Ønsket om en liten hjerteknuser til <3

Tusen takk for fine ord:Heartred Jeg kjenner stor lettelse, og jeg trodde egentlig ikke jeg var klar for å godta IVF enda... Men det var visst dette jeg trengte :love7
Det trenger ikke nødvendigvis å ende med ivf, men bare tanken på at det skjer OM dere trenger det er nok❤️❤️❤️Ivf er ikke et nederlag heller!❤️
 
Syntes hun virket søt bare ut ifra hva du har skrevet her jeg! Det er veldig godt med sånne mennesker❤
Også så deilig at hun også mener dere har ventet lenge nok på lille spire!
Skal du se det ikke blir en liten ventebaby på dere! Kroppen er jo litt rar sånn når en klarer å slappe mer av og plutselig sitter den! Håper hvert fall på det❤
Blir veldig spennnede å følge med videre!
 
Det trenger ikke nødvendigvis å ende med ivf, men bare tanken på at det skjer OM dere trenger det er nok❤️❤️❤️Ivf er ikke et nederlag heller!❤️
Det er helt sant, kjenner at den backupen er litt betryggende nå etter så lang tid :Heartred
Hvordan er det med deg, du er vel snart fødeklar? :D:hilarious:
 
Syntes hun virket søt bare ut ifra hva du har skrevet her jeg! Det er veldig godt med sånne mennesker❤
Også så deilig at hun også mener dere har ventet lenge nok på lille spire!
Skal du se det ikke blir en liten ventebaby på dere! Kroppen er jo litt rar sånn når en klarer å slappe mer av og plutselig sitter den! Håper hvert fall på det❤
Blir veldig spennnede å følge med videre!
Ja, hun var veldig søt, og før jeg gikk så sa hun at "vi skal nok klare å få deg gravid" :shy:
Nå vet vi i alle fall at vi har en plan hvis det ikke skulle gå dette året, og bare det letter mange kilo :shy: Føler vi kan roe litt ned og ikke prøve så hardt nå, i alle fall en liten stund, og det er sykt deilig :)
 
Ja, hun var veldig søt, og før jeg gikk så sa hun at "vi skal nok klare å få deg gravid" :shy:
Nå vet vi i alle fall at vi har en plan hvis det ikke skulle gå dette året, og bare det letter mange kilo :shy: Føler vi kan roe litt ned og ikke prøve så hardt nå, i alle fall en liten stund, og det er sykt deilig :)

Det er et stort press og tunge skuldre som plutselig blir veldig mye lettere, for nå vet dere jo som du sier at dere kommer i mål på den ene eller andre måten ❤ helt fantastisk!
 
Det er helt sant, kjenner at den backupen er litt betryggende nå etter så lang tid :Heartred
Hvordan er det med deg, du er vel snart fødeklar? :D:hilarious:
Oh yes! Skal legges inn imorgen og blir igangsatt❤️Endelig! Gleder meg sånn til at noe av smertene forsvinner!
 
:Heartred
CD 28, 14dpo,time hos ny gynekolog
Jeg er litt i sjokk, og litt letta etter dette!
Denne gynekologen er da 75 år, men jobber enda fordi hun syns det er så gøy å hjelpe:Heartred
Hun var 30min forsinket til timen min, og jeg skjønte fort hvorfor :hilarious: Hun brukte gooood tid på å kikke på journal, tenke seg om, spørre meg litt og tenke litt igjen :hilarious: "skal vi se" , mmhmm", "ja, skal vi se" gikk igjen gjennom hele timen :p
Men søt var hun!

Da hun fikk høre min historie, så tenkte hun seg om, også sa hun at nå har jeg prøvd 3 runder med Letrozol, det har ikke skjedd noe. Alle prøver er fine, mannens prøve er fin. Vi har prøvd snart 2 år, så hun vil henvise til IVF... Jeg fikk litt sjokk, hadde forberedt meg på Letrozol og eggløsnings sprøyte :wideyed:
Tårene begynte å trille, bare fordi alle følelsene ramlet over meg:sad010
Da jeg hadde snufset ferdig, tok hun ultralyd av livmor osv, og det var visst riktig så flott inni der :hilarious: Eggene var flotte, og det var mange:) Hun syns det var rart at vi ikke hadde blitt gravide igjen, rett og slett...
Jeg spurte om det var vanlig å ikke se noe til dette EL slimet som "alle" er så opptatt av. Da svarte hun at "det er det ikke mange som har sett noe til" :hilarious:
ferdig med den saken :hilarious:
Så... Hun bestilte en haug med blodprøver vi må ta til henvisningen , også skulle hun visst måle min AMH, det kan jeg ikke så mye om , bare sett at det har vært nevnt her inne..
Også, det jeg liker minst, selv om jeg syns det er fint å få det gjort. Skylling av egglederne for å sjekke at de er åpne:wideyed::nailbiting: "Har du tenkt på om egglederne dine er åpne, har du tenkt på det"? Spør hun :hilarious: nei, det hadde jeg faktisk ikkeo_O Fikk forøvrig med en liten konvolutt med smertestillende jeg skal ta en time før seansen :wideyed:

