Veien til nr.1❤️med IVF

PP10, CD15/DPO3
Hurra for kryss i FF og 3 DPO i dag:happy093

Tar wild yam som beskrevet over og har ingen bivirkninger av det:) Tempen er ikke høyere enn normalt heller, vet ikke om den skal bli høyere jo mer progesteron aka diosgenin (wild yam) man tar?:bored:

- Nutte
 

Vedlegg

  • D94219AA-D1BE-4189-952D-CA99AF101C0D.jpeg
    D94219AA-D1BE-4189-952D-CA99AF101C0D.jpeg
    54,2 KB · Visninger: 61
PP10, CD18/DPO6

Hei fra DPO-land:greet025 Her går dagene saaakte, tenker å ikke teste før på lørdag, 10 dpo. Vet ikke helt om det er litt for tidlig å tolke noe ut fra grafen min, tviler på en festedipp så tidlig:bored:

Ønsker dere en fin dag:)

- Nutte
 

Vedlegg

  • 8A34048E-5303-403C-A8D7-641E7800F9DD.jpeg
    8A34048E-5303-403C-A8D7-641E7800F9DD.jpeg
    57,9 KB · Visninger: 73
PP10, CD13/DPO1

Tempen steg i dag og det vil si at jeg hadde eggløsning i går!:smiley-bounce012 Jeg begynte å teste etter LH på cd11, da det var da jeg fikk eltestene i posten. Både cd11 og cd12 ble testene negative. Så da må nok eltesten ha vært positiv på cd10! Og med tanke på elsmerter fra cd10-cd12 pluss økt elslim, er det ingen tvil. Forrige PP tok det også 2 dager fra positiv eltest til el:)

Da er jeg 1 dpo i dag, og det vil si at jeg endelig kan begynne på wild yam!:dance008 Jeg tok 3 stk til morgenen i dag og skal følge denne oppskriften frem til IKM:
1-6 dpo: 3 morgen + 2 kveld
7-8 dpo: 2 morgen + 2 kveld
9 dpo: 2 morgen + 1 kveld
10 dpo: 1 morgen + 1 kveld
11-12 dpo: 1 morgen
Blir spennende å se om det har noen effekt!:smiley-angelic001

I natt hadde jeg faktisk mareritt om at jeg hadde endometriose og var helt i kjelleren da jeg våknet:sad010Har vært inne på tanken tidligere, siden jeg ikke blir gravid.. Sjekket meg hos gyn og han sa at han ikke fant noen tegn til det:shy: Men pga. symptomforløpet mitt med lange, kraftige og smertefulle menstruasjoner i ung alder, bedring på cerazette og nå smerter under mens og eggløsning igjen, mente han kanskje det kunne være endometriose et annet sted i kroppen. Jeg har også smerter i rumpa under mens og el, typ klarer ikke gå på do på 1-2 dager. I går, på eldagen, la vi inn aksjer og jeg var på topp, men det kunne jeg visst fort bare glemme.. Sist mens tok jeg 10 ibux på 2 dager og lå i fosterstilling med varmeflaske. For hver syklus blir det bare verre og verre:sad010Har også lest at lavt progesteron er vanlig ved endometriose. Og min lutealfase er jo på 11-12 dager.. Nå prøver jeg ut wild yam, og om ikke jeg blir gravid, så håper jeg det hjelper mot smertene i det minste:(

Kan noen plis gi meg noen solskinnshistorier og si at dette ikke er endometriose, men heller kraftige og normale smerter?!:sad010

Oi, sorry for litt langt innlegg:facepalm:

- Nutte
Hei :) i Ung alder er det ganske vanlig med sterke smerter både her og der rundt mensen :)
Først vil jeg si at det kan være lurt å bytte ut ibux med andre medikamenter (google ibux og fruktbarhet) Har neppe så mye å si, men min lege ba meg iallefall unngå den som smertestillende mot mensen-kramper.

Vil tro det er mer sannsynlig at det bare er vanlige kjipe mensensmerter :) enn endometriose , mulig det står noe som kan hjelpe deg i denne artikkelen https://helsenorge.no/sykdom/underliv/endometriose
Men Synes du skal ta dette opp med fastlegen og be om utredning om det plager deg veldig :)

Tanten min hadde så mye plager at hun måtte sykemelde seg under både EL og Mens p.g.a enorme smerter og hun var sikker på at det var noe galt, men hun fikk likevel 4 barn på 7 år da :) :)

Håper spiren snart sitter hos deg, sender mange klemmer :)
 
Hei :) i Ung alder er det ganske vanlig med sterke smerter både her og der rundt mensen :)
Først vil jeg si at det kan være lurt å bytte ut ibux med andre medikamenter (google ibux og fruktbarhet) Har neppe så mye å si, men min lege ba meg iallefall unngå den som smertestillende mot mensen-kramper.

