Ønsket om en liten hjerteknuser til <3

Den tolker jeg som positiv! Tenker det høres ganske sannsynlig ut sammen med el-slim og stikninger i forkant. Ikke at jeg kan nor mye om det, men jeg tror jeg merka litt sånt i forkant selv.

Legg inn aksjer og ta vare på deg selv! :)
 
Den tolker jeg som positiv! Tenker det høres ganske sannsynlig ut sammen med el-slim og stikninger i forkant. Ikke at jeg kan nor mye om det, men jeg tror jeg merka litt sånt i forkant selv.

Legg inn aksjer og ta vare på deg selv! :)

Aksjer legges flittig:hilarious:
Vet ikke hvorfor, men har en litt annen ro denne pp, kan være fordi vi har vært hos gynekologen og vet vi får hjelp hvis det ikke går:)
Hadde vært sykt koselig med en liten spise I magen til jul :Heartred
 
CD 16
Dagens test er den med hårspenna på. Hva sier dere, litt svakere?
Det gikk veldig fint hos gynekologen i går:happy:Mannen fikk henvisning til å ta sædprøve og jeg skal ta enda flere blodprøver for å sjekke bla om det er en grunn til at jeg mister tidlig .

Hun forsikret oss om at hun skal hjelpe oss videre dersom det drøyer lenge. Også da hun noe som jeg ble veldig optimistisk av, og det var at alle kvinner som blir gravide, får barn :rolleyes:
Nå legger vi aksjer annenhver dag til over helgen, så håper vi det gir resultater o_O
 

Vedlegg

  • IMG_20190911_045822.jpg
    IMG_20190911_045822.jpg
    16,9 KB · Visninger: 97
  • IMG_20190912_091446.jpg
    IMG_20190912_091446.jpg
    11,6 KB · Visninger: 91
CD 16
Dagens test er den med hårspenna på. Hva sier dere, litt svakere?
Det gikk veldig fint hos gynekologen i går:happy:Mannen fikk henvisning til å ta sædprøve og jeg skal ta enda flere blodprøver for å sjekke bla om det er en grunn til at jeg mister tidlig .

Hun forsikret oss om at hun skal hjelpe oss videre dersom det drøyer lenge. Også da hun noe som jeg ble veldig optimistisk av, og det var at alle kvinner som blir gravide, får barn :rolleyes:
Nå legger vi aksjer annenhver dag til over helgen, så håper vi det gir resultater o_O
Jeg synes dagens test er bittelitt svakere. Ikke så mye, kanskje, ville fortsatt å legge inn aksjer, akkurat som planen deres er ;) Kjenner jeg er veldig optimistisk på vegne av dere denne pp’en.

Godt å vite at dere får hjelp om det ikke skulle gå også - skjønner godt at det gjør deg mer rolig :Heartred
 
Stikker innom og legger ved siste bilde av El testene:happy:
Øverste fra i går tidlig, midten i går kveld og nederst i dag tidlig:dance011
Mannen er veldig klar for å legge inn flere aksjer i helgen :hilarious:

God helg alle sammen :D
 

Vedlegg

  • IMG_20190913_073014.jpg
    IMG_20190913_073014.jpg
    12,8 KB · Visninger: 87
CD 21, dpo?
Syklusene mine ser ut til å være ca 33 dager nå. Har ærlig talt ikke tenkt på hvor mange dpo jeg er, og det er sykt deilig :hilarious: Hadde vel El torsdag, evt natt til fredag. Så er ikke snakk om å teste noe enda.
Symptomer trenger ikke å bety noe har jeg lært, så jeg tar det ikke så alvorlig :rolleyes:

Men! Har sagt ja til et vikariat ut året i samme by som vi bor i :joyful: Med bedre arbeidstider! Så har permisjon fra jobben min, sånn i tilfelle jeg ikke får noe fast her etter nyttår. Det føles veldig deilig at jeg kan sykle eller gå til jobb fra neste uke:happy:
 
CD 21, dpo?
Syklusene mine ser ut til å være ca 33 dager nå. Har ærlig talt ikke tenkt på hvor mange dpo jeg er, og det er sykt deilig :hilarious: Hadde vel El torsdag, evt natt til fredag. Så er ikke snakk om å teste noe enda.
Symptomer trenger ikke å bety noe har jeg lært, så jeg tar det ikke så alvorlig :rolleyes:

Men! Har sagt ja til et vikariat ut året i samme by som vi bor i :joyful: Med bedre arbeidstider! Så har permisjon fra jobben min, sånn i tilfelle jeg ikke får noe fast her etter nyttår. Det føles veldig deilig at jeg kan sykle eller gå til jobb fra neste uke:happy:

Gratulerer så mye med ny jobb! I samme by! Og med bedre arbeidstider! :D Veldig kjekt med permisjon fra fast stilling mens en prøver noe nytt og foreløpig midlertidig - det er det jeg også gjør :) Tida fram mot testing går nok også fortere denne gangen, med tanke på at dagene har det med å fly når en gjør noe nytt :D
 
CD 23, 6dpo
Ja, altså, klarte jo ikke å ikke tenke på at jeg er i dpo land :hilarious: så også i appen min(flo) at forrige gang fikk jeg svak strek 12dpo, så er bare å roe ned :p Hadde forøvrig vært typisk om det gikk nå, siden jeg skal over i ny jobb :rolleyes:
Fikk forresten spørsmål om jeg kunne tenke meg fast stilling, han som skulle ha jobben fra nyttår har trekt seg :dance008 så da slapp jeg vikariat :)

En liten avsporing... I dag er det 19.september, og jeg har termin... Termin med et lite gull som kun rakk å bli en spire...:Heartred Har tenkt myyye på dette de siste ukene, håper litt på at jeg kan legge det bak meg, så som terminen er forbi...
 
