Ønsket om en liten hjerteknuser til <3

Takk:Heartred
Det har vært tøft, men da vi passerte ett års dagen har det gått bedre faktisk :) Vet jo at det går, skjønner bare ikke hvorfor det skal ta så lang tid nå..IVF er jo ikke noe man gjør med glede, men det er godt at man har det alternativet hvis man trenger :Heartred
Åå, det var koselig sagt, blir jo helt rørt :love7
Masse lykke til dere også! Du må oppdatere meg på hvordan det går :joyful: vi er jo I samme IKM gruppe nå, så følger med det hvordan testingen går :D Kjøpte forresten en RFSU tidligtest da jeg var på butikken i sta:hilarious:
Helt enig :Heartred
Tusen takk!:love017
Ååh guh så spennende!! Krysser fingrene for postiv test!!:woot::nailbiting::Heartred du må oppdatere!
 
CD 21, 9 dpo
Tok en RFSU tidlig test i dag, den var blenda :yuck:
Jada, vet det er tidlig... Men blir jo litt demotivert likevel...
Har mye stikking og strekkfølelse i magen, så håper jo litt likevel :shy:
 
CD 21, 9 dpo
Tok en RFSU tidlig test i dag, den var blenda :yuck:
Jada, vet det er tidlig... Men blir jo litt demotivert likevel...
Har mye stikking og strekkfølelse i magen, så håper jo litt likevel :shy:
Vi holder håper en stund til❤️Er jo veldig tidlig.
 
CD 22, 10dpo
God 2.påskedag fra nervevraket selv :bag: I dag er jeg helt ute av mitt gode skinn! Tok en test i dag tidlig. Blenda. Eller er den det? Kan jeg se en svaaaak strek om jeg bare vinkler testen mot lyset, myser litt og legger til litt fantasi?
Jeg har kikket på den ca årrehundreogfemti ganger i dag:hilarious:
Har nå fått for meg at dette aldri går... :arghh: jeg er så møkk lei av prøving :meh:

Så, over til den optimistiske siden. Sjekket på Flo appen min, som jeg har brukt i 1,5 år nå. Da jeg ble gravid sist fikk jeg svak strek 12dpo...og 14 dpo.. Fikk ikke skikkelig sterk før 16dpo..ikke så mye murringer enda heller, det er jo bra :)

Sier til meg selv at det er mange som har prøvd lenge og plutselig blir gravide uten videre.. Viktig å ha trua... :dead:

Over og ut, oppdaterer ved TR eller en strek som ikke er fantasi :hilarious::p
 
CD 22, 10dpo
God 2.påskedag fra nervevraket selv :bag: I dag er jeg helt ute av mitt gode skinn! Tok en test i dag tidlig. Blenda. Eller er den det? Kan jeg se en svaaaak strek om jeg bare vinkler testen mot lyset, myser litt og legger til litt fantasi?
Jeg har kikket på den ca årrehundreogfemti ganger i dag:hilarious:
Har nå fått for meg at dette aldri går... :arghh: jeg er så møkk lei av prøving :meh:

Så, over til den optimistiske siden. Sjekket på Flo appen min, som jeg har brukt i 1,5 år nå. Da jeg ble gravid sist fikk jeg svak strek 12dpo...og 14 dpo.. Fikk ikke skikkelig sterk før 16dpo..ikke så mye murringer enda heller, det er jo bra :)

Sier til meg selv at det er mange som har prøvd lenge og plutselig blir gravide uten videre.. Viktig å ha trua... :dead:

Over og ut, oppdaterer ved TR eller en strek som ikke er fantasi :hilarious::p
Første avsnitt her er nøyaktig som om jeg skulle skrevet det selv! Føler 200% med deg!
Håper ønskestreken vår blir en ekte strek i løpet av de neste dagene!:Heartbigred
 
Første avsnitt her er nøyaktig som om jeg skulle skrevet det selv! Føler 200% med deg!
Håper ønskestreken vår blir en ekte strek i løpet av de neste dagene!:Heartbigred
Det er jaggu ikke bare enkelt å fungere normalt når m ad n har prøvd i evigheter :oops: Hadde vært årets gave om vi begge fikk to streker :Heartred
 
Jeg hadde en slik ønskestrek 10 dpo nå i siste graviditet. Skimtet den bare om jeg holdt testen i en spesiell vinkel og med lys bakom:hilarious:
12 dpo tok jeg en test når jeg var oppe å tissa tidlig om morningen. Var så trøtt at jeg gikk bare å la meg etter noen minutter. Så absolutt ingenting på den og tenkte at det bare var en tullestrek 10 dpo.
Når jeg sto opp litt senere var det kommet en svaaak rosa strek der:woot:
Den lille rosa streken er 7 mnd nå:p

Krysser alt jeg for at du får sterkere strek fremover!!
 
