Venter på sparkene

Imagine

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Mistenker at morkaken ligger forran denne gangen også, for bevegelsene lar vente på seg. Er 17+0.

Flere som er andregangs og ikke merker så mye enda? :-)

Jepp! Er 18 på fredag.. Har kjent små bevegelser (tror jeg), men venter fortsatt på de klare bevegelsene hvor det ikke er tvil om hva det er ☺️

Jeg er 18+2 og har ikke kjent noe spark enda. Skal på ultralyd imorgen, da får vi se hvor morkaka ligger, lå foran med første mann. Men, jeg venter jeg og. Prøver å kjenne etter hver dag

16 uker, og ikke kjent spark enda. 3. gangs. Kjente det bra tidlig sist, men husker ikke helt hvor tidlig. Satser på at det kommer i løpet av de neste to ukene.

Har kjent sånn smått, men det er så svakt at jeg blir litt usikker.

Hadde vært morro om morkaken ikke lå forran denne gangen -er jo stor forskjell har jeg hørt.

Mindre ubehagelige spark er vel eneste fordelen.

Slet med ulbilder sist, da hun la godt gjemt bak den, fnis ;-) venter i spenning ♡

16 uker, og ikke kjent spark enda. 3. gangs. Kjente det bra tidlig sist, men husker ikke helt hvor tidlig. Satser på at det kommer i løpet av de neste to ukene.

Er også i uke 16 og tredjegangs gravid. Kjente det også tidlig med nr 2, så venter. Tror jeg har kjent noe bevegelse men er ikke sikker. Skal til jordmor på fredag så gleder meg til å høre hjertelyden <3 Har ikke OUL for 3 februar....

Er også i uke 16 og tredjegangs gravid. Kjente det også tidlig med nr 2, så venter. Tror jeg har kjent noe bevegelse men er ikke sikker. Skal til jordmor på fredag så gleder meg til å høre hjertelyden <3 Har ikke OUL for 3 februar....
Tror kanskje jeg har kjent noe smått jeg også, men ikke noe jeg med sikkerhet kan si er bevegelse fra babyen. Hørte hjertelyd for 3-4 uker siden, men nå gleeeder jeg meg til OUL 28. februar for å få se at det faktisk er liv i krabaten!

Tror kanskje jeg har kjent noe smått jeg også, men ikke noe jeg med sikkerhet kan si er bevegelse fra babyen. Hørte hjertelyd for 3-4 uker siden, men nå gleeeder jeg meg til OUL 28. februar for å få se at det faktisk er liv i krabaten!

Du mener ikke 28. januar? 28 februar var ganske sent med tanke på at vi er ca like langt....

Kjenner når jeg ligger flAt. Hørtedet også på doppleren hos jm i uke tolv att babyen beveget Seg og jeg selv da kjente det smått :) 'men tror også jeg kanskje har morkaka forran dette svangerskapet :)

Jeg fikk et skikkelig spark og man kunne se det på utsiden i natt <3 Den ene tvillingen liker å ligge helt opp ved livmorkanten hehe
Han andre kjenner jeg sparker, men har ikke kjent han fra utsiden enda :)

Mistenker at morkaken ligger forran denne gangen også, for bevegelsene lar vente på seg. Er 17+0.

Flere som er andregangs og ikke merker så mye enda? :)

Hei.

Jeg venter nr 2 og er 17+4 nå. Merker ikke spark enda..... Kun kjent en liten boble et par ganger, men ser ikke på det som noe spark :P Venter i spenning. Jordmor sa jo at jeg burde begynne å kjenne noe rundt disse tider.

Er 16+3 idag og kjenner ikke så mye nei.. Blir usikker på om det er luft eller babyen.. :P

Her kjente jeg første bevegelse på julaften faktisk var da ca 16 uker og var veldig sikker på hva jeg kjente og etter det har det kommet mer og mer og sterkere og sterkere :) fantastisk følelse :) fikk også bekreftet at morkaken lå bak jenta mi så det det er det som gjør at jeg kjenner det så godt :)

Back
Topp