Venter på noe spennende

1zzyMarena

Elsker forumet
Marsboere 2020
Fikk igår vite et sikker svar på graviditet. Tok blodprøve etter avtale med legen når tidseprøvene var negativ. Fikk beskjed om at jeg er 3-4 uker på vei. 6.juli følge bv-appen, 3.juli gjennom en annen app.
Vi har prøvd lenge og jeg fikk etter møte med gyno diagnose på pocs (husker ikke alltid de bokstavene). Fikk hormonmedisin for å stabilisere menstrasjonssyklusen. Fikk voldsomme bivirkniger og etter 2 mnd fikk jeg beskjed av fastlegen om å slutte med pillene. Heldigvis var det nok for å få det til. Tørr likevell ikke slippe gleden helt ut for er vistnok stor fare for SA. Eller stor er sikkert feil måte å ordlegge seg på. Er større enn for " vanlige dødlige" ;) Og etter alt arbeidet er det kjipt om det går gale.
Var egentlig ikke meningen å være så negativ her, men greit å legge fakta på bordet sånn at det er unnagjort ;)

Det sikreste tegnet for meg så langt (utennom test) har vært at kattene er blitt mer klengete. Er litt morsomt å se at de reagerer positivt på hormonene som stinker av meg ;)

Jeg var hos foreldrene mine igår når jeg ringte for resultatet på blodprøven, så de vet det. Svigers tenker jeg ska få vite det i november når vi er å besøker de. Svigerfar har bursdag, så blir jo fin overraskelse.
Resten må nok vente. :)

Beste med å være gravid så langt er å slippe ta kattedoen :-D Vet ikke om gubbelusken er enig der!
 
Velkommen [emoji172] krysser fingrene for at spiren sitter hele veien i mål! Og hurra for å slippe kattedoen!
 
Så godt at det klaffa! Vi fikk beskjed om at vi måtte ha pause i pergopillene til over jul om det ikke klaffa nå, men jippi!!!! Har også pcos.
 
Rett etter innlegget her igår mista vi frøet. Dvs må vente på blodprøve svar på bekreftelse, men intense smerter og kraftig blødning sier sitt.

Ønsker alle andre lykke til med sine julifrø!
 
Back
Topp