Jeg hadde en slik ønskestrek 10 dpo nå i siste graviditet. Skimtet den bare om jeg holdt testen i en spesiell vinkel og med lys bakom:hilarious:
12 dpo tok jeg en test når jeg var oppe å tissa tidlig om morningen. Var så trøtt at jeg gikk bare å la meg etter noen minutter. Så absolutt ingenting på den og tenkte at det bare var en tullestrek 10 dpo.
Når jeg sto opp litt senere var det kommet en svaaak rosa strek der:woot:
Den lille rosa streken er 7 mnd nå:p

Krysser alt jeg for at du får sterkere strek fremover!!
Takk for historien din, det gir håp :Heartred Er litt ekstra frynsete i dag tydeligvis, hadde liksom sett for meg at NÅ skulle det gå :shy:
 
CD 2, PP 12 etter MA
Ny pp... Føler meg tom for energi nå.. Trodde faktisk at det gikk denne gangen, så fallhøyden var litt stor kan du si. Det begynner å tære litt på oss begge nå at vi ikke blir gravide igjen...
Nå er planen at vi bruker El tester den pp, så er det en runde med Letrozol neste pp, og etter det tror jeg vi må ha sommerferie fra denne prøvingen...bare ha sex når vi føler for liksom.

Vi har vel mistet litt tro begge to tror jeg, men håpet lever i beste velgående enda!
Vi har snakket mer om IVF i det siste, så det blir evt en henvisning etterhvert hvis ikke det skjer noe..

Heldigvis har vi flytteplaner, og flytter inn i et splitter nytt rekkehus utpå høsten, så vi har litt annet å tenke på også :)
Vi skulle egentlig skaffe oss hund denne sommeren hvis jeg ikke var gravid, men det ble hus istedet :p kan fort bli hund neste år hvis vi fortsatt ikke er gravid da.

Håper alle har en fin helg! Vi har nydelig vær i dag, så vi har gått tur og fått oss noen timer i sola på terrassen :)Det gjør godt :happy: Har forresten også begynt å trene igjen, begge to, det tror jeg er bra for oss :)

Ha en fin søndag :)
 
CD 8
Begynte med El testing i dag. Mest fordi forrige PP etter Letrozol fikk jeg EL tidligere en vanlig, så er greit å følge med :) Har bevisst ikke tenkt så mye på prøving og baby siden TR startet, og jeg må si at det har vært litt godt :)

Uka har vært veldig bra, vi har vært ganske aktive, og det føles deilig :) Har fri i helgen, og vi nyter det som visstnok er siste rest av sol på en stund :nailbiting:
Jeg sliter litt med pollen for tiden, det har eksplodert de siste ukene :hilarious: så jeg er tett, trøtt og nyser førtåtte ganger om dagen :p Fikk infeksjon i øyet forrige helg, den er nesten borte, men tør ikke bruke sminke helt enda o_O
Bortsett fra alt dette er formen fin og vi gjør oss klare for en ny runde med planting (aksjelegging:p)
Håper alle som leser har en fin helg:happy:
 
CD 11
Fortsatt negativ El test, og det er greit, er jo tidlig i syklusen :)

Uka har ikke startet like bra som den forrige var.. Ryggen har klikka, aner ikke hva som har skjedd :hilarious:
Men så ut som ringeren i Notre-Dame siste halvdel av vakta mi i går:hilarious: Fikk heldigvis time hos naprapaten til samboer i dag, så håper virkelig han får knekt opp noe baki der:p Ellers må vi på apoteket og kjøpe prøveglass og sprøyter for å få lagt noe aksjer denne pp:hilarious:

Prøver å forholde meg rolig, selv om jeg kjenner at jeg er syyykt utålmodig nå, vil så gjerne bli gravid i går :p
Selvfølgelig er jo naboen gravid nå da... Så nå må jeg se på at hun blir større og større for hver uke :facepalm: Men, de kan jo ha prøvd i flere år for alt jeg vet... Håper bare vi har flyttet når den ungen blir født:spitoutdummy:

Ikke så mye fornuftig å meddele i dag, men blir forhåpentligvis mer spenning utover uka :woot:
 

Vedlegg

  • IMG_20200428_080425.jpg
    IMG_20200428_080425.jpg
    31,4 KB · Visninger: 48
CD 11
Fortsatt negativ El test, og det er greit, er jo tidlig i syklusen :)

Uka har ikke startet like bra som den forrige var.. Ryggen har klikka, aner ikke hva som har skjedd :hilarious:
Men så ut som ringeren i Notre-Dame siste halvdel av vakta mi i går:hilarious: Fikk heldigvis time hos naprapaten til samboer i dag, så håper virkelig han får knekt opp noe baki der:p Ellers må vi på apoteket og kjøpe prøveglass og sprøyter for å få lagt noe aksjer denne pp:hilarious:

