Ønsket om en liten hjerteknuser til <3

CD 33
Såe...jeg kan herved erklæres for gal:hilarious::hilarious:
Blir tullete av at TR ikke dukker opp, så tok en test til, er 3 dager siden sist...

Hvis jeg myser litt og holder testen i et godt lys, kan det hende at jeg med litt godvilje kan se en strek:laughing021

Hva skjer med denne syklusen, tar jo helt av:confused005
 
CD 33
Såe...jeg kan herved erklæres for gal:hilarious::hilarious:
Blir tullete av at TR ikke dukker opp, så tok en test til, er 3 dager siden sist...

Hvis jeg myser litt og holder testen i et godt lys, kan det hende at jeg med litt godvilje kan se en strek:laughing021

Hva skjer med denne syklusen, tar jo helt av:confused005
Bilde??? :D
 
Altså, de er jo negative, men man mister jo aldri håpet :rolleyes:
 

Vedlegg

  • IMG_20190724_143837.jpg
    IMG_20190724_143837.jpg
    15 KB · Visninger: 157
  • IMG_20190724_143553.jpg
    IMG_20190724_143553.jpg
    11,1 KB · Visninger: 154
Synes jeg ser en skygge jeg da. Kan være for tidlig?:)

Nå aner jeg tydeligvis ikke når eggløsning var, siden jeg er på CD 33.... Hadde oss flere ganger den uken for 14 dager siden, så teknisk sett er det mulig... Meeen, jeg er ikke optimist :p
 
Nå aner jeg tydeligvis ikke når eggløsning var, siden jeg er på CD 33.... Hadde oss flere ganger den uken for 14 dager siden, så teknisk sett er det mulig... Meeen, jeg er ikke optimist :p

Veldig spennende, da! Men fy søren, så slitsomt det må være. Optimistiske meg krysser fingrene :D
 
Veldig spennende, da! Men fy søren, så slitsomt det må være. Optimistiske meg krysser fingrene :D

Veldig koselig at du er optimistisk altså:happy:
Har murringer innimellom, så håper at TR kommer en av dagene hvis ikke testene blir positive :)
Hvordan går det med deg? :joyful:
 
Veldig koselig at du er optimistisk altså:happy:
Har murringer innimellom, så håper at TR kommer en av dagene hvis ikke testene blir positive :)
Hvordan går det med deg? :joyful:

Godt det ikke kun er irriterende, da :p Ja, vi får i hvert fall håpe at det enten blir positiv test (plan A), eller mensen og ny pp (plan B) :D

Det går veldig fint med meg. Koser meg med tanken på at jeg akkurat nå er gravid, og så får vi jo se hvordan det går. Selv om mange mister de første ukene, er det jo også mange som ikke mister, og jeg kan like gjerne være en av dem. Men jeg er veldig spent, da! :)
 
Godt det ikke kun er irriterende, da :p Ja, vi får i hvert fall håpe at det enten blir positiv test (plan A), eller mensen og ny pp (plan B) :D

Det går veldig fint med meg. Koser meg med tanken på at jeg akkurat nå er gravid, og så får vi jo se hvordan det går. Selv om mange mister de første ukene, er det jo også mange som ikke mister, og jeg kan like gjerne være en av dem. Men jeg er veldig spent, da! :)

Vil jo helst ha positiv test hvis jeg får velge :p

Det er en del som mister ja, men der er også mange som ikke gjør det, så syns du skal kose deg og ikke bekymre deg for det før det evt blir aktuelt :Heartred
Første gang jeg fikk positiv test gikk jeg og kikka på den hele tiden, var helt lamslått over at den var positiv :hilarious:
 
Nå aner jeg tydeligvis ikke når eggløsning var, siden jeg er på CD 33.... Hadde oss flere ganger den uken for 14 dager siden, så teknisk sett er det mulig... Meeen, jeg er ikke optimist :p
Får være optimistisk for deg da :D
 
CD 1 :D:D
Kan herved melde om at tanten har ankommet! - man skulle kanskje tro at jeg ble skuffet, men det var faktisk en lettelse nå!
Syklusen ble 34 dager, så det er vel ikke helt krise, tross alt.
Lurer fælt på når/om jeg hadde El...ser på innleggene her at jeg meldte om El slim for 14 dager siden :rolleyes:hmm...
tenker jeg fortsetter med grapefruktkjerne ekstrakt litt til, også venter litt med hostesaft.. Har blitt litt skeptisk til å bruke ting som kan tulle til enda mer..
Mannen får sin daglige dose sink

Nå er det 3 timer til ferie :smiley-bounce022
 
CD 6
PP 4 etter MA

TR er ferdig, hatt minimalt med smerter denne gangen, og det var deilig!
Vi koser oss på ferie, og jeg prøver å koble av tankene, selv om det er lettere sagt enn gjort :happy:

Tar ikke El tester denne pp, trenger bare litt ro nå.. Vi har bestemt oss for at jeg tar en sving innom en gynekolog etter ferien, bare for å sjekke at alt er ok etter MA, også sliter jeg noe sykt med soppinfeksjon eller noe sånt, så håper på litt hjelp med det :)

Tar det med andre ord med knusende ro denne pp, aner ikke når EL er, koser meg med det jeg vil, tar dog grapefruktkjerne ekstrakt da :happy: Bestemte meg for å vente litt med hostesaften, ble brått litt skeptisk :hilarious:

Solhilsen fra stranden i Polen :cool14
 
Åå, denne ferien fortjener du - kos deg maks! Det høres veldig lurt ut å droppe testing og prøve å tenke så lite som mulig på prøving. Man må leve litt også!

