg, baby og pappa! Jeg er hodestups forelska i lillegutten min! Skal komme med mer historie etter hvert, ja :-)

Gled dere til å ha babyene i armene, jenter :-)

Åååå... så koselig. ... kos dere masse masse:):)

Back
Topp