Prøver å forholde meg rolig, selv om jeg kjenner at jeg er syyykt utålmodig nå, vil så gjerne bli gravid i går :p
Selvfølgelig er jo naboen gravid nå da... Så nå må jeg se på at hun blir større og større for hver uke :facepalm: Men, de kan jo ha prøvd i flere år for alt jeg vet... Håper bare vi har flyttet når den ungen blir født:spitoutdummy:

Ikke så mye fornuftig å meddele i dag, men blir forhåpentligvis mer spenning utover uka :woot:

Krysser fingrene for at det klaffer for dere denne måneden ❤️ Kjenner til følelsen å helst skulle vært gravid i går, hehe ☺️
 
CD 11
Fortsatt negativ El test, og det er greit, er jo tidlig i syklusen :)

Uka har ikke startet like bra som den forrige var.. Ryggen har klikka, aner ikke hva som har skjedd :hilarious:
Men så ut som ringeren i Notre-Dame siste halvdel av vakta mi i går:hilarious: Fikk heldigvis time hos naprapaten til samboer i dag, så håper virkelig han får knekt opp noe baki der:p Ellers må vi på apoteket og kjøpe prøveglass og sprøyter for å få lagt noe aksjer denne pp:hilarious:

Prøver å forholde meg rolig, selv om jeg kjenner at jeg er syyykt utålmodig nå, vil så gjerne bli gravid i går :p
Selvfølgelig er jo naboen gravid nå da... Så nå må jeg se på at hun blir større og større for hver uke :facepalm: Men, de kan jo ha prøvd i flere år for alt jeg vet... Håper bare vi har flyttet når den ungen blir født:spitoutdummy:

Ikke så mye fornuftig å meddele i dag, men blir forhåpentligvis mer spenning utover uka :woot:
Masse god bedring med ryggen! Og nå er nok eggløsning rett rundt hjørnet og snart skal vi begge inn i januar termingruppe, det har jeg bestemt!:D
Og da blir også bare koselig med gravid nabo! :Heartred
 
CD 15
Fortsatt ikke noe positiv El testo_O
Håper det kommer snart :happy: Har lastet ned Premom appen, og der kan man legge inn testene også analyserer appen de. Det syns jeg var kjekt, også var det gøy med noe nytt :rolleyes:

Ryggen er litt bedre, men får ikke trene styrke før jeg er bedre, det syns jeg var litt dumt, var så godt i gang :meh:

Denne uka har vært litt spesiell.. Ryggen klikka jo, men det ble veldig ubetydelig da pappas tante plutselig gikk bort...
Hun fikk diagnose kreft med spredning på mandag, og natt til onsdag døde hun :sorry: vi har alltid hatt god kontakt, og hun har vært som en ekstra bestemor for meg, så dette er bare trist....Tenk, hun har ikke vært dårlig før de siste dagene, og så går alt så fort... Alt av prøving ble litt i andre rekke etter dette... Viktig å ta vare på de man er glad i :Heartred

Håper alle har en nydelig lørdag :happy:
 
CD 15
Fortsatt ikke noe positiv El testo_O
Håper det kommer snart :happy: Har lastet ned Premom appen, og der kan man legge inn testene også analyserer appen de. Det syns jeg var kjekt, også var det gøy med noe nytt :rolleyes:

Ryggen er litt bedre, men får ikke trene styrke før jeg er bedre, det syns jeg var litt dumt, var så godt i gang :meh:

Denne uka har vært litt spesiell.. Ryggen klikka jo, men det ble veldig ubetydelig da pappas tante plutselig gikk bort...
Hun fikk diagnose kreft med spredning på mandag, og natt til onsdag døde hun :sorry: vi har alltid hatt god kontakt, og hun har vært som en ekstra bestemor for meg, så dette er bare trist....Tenk, hun har ikke vært dårlig før de siste dagene, og så går alt så fort... Alt av prøving ble litt i andre rekke etter dette... Viktig å ta vare på de man er glad i :Heartred

Håper alle har en nydelig lørdag :happy:
Kondolerer så mye :(:Heartbigred
Sender en god klem:Heartred
 
CD 16
Premom sier null stigning, men jeg syns dagens ser bittelitt sterkere ut.
Er kvalm I dag, og det pleier å bety LH økning. Krysser fingrene :)
 

Vedlegg

  • Screenshot_20200503_111526_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    Screenshot_20200503_111526_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    18,6 KB · Visninger: 58
CD 16
Premom sier null stigning, men jeg syns dagens ser bittelitt sterkere ut.
Er kvalm I dag, og det pleier å bety LH økning. Krysser fingrene :)
Jeg ser stigning!:gen014
Og husk at du kan stole mye mer på egne øyne enn en app. :happy119 f.eks ulikt lys kan gi feile beregninger.
Stol på deg selv du :love2
 
Back
Topp