Så, konklusjonen av alt dette er at vi skal begge ta blodprøver, jeg skal sjekke egglederne neste onsdag, også skal vi ha samtale med henne sammen før henvisning blir sendt :eek:
Så skal vi prøve å stimulere med hormoner mens vi venter å svar på henvisningen..gyn har ferie i juli, så da venter vi til hun er tilbake med det. Hun sa ca 6mnd ventetid, dvs ut året ca...Hun sa også at siden mannen har gjort meg gravid to ganger, og alt ser fint ut, så er det ikke noe som tilsier at vi ikke skal klare å bli gravide :Heartred

Nå har jeg og mannen bestemt vi dropper tester og styr i sommer, ferie fra aktiv prøving :happy:Altså, jeg kommer jo til å vite hvilken syklusdag der er osv, men vi tester ikke etter EL og har oss som kaniner :hilarious: Det føles helt ærlig litt godt!

Gud bedre, for en dag! Er helt tom i hodet :shy: Men lettet, kjenner jeg nå når jeg sitter i sola på terrassen og spiser moreller :)

Det høres ut som ei bra dame, den gynekologen. Jeg tror det er kjempefint at det settes i gang med ivf snart, om ikke dere lykkes før det :Heartred

Skylling av egglederne høres ikke noe godt ut, men det går nok fint! Blir godt å bli ferdig med prøvingen, kan jeg tenke meg ... :Heartred

Håper du nyter sommeren i dag også, og kjenner på det at framtida ser ganske så lys ut, med tanke på en liten mini :love7
 
What!? :eek::DDet gikk fort :hilarious: Da må du holde meg oppdatert, og masse lykke til :Heartred
Tja føles som en evighet her, har kranglet noen uker:hilarious::facepalm:38+6 i morgen! Skal få oppdatert tråden min, har bare ikke prioritert det enda. Men du skal få beskjed❤️❤️
 
Tja føles som en evighet her, har kranglet noen uker:hilarious::facepalm:38+6 i morgen! Skal få oppdatert tråden min, har bare ikke prioritert det enda. Men du skal få beskjed❤️❤️
Hehe, ja jeg kan skjønne at dere har ventet lenge nå :Heartred Det blir stas å vente på beskjed om at lille frøkna har ankommet :love7
 
CD 1, Pp 14 (etter MA i uke 10+5)
Etter et par dager med murring kom "endelig" tanta. Syklusen ble 29 dager, noe som er ganske perfekt :)

Har helt sinnsyke smerter i dag, blir jo nesten bare verre og verre for hver mnd:wideyed: Stod og forberedte noe kylling som skulle satay marineres til i morgen nå i kveld, og fikk så vidt slengt det inn i kjøleskapet før jeg måtte få lagt meg ned :dead: syke greier :wideyed:

Får håpe jeg får alt av smerter i dag, så jeg slipper unna i helga :hilarious: I morgen etter jobb skal vi på bursdagsfest i Oslo, og da pleier vi å bo på hotell når det blir litt sent på kveld før vi finner senga :happy:
Har bodd i Oslo i mange år(bor nå 40min utenfor) , men må jevnlig inn der bare for å kjenne litt på livet:D

Planen fremover er å slappe av, nye sommer og hverandre, ha sex når lysten er der :)
Bare å få den undersøkelsen av egglederne overstått, så er jeg klar for å nyte :hilarious:

God helg alle dere fine damer, takk for en utrolig fin støtte, selv om jeg ikke kjenner noen av dere :Heartbigred:Heartbigred
 
Man trenger litt støtte gjennom dette❤️Ligger i sykehussenga nå og venter på blodprøver. Håper det ble noen bebiser i natt så de har tid til meg! God helg!❤️
 
CD 6, skylling av egglederne
Først hadde jeg time hos akupunktøren min, det var veldig deilig :happy: Godt var det, for resten var ikke fult så deilig :wideyed:
Tok smertestillende jeg fikk, og følte meg nesten litt sløv av dem. Tenkte at dette må vel ta de verste smertene. For å si det sånn, så hadde ikke det vært aktuelt uten smertestillende :hilarious:

Hadde med mannen, fordi vi skulle få svar på prøver og sende henvisning til IVF... Prøvene var fine, men min AMH prøve hadde ikke kommet, så vi må vente til hun er tilbake fra ferie om 4 uker før henvisningen blir sendt :facepalm: Men jaja, 4 uker fra eller til er vel ikke avgjørende.

