Ønsket om en liten hjerteknuser til <3

Tviler på at jeg har store mangler av noe :) Men det var visst vanlig å starte med å sjekke det og stoffskifte.. Kjenner at 10kg letta av skuldrene etter i dag, nå når jeg vet at syklusen mest sannsynlig har forskøvet seg, så eggløsning er senere enn jeg har trodd :happy:
Skal faktisk tilbake om to uker for å ta en blodprøve for å se om jeg har hatt eggløsning. Snedig :woot:

Gynekologen sa at hvis det ikke skjer noe utover høsten så kan han ta en sædpøve, noe han er positiv til :)
Men nå kjenner jeg at jeg har trua :happy::Heartred

Da er det nok lurt å gjøre det :) Jeg har også trua - bare det å ikke bekymre seg kan sikkert hjelpe en hel del :D Åh, dette blir en spennende tid :Heartred
 
CD 17
I følge gynekologen lå det an til eggløsning ca CD 18 eller 19. Kjenner tydelig at noe er på gang, det stikker til på høyre side så det nesten er vondt innimellom...

Plantingen er i full gang :love022 og jeg er faktisk litt optimistisk kjenner jeg:happy: Har så syyykt lyst på to streker om et par uker :shy:

Vi har enda en uke igjen med ferie, så tar en spontan tur til Tallin i noen dager fra I morgen :D Har funnet roen i ferien i alle fall, bare kost oss, ingen stress :) Er spent på om jeg klarer å gå videre ut i høsten uten at stresset kommer tilbake :rolleyes:
 
CD 20, 1dpo :love017
Eeegentlig tror jeg El var for to dager siden, men for å være på den sikre siden sier vi 1dpo i dag:hilarious: Aksjene er lagt(mange ganger :D) og nå er det vare å vente...lettere sagt enn gjort:hilarious:
 
CD 22, 3 dpo
Joda, så neida, tiden snegler seg avgårde :hilarious:
Begynner på jobb igjen på mandag, så er litt blandet, vil at dagene skal gå, men ikke at helga skal være over :rolleyes:

Vet godt på dette tidspunktet at jeg får alle mulige symptomer, både før El og før TR...
Har mye stikking i magen, ellers ikke noe voldsomt å melde om :happy::dance008
 
CD 24, 5 dpo
Det går jo fremover :happy:
I dag er siste feriedag.... Jeg gruer meg til å begynne på jobb igjen, hadde håpet jeg skulle være klar for ny jobb nå i høst.. Men det har ikke klaffet på den fronten enda.. :sorry:
Står i en vanskelig jobbsituasjon, og nå har jeg både lang reisevei og veldig kjipe arbeidstider. Satser på at det bedrer seg før året er omme, det hadde gjort godt:)

I alle fall, kjenner mye stikking i magen, innbiller meg at jeg er litt kvalm.. :hilarious: Hadde vært så deilig med to streker, håper, håper :shy:

Ha en fin søndag :happy:
 
CD 24, 5 dpo
Det går jo fremover :happy:
I dag er siste feriedag.... Jeg gruer meg til å begynne på jobb igjen, hadde håpet jeg skulle være klar for ny jobb nå i høst.. Men det har ikke klaffet på den fronten enda.. :sorry:
Står i en vanskelig jobbsituasjon, og nå har jeg både lang reisevei og veldig kjipe arbeidstider. Satser på at det bedrer seg før året er omme, det hadde gjort godt:)

I alle fall, kjenner mye stikking i magen, innbiller meg at jeg er litt kvalm.. :hilarious: Hadde vært så deilig med to streker, håper, håper :shy:

Ha en fin søndag :happy:

Huff, så kjipt med den lange reiseveien og arbeidstidene :/ Veldig kjedelig å ha en uavklart jobbsituasjon. Søker du på mye forskjellig, eller er det internt i samme virksomhet du håper å bytta lokasjon og arbeidstid? Håper det ordner seg snart!

Håper veldig at det snart vil vise seg to streker for deg! :Heartred
 
Huff, så kjipt med den lange reiseveien og arbeidstidene :/ Veldig kjedelig å ha en uavklart jobbsituasjon. Søker du på mye forskjellig, eller er det internt i samme virksomhet du håper å bytta lokasjon og arbeidstid? Håper det ordner seg snart!