Kjekt å sjekke at ting er ok, og ikke minst å få hjelp med soppinfeksjonen, den høres ikke noe særlig ut. Jeg tenker det er litt lettere å slappe av når det gjelder prøving når man vet at alt er ok også.

Kos deg masse videre på ferie! :D :Heartred
 
Åå, denne ferien fortjener du - kos deg maks! Det høres veldig lurt ut å droppe testing og prøve å tenke så lite som mulig på prøving. Man må leve litt også!

Kjekt å sjekke at ting er ok, og ikke minst å få hjelp med soppinfeksjonen, den høres ikke noe særlig ut. Jeg tenker det er litt lettere å slappe av når det gjelder prøving når man vet at alt er ok også.

Kos deg masse videre på ferie! :D :Heartred

Takk, så koselig sagt :happy::Heartred
Vi koser oss skikkelig, kanskje litt for mye faktisk, har blitt en del vin og drinker de siste dagene:shy: jeg har nesten ikke drukket annet enn et glass vin i ny og ne det siste året..

Faktisk, jeg kontaktet gynekologen for å sette opp time, tenke at det sikkert kom til å være ventetid. Men, fikk time allerede onsdag til uka, så da kjører vi på med det :joyful: passer igrunn fint, for da kan hun kanskje se om det er EL på gang, siden det blir CD 13 :happy: greit å få evt infeksjon under kontroll også :)
 
Jeg tenker det kun er bra med litt vin og drinker og ordentlig avslapning i denne ferien, jeg :Heartred Antakelig er du snart gravid igjen, siden det har gått så fort å bli gravid før, og da kan du ikke drikke i det hele tatt. Bare å kose seg! :D

Så godt å ha timen hos gynekolog på plass! Blir greit å sjekke opp ting og få ordna infeksjonen. Håper hun får til å se når det gjelder eggløsning, da! :D

Nyt ferien videre, med god samvittighet :love7
 
CD 13
I dag har jeg vært hos gynekologen. Jeg var utrolig nervøs, bekymret og redd for at det skulle være noe galt.
Jeg holdt på å begynne å grine da hun sa at eggstokkene var kjempefine med mase egg, fin livmor med jevn slimhinne og alt annet var bra :smiley-bounce022
Hun anslo eggløsning om ca 5 dager :joyful:
Er så lettet at jeg vet knapt hvor jeg skal gjøre av meg :p:joyful:
Fikk noe krem og en pille for en liten soppinfeksjon, så da skal jeg være good to go for å lage baby :D
 
CD 13
I dag har jeg vært hos gynekologen. Jeg var utrolig nervøs, bekymret og redd for at det skulle være noe galt.
Jeg holdt på å begynne å grine da hun sa at eggstokkene var kjempefine med mase egg, fin livmor med jevn slimhinne og alt annet var bra :smiley-bounce022
Hun anslo eggløsning om ca 5 dager :joyful:
Er så lettet at jeg vet knapt hvor jeg skal gjøre av meg :p:joyful:
Fikk noe krem og en pille for en liten soppinfeksjon, så da skal jeg være good to go for å lage baby :D

Åå, dette var godt å lese!! Da er det snart klart for ny pp også :D
 
Åå, dette var godt å lese!! Da er det snart klart for ny pp også :D

Ja, jeg er superletta:happy:
Legger inn noen aksjer i dagene fremover og krysser fingrene :D
Hvis ikke det klaffer i august så skal jeg uansett tilbake å ta blodprøver for å utelukke d t mangler av vitaminer osv :)
 
Ja, jeg er superletta:happy:
Legger inn noen aksjer i dagene fremover og krysser fingrene :D
Hvis ikke det klaffer i august så skal jeg uansett tilbake å ta blodprøver for å utelukke d t mangler av vitaminer osv :)

Jeg krysser også fingrene for dere :) Kjekt å sjekke når det gjelder vitaminer etc, men det skal vel ganske alvorlige mangler til der før det har mye å si. Alt er nok fint med deg :D Har mannen sjekka noe? Jeg tenker, siden du har sjekka deg hos gynekolog og ting virker bra der. Ikke at det er noe å stresse med, dere vet dere kan få barn sammen, siden du har vært gravid for ikke så lenge siden. Tenker bare at det må være like aktuelt hvis en først skal sjekke ting :)
 
Jeg krysser også fingrene for dere :) Kjekt å sjekke når det gjelder vitaminer etc, men det skal vel ganske alvorlige mangler til der før det har mye å si. Alt er nok fint med deg :D Har mannen sjekka noe? Jeg tenker, siden du har sjekka deg hos gynekolog og ting virker bra der. Ikke at det er noe å stresse med, dere vet dere kan få barn sammen, siden du har vært gravid for ikke så lenge siden. Tenker bare at det må være like aktuelt hvis en først skal sjekke ting :)

Tviler på at jeg har store mangler av noe :) Men det var visst vanlig å starte med å sjekke det og stoffskifte.. Kjenner at 10kg letta av skuldrene etter i dag, nå når jeg vet at syklusen mest sannsynlig har forskøvet seg, så eggløsning er senere enn jeg har trodd :happy:
Skal faktisk tilbake om to uker for å ta en blodprøve for å se om jeg har hatt eggløsning. Snedig :woot:

Gynekologen sa at hvis det ikke skjer noe utover høsten så kan han ta en sædpøve, noe han er positiv til :)
Men nå kjenner jeg at jeg har trua :happy::Heartred
 
Back
Topp