venter på tlf *oppdatert*

Diner

Blir kjent med forumet
fra legen min....
Var inne å tok blodprøve mand siden jeg hadde blødning fred og sønd,va inne til legen igår og hcg viste at jeg var mellom 4-7 uker på vei!
Tok ny blodprøve igår og skulle ringe inn idag for å få vite om den hadde steget..
Da jeg ringte ble tlf.dama litt rar og sier noe som dette;
"hmmm,en veldig svak stigning.. Eh.. jeg må se,vent litt(5 sek) legen din har ikke sett svaret enna så jeg ber henne ringe deg når hun har sett/lest d.. Hun ringer deg opp innen en time"

Nå er det gått 4 timer og jeg har ikke hørt noe enna... BEKYMRA her jeg sitter...

Ringte legekontoret når jeg våknet idag..
Der fikk jeg beskjed om at legen hadde sendt meg svaret på brev.. Faen og,er det mulig...?!!?[:@][:@]
Hvis ikke brevet var kommet innen kl.15 idag,kunne jeg ringe tilbake og få vite hva som stod i brevet....
Er det positivt eller negativt at legen sendte brev istede for å ringe??!??

Takk for det...[;)]
Ja,får håpe hun ringer snart...
Prøvde å ringe,men kontoret var stengt...[:@]
Typisk meg å vente litt for lenge...

Ringte legekontoret når jeg våknet idag..
Der fikk jeg beskjed om at legen hadde sendt meg svaret på brev.. Faen og,er det mulig...?!!?[:@][:@]
Hvis ikke brevet var kommet innen kl.15 idag,kunne jeg ringe tilbake og få vite hva som stod i brevet....
Er det positivt eller negativt at legen sendte brev istede for å ringe??!??

Heeerregud! Er det MULIG?

Stakkars deg som må vente og vente og vente! Når stenger legekontoret da, slik du rekker å ringe til de Å få snakket med legen, dersom det ikke er kommer klokken 15?? (mitt legekontor stenger klokken 15 skjønner du..) [:)]
Nei, vil bare ønske deg lykke til jeg, aner ikke hva som er forskjellen på når de ringer eller sender brev, men vil iallefall sende deg lykkeønskninger! Er jo fooorferdelig å gå slik å vente da!!

Brevet kom ikke i posten,så jeg ringte ned på legekontoret igjen...
Stigningen fra første til andre prøve var lav,ikke så høy som de hadde håpet på..
Skal inn igjen i neste uke å ta nye prøver.. FRUSTRERT....
Har ringt Volvat og Majorstuaklinikken,men ingen har ledig time til UL..
De på Volvat var skremt over hvordan fastlegen min "behandlet" meg...

Har vært inne å byttet lege... orker ikke den damen der lengre..[:(]
Tusen takk for tipset ang Sentrumslegene,skal ringe de kl 16 og høre om jeg får komme til der

Tusen takk for det[;)]
Ringte no,tlf var åpen mellom 17 og 20..
Sendte forespørsel på nettet istede..

Så utrolig dårlig behandling! Godt du fikk byttet lege!
Synd å høre at prøvene ikke var helt som de skulle, krysser fingrene for at neste prøver er mye finere [:)]

Då er jeg akkurat kommet hjem fra en UL hos sentrumslegene i Bergen...(fikk time to timer etter jeg ringte,sendte også forespørsel via nettet men klarte ikke vente på svar...)
Alt så bra ut,ble satt tilbake 1 dag (til 5+5),den lille var 2mm..[;)]
Var enna litt tidlig for å se hjerte slå,skal tilbake på ny UL om tre uker...
Så no er det bare til å krysse fingrene for att alt går videre

Ja,det virket veldig bra! Veldig greie og koselige folk[:D]
Tok seg god tid til å forklare "ting" etter UL..
Snakket veldig mye om PCOS,han hadde virkelig satt seg inn i det[;)]
Kostet jo litt,betalte 1030.- men jeg synes det var verdt det

Så utrolig bra at du fikk komme inn og at alt så bra ut [:)]

Så bra at du endelig fikk svar. Selv om det var en tung omvei du måtte gå, for en dritt lege du hadde!!
Håper den nye viser seg å være mer menneskelig [:)]

ja,krysser fingrene for at den nye legen er mye mer "medgjørelig" enn den jeg hadde..
Må innrømme at jeg ble veldig letta etter UL`en[;)]
Fortsatt tidlig å si hvordan det går,men alt så no bra ut foreløbi[:D]
Så no skal jeg nyte resten av kvelden;først i skogen med hundene,så på sofaen med min kjære[:)][:D][:)]

Back
Topp