Ønsket om en liten hjerteknuser til <3

Åh, så kjipt :(

Håper det går neste pp! Godt å vite at du har blitt gravid før, da skal det jo ikke være noe problem å bli det igjen. Det må klaffe igjen snart, og bli en som blir til termin:Heartred
 
Åh, så kjipt :(

Håper det går neste pp! Godt å vite at du har blitt gravid før, da skal det jo ikke være noe problem å bli det igjen. Det må klaffe igjen snart, og bli en som blir til termin:Heartred

Ble skikkelig grinete, har vært en drittdag:dead:
Har så mye rare symptomer, skjønner ikke hvorfor kroppen min må tulle sånn nå plutselig o_O Hjelper kanskje med ferie, ro og fred og ikke testing eler El neste pp:happy:
Hvordan går det med deg?
 
Ble skikkelig grinete, har vært en drittdag:dead:
Har så mye rare symptomer, skjønner ikke hvorfor kroppen min må tulle sånn nå plutselig o_O Hjelper kanskje med ferie, ro og fred og ikke testing eler El neste pp:happy:
Hvordan går det med deg?

Det skjønner jeg godt! :( Veldig kjipt å bli skuffa av sånt når man er så håpefull! Og det er jo ikke rart at du var det, når du kjenner på endringer og symptomer. Men du kommer kanskje til å teste flere ganger? HCG dobler seg jo hver dag i begynnelsen hvis en er gravid, og så tidlig som 10 dpo (det var det, ikke sant?) kan jo konsentrasjonen av urin ha mye å si for om noe vises.

Det blir nok veldig godt med ferie, ro og fri fra testing - uavhengig av om «babylykken» snur eller ikke. Kanskje det er akkurat det kroppen trenger for å få lyst til å produsere et lite menneske?

Det går bare bra med meg. Sola har endelig kommet til vår landsdel og jeg nyter den i fulle drag! Ellers er det ganske travelt på jobb på grunn av ferietid, og dagene går faktisk veldig fort! Er allerede 6 dpo, og i morgen er det fredag - og mandag slår jeg til med første test :D
 
Det skjønner jeg godt! :( Veldig kjipt å bli skuffa av sånt når man er så håpefull! Og det er jo ikke rart at du var det, når du kjenner på endringer og symptomer. Men du kommer kanskje til å teste flere ganger? HCG dobler seg jo hver dag i begynnelsen hvis en er gravid, og så tidlig som 10 dpo (det var det, ikke sant?) kan jo konsentrasjonen av urin ha mye å si for om noe vises.

Det blir nok veldig godt med ferie, ro og fri fra testing - uavhengig av om «babylykken» snur eller ikke. Kanskje det er akkurat det kroppen trenger for å få lyst til å produsere et lite menneske?

Det går bare bra med meg. Sola har endelig kommet til vår landsdel og jeg nyter den i fulle drag! Ellers er det ganske travelt på jobb på grunn av ferietid, og dagene går faktisk veldig fort! Er allerede 6 dpo, og i morgen er det fredag - og mandag slår jeg til med første test :D

Man kjenner litt for mye etter i disse dpo dager :shy: ja, jeg er ca 10dpo, så kan jo teste igjen om en dag eller to :)
Tror kroppen trenger veldig litt ro og fred, så det blir deilig uansett:happy:

Så deilig at dere har fått litt sol dere og :D Er litt godt at arbeidsdagene går fort noen ganger da! Har du hatt ferie du kanskje,i forbindelse med bryllupet? Blir så spennende med test, håper du får to fine streker :Heartred
 
Haha, det er noe med det! Merker jeg også er ekstremt oppmerksom disse dagene :p Det blir nok supert med ferie uansett om du har en spire i magen eller ikke :D Skal dere reise noe sted, forresten, eller blir det rolig hjemmeferie?

Jeg har ikke hatt noe ferie enda i år - bytta faktisk jobb samme uka som vi gifta oss, så det var heller fullt trøkk! Blir ferie i midten av august. Gleder meg sykt til det. Tusen takk, jeg håper så sterkt selv at jeg drømmer om positive tester nesten hver natt for tida :p
 
Haha, det er noe med det! Merker jeg også er ekstremt oppmerksom disse dagene :p Det blir nok supert med ferie uansett om du har en spire i magen eller ikke :D Skal dere reise noe sted, forresten, eller blir det rolig hjemmeferie?

