Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
16 uker, og ikke kjent spark enda. 3. gangs. Kjente det bra tidlig sist, men husker ikke helt hvor tidlig. Satser på at det kommer i løpet av de neste to ukene.
Tror kanskje jeg har kjent noe smått jeg også, men ikke noe jeg med sikkerhet kan si er bevegelse fra babyen. Hørte hjertelyd for 3-4 uker siden, men nå gleeeder jeg meg til OUL 28. februar for å få se at det faktisk er liv i krabaten!Er også i uke 16 og tredjegangs gravid. Kjente det også tidlig med nr 2, så venter. Tror jeg har kjent noe bevegelse men er ikke sikker. Skal til jordmor på fredag så gleder meg til å høre hjertelyden <3 Har ikke OUL for 3 februar....
Tror kanskje jeg har kjent noe smått jeg også, men ikke noe jeg med sikkerhet kan si er bevegelse fra babyen. Hørte hjertelyd for 3-4 uker siden, men nå gleeeder jeg meg til OUL 28. februar for å få se at det faktisk er liv i krabaten!
28. januar ja...Du mener ikke 28. januar? 28 februar var ganske sent med tanke på at vi er ca like langt....
Mistenker at morkaken ligger forran denne gangen også, for bevegelsene lar vente på seg. Er 17+0.
Flere som er andregangs og ikke merker så mye enda?