Venter på TR..

snopeguri

Elsker forumet
[&:]..skulle ønske den bare EN mnd kunne være LITT i rett tid! ARG! Spiller jo ingen rolle når vi trenger IVF likevel, men hadde vært fint med litt kroppskontroll![8D][8|] Er på dag 34 nå...
 
Off da, jeg har bare en ting å si den tr er aldri grei å ha med å gjøre enten man ønsker henne velkommen eller hater henne, håper at h dukker opp snart for deg da slik at du kommer igang med forsøket ditt, for det er vel det som står på tur for deg nå, eller husker jeg feil?
 
Som du ser setter ikke vi i gang før etter sommeren, men det er likevel en fordel å ha litt kontroll på syklusen tror jeg.... Men får bare vente!
Vet du forresten om det er "umulig" å bli gravid med 13 mill i sædprøven? Den var først på bare 2, men den siste var på 13..[:)] 
Er vel litt drøyt å håpe...Takk forresten, for at du alltid svarer meg og andre så raskt!!![:)][;)]
 
ORIGINAL: snopeguri

Som du ser setter ikke vi i gang før etter sommeren, men det er likevel en fordel å ha litt kontroll på syklusen tror jeg.... Men får bare vente!
Vet du forresten om det er "umulig" å bli gravid med 13 mill i sædprøven? Den var først på bare 2, men den siste var på 13..[:)] 
Er vel litt drøyt å håpe...Takk forresten, for at du alltid svarer meg og andre så raskt!!![:)][;)]

 
Tror det var omtrent 13 på "vår" prøve også den ene gangen. (Er noen år siden, så husker ikke helt[8|]) Vi fikk vite av legen da at det var nok litt vanskeligere, men ikke umulig[;)] Nå hadde jeg i tillegg en tett eggleder, noe som minker sjansene enda mer, så det skjedde ikke noe på naturlig vis her[:(] Men det gjorde det på første IVF[:D][:D]
 
Leste nettopp et sted at det nå var forsket på at sex hver dag (rundt eggløsning) økte sjansene for å bli gravid dersom sædkvaliteten ikke var på topp. Å spare opp som det tidligere ble sagt, var ikke det beste. Kvaliteten ble dårligere jo lenger de lå i "banken". Så selv om det ble flere sædceller i en utløsning med oppsparing, så var det så mange med dårlig kvalitet at det lønner seg med sex hver dag. Da ble det tilført flest sædceller med god nok kvalitet.
 
Så flott at dere fikk det til på første IVF!!! [:)] Håper så inderlig at jeg kan si det samme om et halvt års tid!!
Det som er litt deilig er å slippe å tenke eggløsning og timing og styr. Nå slapper vi av til forsøket starter, og har sex når vi føler for det[:D]
Likevel er det en bitteliten tanke i bakhodet som sier at det ikke er umulig å få det til selv. En her inne greide det med kun 2 levende celler i prøven!
Heldigvis så det ut til at alt var normalt hos meg på UL, så da er vel ikke sjansene så værst på IVF.
 
Back
Topp