Mannen fikk sitte ved siden av meg under undersøkelse, og jeg tror han ble litt sjokkert :hilarious: Først kjente jeg en kraftig menskrampe lignende smerte, og tenkte at dette er jeg jo vant til. Også.... Ble det ti ganger verre :nailbiting: Skrekk og gru, det var vondt! Jeg begynte med en gang å svette, kjente at jeg ble blek, og ble kvalm. Så kvalm at jeg måtte be om en pose :bag: Fikk heldigvis ikke bruk for den..
Gynekologen sa hele tiden at jeg var flink, men det hjalp ikke der jeg lå og tenkte på at jeg kanskje ikke har lyst å føde likevel :hilarious::hilarious:

Med en gang hun stoppet ble det bedre, men jeg tror jeg var litt blek, for hun ba meg bli liggende litt før jeg kledde på meg :rolleyes::p
Egglederne var fine de, så nå satser vi på at en liten rens gjorde susen :)
Nå blir det sommerferie fra testing og Letrozol, så få vi se etterhvert om det blir noe mer av det senere :happy:

Da vi kom hjem fikk jeg servert is og jordbær av mannen, tror han syns litt synd på meg :rolleyes:
 
CD 6, skylling av egglederne
Først hadde jeg time hos akupunktøren min, det var veldig deilig :happy: Godt var det, for resten var ikke fult så deilig :wideyed:
Tok smertestillende jeg fikk, og følte meg nesten litt sløv av dem. Tenkte at dette må vel ta de verste smertene. For å si det sånn, så hadde ikke det vært aktuelt uten smertestillende :hilarious:

Hadde med mannen, fordi vi skulle få svar på prøver og sende henvisning til IVF... Prøvene var fine, men min AMH prøve hadde ikke kommet, så vi må vente til hun er tilbake fra ferie om 4 uker før henvisningen blir sendt :facepalm: Men jaja, 4 uker fra eller til er vel ikke avgjørende.

Mannen fikk sitte ved siden av meg under undersøkelse, og jeg tror han ble litt sjokkert :hilarious: Først kjente jeg en kraftig menskrampe lignende smerte, og tenkte at dette er jeg jo vant til. Også.... Ble det ti ganger verre :nailbiting: Skrekk og gru, det var vondt! Jeg begynte med en gang å svette, kjente at jeg ble blek, og ble kvalm. Så kvalm at jeg måtte be om en pose :bag: Fikk heldigvis ikke bruk for den..
Gynekologen sa hele tiden at jeg var flink, men det hjalp ikke der jeg lå og tenkte på at jeg kanskje ikke har lyst å føde likevel :hilarious::hilarious:

Med en gang hun stoppet ble det bedre, men jeg tror jeg var litt blek, for hun ba meg bli liggende litt før jeg kledde på meg :rolleyes::p
Egglederne var fine de, så nå satser vi på at en liten rens gjorde susen :)
Nå blir det sommerferie fra testing og Letrozol, så få vi se etterhvert om det blir noe mer av det senere :happy:

Da vi kom hjem fikk jeg servert is og jordbær av mannen, tror han syns litt synd på meg :rolleyes:
Så deilig å få det overstått!!:joyful: og at egglederne var fine og åpne!:love7 Håper dere får en nydelig sommer!:flower
 
Ja, nå har jeg gruet meg i en uke, så skuldrene kan senkes :hilarious:
Takk, det samme til dere :love7 H ordan går det med deg? Formen er fin? :happy::Heartred
Det skjønner jeg kjempe godt!!:nailbiting: hehe savner ikke den opplevelsen for å si det sånn!

Her går det veldig bra! Litt hodepine om kvelden siste dagene og lite mat som frister, men ellers er formen ganske super! Ingenting å klage på hvertfall :joyful: 13 dager til vi får se tvillingene igjen:love7
 
Back
Topp