Jeg har ikke hatt noe ferie enda i år - bytta faktisk jobb samme uka som vi gifta oss, så det var heller fullt trøkk! Blir ferie i midten av august. Gleder meg sykt til det. Tusen takk, jeg håper så sterkt selv at jeg drømmer om positive tester nesten hver natt for tida :p

Tenk at jeg ikke testet i dag tidlig :hilarious: tror jeg venter til i morgen, føler at kanskje TR er på vei...
Ferie blir helt magisk, trenger det så sykt :D har heldigvisffrihelg denne helga, så hjelper litt det og :)
Har 3 uker ferie, men vi skal 10 dager til Polen faktisk, en koselig liten by med strand og mange gode restauranter :joyful:

Såpass ja, det var nok litt hektisk kan jeg tenke meg:happy: hehe, det er jo typisk at man blir helt opphengt, jeg te ker nesten ikke på annet selv :p var derfor jeg ikke testet i dag, blir så grinete av negativ test, ville ikke utsette kollegaene for det :rolleyes:
 
Tenk at jeg ikke testet i dag tidlig :hilarious: tror jeg venter til i morgen, føler at kanskje TR er på vei...
Ferie blir helt magisk, trenger det så sykt :D har heldigvisffrihelg denne helga, så hjelper litt det og :)
Har 3 uker ferie, men vi skal 10 dager til Polen faktisk, en koselig liten by med strand og mange gode restauranter :joyful:

Såpass ja, det var nok litt hektisk kan jeg tenke meg:happy: hehe, det er jo typisk at man blir helt opphengt, jeg te ker nesten ikke på annet selv :p var derfor jeg ikke testet i dag, blir så grinete av negativ test, ville ikke utsette kollegaene for det :rolleyes:


Wow, flink, som ikke testa! Den følelsen av at TR er på vei kan jo være helt reell, dessverre. Jeg håper det er noe annet som er på vei!

Skjønner godt at det hjelper med frihelg også - og at det snart er ferie :D Det høres kjempedeilig ut med Polentur, strand og gode restauranter!

Ja, det var ganske travelt, men kun positive ting, så det var egentlig helt greit. Litt deilig med mer hverdag nå :) Haha, huff, ja, tror jeg og kan få en ganske dårlig dag etter første test :p Er jo egentlig ikke bra, å bli så opptatt av det her. Men det er jo en livsomveltende ting, da, særlig for oss som planlegger å bli førstegangsforeldre.
 
CD 29, dpo?

Har resignert litt... Tok en test i dag også, blenda. Har begynt å tenke på om det kan være tilfelle at jeg ikke har El? Eller er det bare syklusen som er litt rar? Hvis jeg får TR i morgen stemmer det forsåvidt med mine antakelser om El søndag dag for to uker siden o_O
Lengde siden mars: 34, 30, og nå minst 29.allrid hatt 28 dager...
Detter er jo bare pp 3 etter MA går det opp for meg nå...

Jeg har vært ekstremt stresset fysisk og psykisk i vår/tidlig sommer, så det kan nok ha påvirket... Vurderer å oppsøke gynekolog etter ferien bare for å få sjekket at alt er greit..

Tror jeg må prøve å fokusere på litt andre ting, har blitt litt mye baby de siste mnd... Er jo tross alt masse igjen av sommeren, og vi skal snart ha ferie :happy:
 
CD 29, dpo?
Har resignert litt... Tok en test i dag også, blenda. Har begynt å tenke på om det kan være tilfelle at jeg ikke har El? Eller er det bare syklusen som er litt rar? Hvis jeg får TR i morgen stemmer det forsåvidt med mine antakelser om El søndag dag for to uker siden o_O
Lengde siden mars: 34, 30, og nå minst 29.allrid hatt 28 dager...
Detter er jo bare pp 3 etter MA går det opp for meg nå...

Jeg har vært ekstremt stresset fysisk og psykisk i vår/tidlig sommer, så det kan nok ha påvirket... Vurderer å oppsøke gynekolog etter ferien bare for å få sjekket at alt er greit..

Tror jeg må prøve å fokusere på litt andre ting, har blitt litt mye baby de siste mnd... Er jo tross alt masse igjen av sommeren, og vi skal snart ha ferie :happy:

Etter min MA så var syklusen normal en mnd og helt på jordet den andre :hilarious:
Får håpe du slipper å gå lenge uten svar!
Og ikke minst får nyte sommeren og ferien :D
 
Etter min MA så var syklusen normal en mnd og helt på jordet den andre :hilarious:
Får håpe du slipper å gå lenge uten svar!
Og ikke minst får nyte sommeren og ferien :D

Takk for svaret:) Har du blitt gravid igjen?
Når jeg har fått tenkt litt på det, så skjønner jeg jo at kroppen faktisk har vært utsatt for en del... Så vi prøver å roe ned i ferien, er ikke krosestemning helt enda heldigvis :happy:
 