Vil tro det er mer sannsynlig at det bare er vanlige kjipe mensensmerter :) enn endometriose , mulig det står noe som kan hjelpe deg i denne artikkelen https://helsenorge.no/sykdom/underliv/endometriose
Men Synes du skal ta dette opp med fastlegen og be om utredning om det plager deg veldig :)

Tanten min hadde så mye plager at hun måtte sykemelde seg under både EL og Mens p.g.a enorme smerter og hun var sikker på at det var noe galt, men hun fikk likevel 4 barn på 7 år da :) :)

Håper spiren snart sitter hos deg, sender mange klemmer :)
Ja, har hørt at smerter er vanlig som ung da hormonene ikke har stabilisert seg enda:) Smertene er heldigvis ikke så ille i mer voksen alder nå:) Ja, ibux kan hemme eggløsning, så tar alltid paracet når jeg vet eggløsning nærmer seg:) Det var betryggende å høre at til tross for at tanten din hadde mye smerter, klarte å få barn:D Må jo ikke nødvendigvis være noe galt:) Tusen takk for svar, det fikk opp håpet mitt:D Tror ikke jeg har endometriose, men man tenker jo over alt mulig:wacky:
 
Ja, har hørt at smerter er vanlig som ung da hormonene ikke har stabilisert seg enda:) Smertene er heldigvis ikke så ille i mer voksen alder nå:) Ja, ibux kan hemme eggløsning, så tar alltid paracet når jeg vet eggløsning nærmer seg:) Det var betryggende å høre at til tross for at tanten din hadde mye smerter, klarte å få barn:D Må jo ikke nødvendigvis være noe galt:) Tusen takk for svar, det fikk opp håpet mitt:D Tror ikke jeg har endometriose, men man tenker jo over alt mulig:wacky:
Bra at det hjalp littt :) lykke til med videre prøving :) :) skal krysse fingrene for deg :)
 
PP10, CD20/DPO8

Dagens graf:eek: Kan det være håp?? Aldri hatt så høy temp før:nailbiting: 4-5 dager til IKM. Kjenner det blir veldig spennede de neste dagene nå:smiley-angelic001
 

Vedlegg

  • 8B4A89C1-06A9-47A3-B442-BE9B3865BCFD.jpeg
    8B4A89C1-06A9-47A3-B442-BE9B3865BCFD.jpeg
    66 KB · Visninger: 70
PP10, CD20/DPO8

Dagens graf:eek: Kan det være håp?? Aldri hatt så høy temp før:nailbiting: 4-5 dager til IKM. Kjenner det blir veldig spennede de neste dagene nå:smiley-angelic001

Ææææh, håper veldig for deg!!!!:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001 Venter du til IKM med å teste ? Håper dette er din måned!!:Heartred
 
PP10, CD20/DPO8

Dagens graf:eek: Kan det være håp?? Aldri hatt så høy temp før:nailbiting: 4-5 dager til IKM. Kjenner det blir veldig spennede de neste dagene nå:smiley-angelic001
OI! Det kan tyde på triphasic mønster :smiley-bounce022 blir spennende om den holder seg høy, jeg krysser fingrene!
 
OI! Det kan tyde på triphasic mønster :smiley-bounce022 blir spennende om den holder seg høy, jeg krysser fingrene!
Ååh jeg håper:smiley-angelic001 Om jeg tasta inn høy temp (over 36,9 ish) de 2 neste dagene, så kom det opp at det var trifasisk kurve:eek: Så det blir massee spennende:smiley-bounce012
 
Neeeei så GØY!!! Har vært borte noen dager men dette var jo såååå spennende!! Herreguuud jeg håper håper håper!!:blob6:blob5:blob7 Det må jo være spire på gang!!:woot:
 
PP10, CD21/DPO9

I går var jeg på skyene og i dag jeg er nedi kjelleren. Ble visst ingen trifasisk kurve. Var vel for godt til å være sant:crybaby2Vet at ikke håpet er ute enda, men:(

Kjære unnfangelse,
Du mitt liv overtar,
mine følelser bedre før var.
Lille frø, kan du inn deg grave?
Det hadde vært tidenes gave!
Kan du inn deg få planta?
så jeg neste pp slipper besøk av tanta!
Kan du holde deg fast nå?
Jeg lover deg å passe på!
Er det vår tur snart?
Vi har plass til deg spart.
Hilsen en kropp som ønsker deg velkommen,
to sinn som lengter etter deg
og masse kjærlighet.

- Nutte
 

Vedlegg

  • C4FDA556-36E7-41FF-897D-4C16BCDBEE97.jpeg
    C4FDA556-36E7-41FF-897D-4C16BCDBEE97.jpeg
    65,6 KB · Visninger: 65
PP10, CD21/DPO9

I går var jeg på skyene og i dag jeg er nedi kjelleren. Ble visst ingen trifasisk kurve. Var vel for godt til å være sant:crybaby2Vet at ikke håpet er ute enda, men:(

Kjære unnfangelse,
Du mitt liv overtar,
mine følelser bedre før var.
Lille frø, kan du inn deg grave?
Det hadde vært tidenes gave!
Kan du inn deg få planta?
så jeg neste pp slipper besøk av tanta!
Kan du holde deg fast nå?
Jeg lover deg å passe på!
Er det vår tur snart?
Vi har plass til deg spart.
Hilsen en kropp som ønsker deg velkommen,
to sinn som lengter etter deg
og masse kjærlighet.
- Nutte
Ikke gi opp enda ❤️ Jeg hadde ikke triphasic og jeg var gravid :)
 
Jeg hadde heller ikke triphasic kurve og den pp endte i en liten snusk som er 2 måneder idag<3 Fikk heller ikke tydelig positiv før dagen etter ikm, så håpet er ikke ute<3 heier på deg!!
 
For en spennende graf! Og du må for all del ikke gi opp :Heartred Jeg fikk ikke trifasisk kurve den pp jeg ble gravid, og fikk blendahvit tidligtest 10 dpo. Jeg heier på deg!:hello2
 
Back
Topp