venter på tlf....

Nanne-Mi

Venter min tredje skatt <3
Var hos legen i går og spurte om jeg kunne få tidlig ultralyd, da jeg er bekymra pga lite symptomer....Han mente jeg ikke fikk på sykehuset, MEN..... det er en annen lege i kommunen som har ultralyd så han henviste meg dit :D Så går bare og venter på tlf...men regner nok med at det ender med at jeg må ringe selv for å få noen time :P Er skikkelig spent og nervøs i hvert fall! Ikke noe gøy med så lite symptomer, og det ser jeg flere bekymrer seg over her også!

Er det forresten noen som allerede har lav hb??? Måtte starte på jerntabletter i går, det var tidlig synes jeg!

Ja jeg er lit bekymra for jeg har så lite symtomer jeg og. Men testen viser enda positivt..hm...

Kristianne skrev:
Ja jeg er lit bekymra for jeg har så lite symtomer jeg og. Men testen viser enda positivt..hm...

Tror kanskje vi egentlig ikke bør være bekymra...men ikke så lett å la være :P jeg er ikke øm i magen engang, var det hele sist svangerskap....

Skal du på tidlig ultralyd eller?

Kjekt at du kanskje får sjekket at alt står bra til =)

Jeg har heller ingen symptomer, men det hadde jeg ikke sist heller. Så jeg har klart å slå meg til ro med det denne gangen :) Men forstår absolutt alle som velger å sjekke at alt er bra, jeg hadde nok også hatt det litt bedre med meg selv om jeg hadde gjort det, men.... :P

Bare vær glad du ikke har så mye symtomer. Det er jo ingen regel som sier at du må ha det for å være gravid:) Husk at ingen svangerskap er like.

Back
Topp