venter på storken...

villemor

Andre møte med forumet
tenker jeg lager meg entråd her... er i pp 20 nå, venter og ønsker meg barn nr 2. da jeg fikk nr 1 trodde jeg det skulle bli enkelt å få nestemann. hvor feil kan man egentlig ta???[:@] jeg håper det kan bli en ordning snart, venter på time til utredning, og regner med å få pergotime eller noe lignende så det kan bli fart på saken. kan ikke fatte at det skal være så vanskelig å få til nr 2! jeg mener: når en har fått til en unge så vet vi jo at både jeg og mannen KAN.

Jeg kjenner til den tanken der... Men jeg mista jeg da. Tenkte da at "ja, det var jo positivt for jeg vet jo at jeg kan". Men er nok desverre inne i ca 24 pp nå. Og det skjer ingen ting. Har gått på pergo allerede nesten 1 år, men heller ikke det har hjulpet!!!

Gubben har 2 unger fra før, så han vet vi kan. Og han har normale svømmere...

Ønsker deg masse lykke til!!!

har av og til "bestemt" meg for at nå orker jeg ikke mer håp og så bli skuffet mnd etter mnd. men på en annen måte er jeg jo så babysyk at det nesten er latterlig[:D] det får meg til å prøve igjen. men innerst inne så vet jeg at det er et mirakel jeg ber om, siden jeg har en tilstand i eggstokkene som gjør det nesten umulig å få barn[:(] da jeg etter 12 år med skuffelse endelig ble gravid med lillegutt, mente til og med legene på rikshospitalet at det var skjedd et mirakel!!! vi hdde vært til utredning der i 1994, og fikk beskjed om at ting så meget dårlig ut. så de ble en smule overrasket da jeg kom til første kontroll der og hadde en liten babiss i magen... og han var blitt til helt naturlig[:D] 

Hei!

Høres veldig kjent ut ja! [;)] Ble kjemperaskt gravid med nr. 1, det tok 1,5 år etter prevensjonsslutt å få nr. 2, og nr. 3 har vi ventet på i snart 4 år nå... [8|] Er 38 alt, så jeg begynner å bli litt småstresset. Ikke lett når både legen og mannen min er enige om at alt er i orden og at det bare tar litt tid... Legen har ikke sjekket meg noe med tanke på uteblitt graviditet, men jeg har vært til innvendig ultralyd for å sjekke om jeg hadde endometriose (fant ikke noe), og nå har jeg mast meg til rekvisisjon på Gynekologklinikken for å sjekke hormoner og sånt. Har hørt om Pergo...kanskje det er det som trengs? [;)] Denne måneden skal vi ihvertfall stå på , og jeg har begynt å fylle ut fruktbarhetsskjema. Har hørt at sånt trengs ved en utredning...? Lykke til alle sammen!

samme greia med meg....nr 1 kom som lyn fra klar himmel.....men nr 2 ble noe vanskligere å få til ja...har prøvd i snart 2 år nå...[&:] har så lyst på et lite nurk igjen...[&o]

Back
Topp