CD 26, 9 dpo?
Begynner å bli spent nå :hilarious: kan pent oppsummere symptomene så langt:
Ømme pupper
Stikking i lysken og magen
Litt kvalm (er alltid det mellom el og TR )
Tett i nesa siden fredag
Ekstremt lettrørt, veldig spesielt..
Ble også veldig svimmer/ør på slutten av vakten min i går, måtte stoppe opp flere ganger, det er veldig uvanlig..
Blir litt irritert hvis kroppen min lurer meg nå, det skal jeg ærlig innrømme :hilarious:

Vurderer en test i morgen, men begynner også i ny jobb, så vet ikke om det er så lurt å teste da :hungry:
 
Last edited:
Ååå så spennende. Med alle symptomene og start i ny jobb.
Håper virkelig ikke kroppen din tuller med deg :Heartred:Heartred
 
Wow, rett til fast stilling i stedet for vikariat - ikke verst! Gratulerer så mye! Håper virkelig du kommer til å trives der :D Nå som endelig fast jobb i rett by er på plass er det jo egentlig perfekt om du blir gravid :) Som arbeidsgiver må man nesten regne med at unge mennesker uten barn sannsynligvis kommer til å få barn etter hvert.

Veldig spennende med symptomene dine og fremtidig testing :D Gleder meg veldig, uansett om du tester i morgen eller venter noen dager :)
 
Wow, rett til fast stilling i stedet for vikariat - ikke verst! Gratulerer så mye! Håper virkelig du kommer til å trives der :D Nå som endelig fast jobb i rett by er på plass er det jo egentlig perfekt om du blir gravid :) Som arbeidsgiver må man nesten regne med at unge mennesker uten barn sannsynligvis kommer til å få barn etter hvert.

Veldig spennende med symptomene dine og fremtidig testing :D Gleder meg veldig, uansett om du tester i morgen eller venter noen dager :)

Tusen takk, det var ganske deilig :) Jeg tenker at en baby kommer når den kommer, det får arbeidsgiver bare takle:hilarious: Er mest redd for å bli dårlig siden jeg har ny jobb :wtf:
Får se hvor lenge jeg klarer å holde meg med testing, føler egentlig jeg bør vente noen dager til :rolleyes:
 
Ja, nå ble det veldig spennende her :hilarious: Jeg får se hvor lenge jeg klarer å holde meg, er litt redd for å bli skuffet :nailbiting:

det forstår jeg godt. Jeg prøver å være flink med å ikke teste hver dag. Men jeg klarer ikke. Skulle hatt mensen i går. Testet hver dag siden mandag. Får bare negative. Er nå dpo 16!! Så burde jo virkelig fått positiv test om jeg hadde vært gravid. Så håper TR kommer veldig fort om jeg ikke er gravid. For dette er bare tortur føler jeg
 
det forstår jeg godt. Jeg prøver å være flink med å ikke teste hver dag. Men jeg klarer ikke. Skulle hatt mensen i går. Testet hver dag siden mandag. Får bare negative. Er nå dpo 16!! Så burde jo virkelig fått positiv test om jeg hadde vært gravid. Så håper TR kommer veldig fort om jeg ikke er gravid. For dette er bare tortur føler jeg

Å, jeg hater når det er sånn :wideyed: Er du sikker på tidspunkt for El? Min syklus har ikke vært helt god siden MA i mars, så må følge med hele tiden... Plutselig gikk den fra 28 til 33-34 - 35 dager :wtf: Er like greit at TR bare kommer, så man får kommet over i ny pp ja! :smug:
 
Å, jeg hater når det er sånn :wideyed: Er du sikker på tidspunkt for El? Min syklus har ikke vært helt god siden MA i mars, så må følge med hele tiden... Plutselig gikk den fra 28 til 33-34 - 35 dager :wtf: Er like greit at TR bare kommer, så man får kommet over i ny pp ja! :smug:

ja denne mnd har jeg vært flink å tatt EL tester. Så føler meg ganske sikker på når jeg hadde EL. Så får bare håpe TR kommer snart så jeg kan få begynt ny PP. Men så hører man om de som ikke tester positiv før er en uke forsinket og slikt også da..
 
Tusen takk, det var ganske deilig :) Jeg tenker at en baby kommer når den kommer, det får arbeidsgiver bare takle:hilarious: Er mest redd for å bli dårlig siden jeg har ny jobb :wtf:
Får se hvor lenge jeg klarer å holde meg med testing, føler egentlig jeg bør vente noen dager til :rolleyes:
Fullstendig enig i det. Skjønner godt frykten for å bli dårlig i ny jobb. Men siden du har gått direkte fra den forrige jobben din til den nye (uten fridager, bortsett fra helg), har du i hvert fall fulle sykepengerettigheter fra dag 1, så lenge du har sykmelding. Får nå håpe at formen holder seg grei hvis du blir gravid nå, da :) Ble du veldig dårlig sist?

Ser den, det er kanskje greit å ikke teste for tidlig også ... Hvor mange dpo er du nå, ca?
 
ja denne mnd har jeg vært flink å tatt EL tester. Så føler meg ganske sikker på når jeg hadde EL. Så får bare håpe TR kommer snart så jeg kan få begynt ny PP. Men så hører man om de som ikke tester positiv før er en uke forsinket og slikt også da..

Ja, man håper jo I det lengste helt til tanta dukker opp... Krysser fingrene for deg :happy:
 
Back
Topp