Takk for svaret:) Har du blitt gravid igjen?
Når jeg har fått tenkt litt på det, så skjønner jeg jo at kroppen faktisk har vært utsatt for en del... Så vi prøver å roe ned i ferien, er ikke krosestemning helt enda heldigvis :happy:

Ja, jeg har endelig blitt gravid igjen! :happy:
En blir jo så utålmodig oppi prøvingen...:hilarious:
Men er nok det som evt. Tuller det litt til for dere!
Når jeg fikk el til "normal" tid igjem, så satt spiren og! Sikkert bare tilfeldig men:happy:
 
Ja, jeg har endelig blitt gravid igjen! :happy:
En blir jo så utålmodig oppi prøvingen...:hilarious:
Men er nok det som evt. Tuller det litt til for dere!
Når jeg fikk el til "normal" tid igjem, så satt spiren og! Sikkert bare tilfeldig men:happy:

Så hyggelig, gratulerer med spire:Heartred
Hvor lang tid tok det før dere ble gravide igjen?
Har kjøpt sink tabletter til mannen og denne berømte hostesaften til meg nå da, så vi skal ta det i ferien :hilarious:
Tror også det er EL som er problemet, men nå skal vi ha teste fri pp I august :happy:
 
Så hyggelig, gratulerer med spire:Heartred
Hvor lang tid tok det før dere ble gravide igjen?
Har kjøpt sink tabletter til mannen og denne berømte hostesaften til meg nå da, så vi skal ta det i ferien :hilarious:
Tror også det er EL som er problemet, men nå skal vi ha teste fri pp I august :happy:

Hosesaft tok jeg føre el nå sist gang! Kan hende st det lille kjerringrådet gjør susen :D
Tusen takk:Heartred
Har dessverre gått igjennom MA 2 ganger... men etter første gang satt spiren på 1 pp, men nå nok det 8 pp før den satt! Nå håper jeg det holder med denne tredje spiren:happy:
Så ble veldig utålmodig på slutten, men tror det er pga. Ustabile sykluser og kroppen trengte tiden til å stabilisere seg igjen!
 
Hosesaft tok jeg føre el nå sist gang! Kan hende st det lille kjerringrådet gjør susen :D
Tusen takk:Heartred
Har dessverre gått igjennom MA 2 ganger... men etter første gang satt spiren på 1 pp, men nå nok det 8 pp før den satt! Nå håper jeg det holder med denne tredje spiren:happy:
Så ble veldig utålmodig på slutten, men tror det er pga. Ustabile sykluser og kroppen trengte tiden til å stabilisere seg igjen!

Hører mye bra om det kjerringrådet ja:hilarious:
Trist å høre at du har hatt 2 MA... Det unner jeg virkelig ingen, var en tøff påkjenning..
Krysser fingrene for din lille spire nå! Hvor langt er du på vei?
Høres akkurat ut som meg, litt ustabilt, kroppen holder på å justere seg etter aborten, men jeg er utålmodig o_O
 
Hører mye bra om det kjerringrådet ja:hilarious:
Trist å høre at du har hatt 2 MA... Det unner jeg virkelig ingen, var en tøff påkjenning..
Krysser fingrene for din lille spire nå! Hvor langt er du på vei?
Høres akkurat ut som meg, litt ustabilt, kroppen holder på å justere seg etter aborten, men jeg er utålmodig o_O

Ja, det er grusomt både fysisk og psykisk å gå igjennom...
Krysder fingrene! Ikke så langt på vei, bare 6+6:rolleyes: veien mot 12 uker er LANG!:hilarious:
Ja, er nok det kroppen forsøker å gjøre, selv ol en ikke klarer å tenke på noe annet enn å bli gravid igjen ...
Håper den sitter snart altså!:dummy1:
 
CD 29, dpo?
Har resignert litt... Tok en test i dag også, blenda. Har begynt å tenke på om det kan være tilfelle at jeg ikke har El? Eller er det bare syklusen som er litt rar? Hvis jeg får TR i morgen stemmer det forsåvidt med mine antakelser om El søndag dag for to uker siden o_O
Lengde siden mars: 34, 30, og nå minst 29.allrid hatt 28 dager...
Detter er jo bare pp 3 etter MA går det opp for meg nå...

Jeg har vært ekstremt stresset fysisk og psykisk i vår/tidlig sommer, så det kan nok ha påvirket... Vurderer å oppsøke gynekolog etter ferien bare for å få sjekket at alt er greit..