Håper veldig at det snart vil vise seg to streker for deg! :Heartred

Jeg syns jo det er superkjipt, men har tro på at jeg skal få noe her vi bor etterhvert :)
Jeg søker både innen samme virksomhet, samme firma og utenfor. Har litt lyst på en jobb uten helgearbeid :happy: Men søker ganske bredt vil jeg si :) har vært på kanskje 6-7 intervjuer, men ikke klaffet skikkelig enda, jeg er litt kresen nå:hilarious:

Du er nå søt, jeg håper veldig jeg og nå! :rolleyes: Blir testing litt utover i uka, så er bare å følge med :D
 
Jeg syns jo det er superkjipt, men har tro på at jeg skal få noe her vi bor etterhvert :)
Jeg søker både innen samme virksomhet, samme firma og utenfor. Har litt lyst på en jobb uten helgearbeid :happy: Men søker ganske bredt vil jeg si :) har vært på kanskje 6-7 intervjuer, men ikke klaffet skikkelig enda, jeg er litt kresen nå:hilarious:

Du er nå søt, jeg håper veldig jeg og nå! :rolleyes: Blir testing litt utover i uka, så er bare å følge med :D

Bra du har troa på å få noe der dere bor etter hvert - det ordner seg helt sikkert! Godt at du er i en posisjon der du selv kan være kresen også, jeg tror der ofte er en god tilnærming når en søker på jobber. Du er ikke desperat og tar hva som helst, men kan stille aktuelle spørsmål på intervju og ha en mer avslappa holdning enn om det var fullstendig krise. Som en som jobber 7-1430 på hverdager og ingen helger, kan jeg rapportere om ar det er særdeles deilig :) Håper du får noe sånt etter hvert, men at jobben da fortsatt er interessant :)

Gleder meg veldig til å følge med på testene dine! :D
 
7 eller 8 dpo
Kom hjem fra jobb kjempesent i går, og klarte så vidt å komme meg opp i dag... :wideyed:
Skjønner ikke helt, er så kvalm i dag. Det gir meg så klart forhåpninger, men jeg er litt redd for å bli skuffet..
Testene mine har enda ikke kommet, og jeg har bestemt meg for å ikke teste før de kommer :rolleyes: Hadde kanskje vært greit å vente til torsdag eller fredag, men vi får nå se :hilarious:

Vært og tatt blodprøve for progrestron(heter det det), så det blir jo litt spennende å finne ut om jeg faktisk hadde eggløsning :)
Er betryggende å vite at jeg får videre oppfølging (dyr oppfølging) :hilarious: av gynekologen hvis den ikke sitter nå :)
 
I dag er du 9 eller 10 dpo? Har det blitt noe testing enda? Hvis testene har kommet enda, da. Venter spent! :D
 
Nettopp lest igjennom dagboken din. Så spennende å følge med på. ❤️ Krysser fingrene for at spiren sitter snart.
 
I dag er du 9 eller 10 dpo? Har det blitt noe testing enda? Hvis testene har kommet enda, da. Venter spent! :D

Jepp, stemmer :happy:
Fikk testene I dag, turte ikke teste før jobb :hilarious:
Må bli I morgen tidlig:happy: Vet ikke helt hva jeg føler, syns jeg har hatt noe mens lignende murringer I dag... Men også litt strekking og prikking... Så gudene vet :rolleyes:
 
Jepp, stemmer :happy:
Fikk testene I dag, turte ikke teste før jobb :hilarious:
Må bli I morgen tidlig:happy: Vet ikke helt hva jeg føler, syns jeg har hatt noe mens lignende murringer I dag... Men også litt strekking og prikking... Så gudene vet :rolleyes:

Veldig spennende! Skjønner godt at du ikke turte å teste etter jobb, skal jo være best med moegenurin. Men kanskje du har testa nå? :D
 
Veldig spennende! Skjønner godt at du ikke turte å teste etter jobb, skal jo være best med moegenurin. Men kanskje du har testa nå? :D

Testa I dag tidlig, og den var blenda gitt.... Hadde det egentlig på følelsen, kjenner liksom på meg at TR er på gang... Men skuffet blir man jo likevel :oops:
 
Testa I dag tidlig, og den var blenda gitt.... Hadde det egentlig på følelsen, kjenner liksom på meg at TR er på gang... Men skuffet blir man jo likevel :oops:
Så kjipt :(

Men, da er en ny pp snart i gang! Hvis ikke du tester postitivt litt seinere, da. Spennende med ny pp også :) Med tanke på barnehageplass etc er det jo mer praktisk om ungen er født litt utpå sommeren også, sånn for å prøve å se den lyse siden. Skjønner du ble skuffa, da.
 
Back
Topp