Venter på time til ultralyd

*_tingeling_*

Glad i forumet
Heisann! Er det noen av dere som venter på å bli innkalt til ultralyd??
Jeg er så spent! Lurer på hva slags kjønn det er og om alt står bra til med lille gullet mitt. 
Føler dere det samme som meg?

venter også på innkalling til ultralyd.. syns jeg burde ha fått time nå.. :(

hei=) var på ultralyd den 11.4 d var kjempefantastisk!! gleder meg veldig til den obligatoriske.. da kan di forhåpentlivis se hvilket kjønn d er[:D] skal på neste den2.5[:D] d var helt utrolig... overgikk alle mine forventninger=D

har ringt å sjekket... jordmor sa at hvis jeg ikke hatt fått innen neste uke så sku jeg ringe tilbake.. hun sa at de brukte å sende timen i posten ganske sent.. latteli...

Kjedelig å vente på ultralydtime, det er jo ingenting du heller vil enn akkurat det[:)] Gjør som de har sagt over her, ring inn og sjekk det opp. Om de ikke har sent ut time i posten er det allikevel mulig at du er tildelt time. Legesenteret mitt glemte å henvise meg til sykehuset, men etter noen [:@] purringer gikk det i orden[:D] Nå har vi fått time til ultralyd 28/4 og vi gleder oss enormt Håper alle som venter snart får svar

hei!
Jeg mistet tålmodigheten min i dag, og ringte sykehuset for å høre om de hadde fått anvisning, og de hadde de, men måtte bare vente på brev i posten. Mest sansynelig i uke 18 sa hun....

Jeg er så spennt, dette blir min førsteeeeeeeeee og jeg er riiimelig klar til å begynne å shoppe baby ting, Håper jeg får vite hva det er!!!

I dag fikk vi time til UL! Men vi får smøre oss med tålmodighet og vente til slutten av neste mnd! ! Det blir kjempe stas!!

Hmmmm. venter fortsatt på innkalling[&o]

fikk blødninger i dag, dro til lege, fant ut at jeg har mistet barnet mitt for 1 mnd sia [:(]  er veldig trist no, noen som har råd om kosn jeg og samboeren min ska komme igjennom sorgen??

Back
Topp