Tror jeg må prøve å fokusere på litt andre ting, har blitt litt mye baby de siste mnd... Er jo tross alt masse igjen av sommeren, og vi skal snart ha ferie :happy:

Trist at det var negativ test igjen. Det kan jo selvfølgelig tenkes at du ikke hadde el denne ppen, testen ble kanskje ikke helt positiv denne gangen? Har du fått mensen enda?

Som du skriver, så har det bare vært 3 prøveperioder etter MA, så det er nok ikke noe å bekymre seg for. Hvis du går og uroer deg litt likevel, kan det være verdt å ta en tur til gynekolog uansett, kanskje? Da kan du liksom slappe av litt mer.

Ferie blir herlig! Sikkert lurt å fokusere mer på andre hyggelige ting, og prøve å slappe av litt :)
 
Trist at det var negativ test igjen. Det kan jo selvfølgelig tenkes at du ikke hadde el denne ppen, testen ble kanskje ikke helt positiv denne gangen? Har du fått mensen enda?

Som du skriver, så har det bare vært 3 prøveperioder etter MA, så det er nok ikke noe å bekymre seg for. Hvis du går og uroer deg litt likevel, kan det være verdt å ta en tur til gynekolog uansett, kanskje? Da kan du liksom slappe av litt mer.

Ferie blir herlig! Sikkert lurt å fokusere mer på andre hyggelige ting, og prøve å slappe av litt :)

Er litt vanskelig å si med El, testen var ganske sterk, også var den mye svakere dagen etter. Så vet ikke om den ble positiv i mellomtiden... Derfor er det nok lurt å bare droppe de testene en stund, de stresser jo ting litt de og :rolleyes:
Ingen TR enda, men vil tro hun dukker opp i dag eller i morgen.. Har kjøpt hostesaft nå da, så får se:wacky: tenker at kroppen er litt ustabil enda etter alt, så den trenger sikkert tid. Etter ferien blir det muligens en tur til gynekolog bare for å sjekke :)

Håper dere koser dere og nyter søndagen sammen i dag :Heartred
 
Har tenkt på det en stund, og jeg vil ha en dagbok på veien til en liten hjerteknuser..
Hvis noen vil følge meg på veien, er det koselig :)

Mitt om meg
Jeg er 30år, har en fantastisk samboer som kommer til å bli verdens beste pappa :Heartred
Vi sluttet med prevensjon i august 2018 og var egentlig innstilt på at det kom til å ta tid å få normal syklus, så vi prøvde egentlig ikke aktivt i starten.
En dag i september fikk jeg en merkelig fornemmelse og tok en test, som var positiv, 2-3 på cb digital.. Vi fikk sjokk, men ble overlykkelig! Lykken ble derimot kortvarig, jeg fikk blødninger og spontanaborterte bare noen dager senere...

Vi tok det litt rolig de neste 2 mnd, men i desember 2018 var vi igjen klare for å prøve. Jaggu ble vi ikke gravide igjen med en gang! Vi var litt urolige, men etterhvert som ukene gikk roet vi oss.... Bestemte oss for å ta en TUL i uke 11+3. Der fant han ikke aktivitet, det hadde ent med MA i 10+0....
Så da fulgte en helt jævlig dag med Cyotex på sykehuset, men slapp heldigvis utskaping..

6 uker etter at blødningen stoppet kom mensen tilbake, litt ujevn i pp1, så vi bommet på EL.

Nå har vi startet på pp3 etter MA. CD 9 I dag, og jeg prøver meg på El tester fra Babyplan denne mnd :happy:
Har også begynt med grapefruktkjerne ekstrakt, så får vi se om lykkeliten sitter denne runden :rolleyes::Heartred


Ser du også har dagbok, ser frem til å følge deg tilbake.

Trist å lese alt du har vært igjennom. Håper spiren snart kommer og sitter i ni måneder ❤️
 
CD 31, 14 dpo? Har ikke sjekket:p
Disse syklusene er helt på jordet, var sikker å at TR skulle ramle over meg i går... Men, nei... Har igrunn få tegn på at hun er på vei, bortsett fra litt murring innimellom.
Satser på at hun dukker opp i dag eller i morgen så vi kan gå videre med prosjekt lage sommerferie baby :dummy1::hilarious:

Har forøvrig gått til innkjøp av både sink til mannen og Solvipect(?) til meg, så satser vi på at det gjør underverker o_O Mannen var forbausende villig til å teste både det ene og det andre. Flaks for meg, så han ikke tror jeg er gal med alle disse remediene:wacky:

Dagen har flydd avgårde, bare noen timer igjen på jobb :happy:
Så, 3,5 arbeidsdager til ferie, fri på onsdag:joyful:
 
Back
Topp