Ønsket om en liten hjerteknuser til <3

CD 18
Når jeg ser på testrekka, så ser det ut som om testen er sterkest på søndag. Eneste som plager meg, er at hvis egget slapp sent søndag/mandag, så hadde vi oss fredag, lørdag og søndag :hilarious: mannen jobber sent i dag, så spørs om vi får til noe i dag...
Huff, alle disse bekymringene:hungover:

Her er test fra mandag og tirsdag, de foregående dagene er i et bilde lengere opp, hvor søndag da er nederste test
 

Vedlegg

  • IMG_20190709_200823.jpg
    IMG_20190709_200823.jpg
    26,5 KB · Visninger: 104
Neimen - merkelig! Jeg trodde også at el-slim var bare dagene før el. Jeg har dessverre ikke noe erfaring med sånt. Men kroppen er nå underfundig, er ikke så godt å vite alltid. Bra dere har hatt mye sex dagene før sannsynlig el, det skal da ikke være umulig å bli gravid av det der!
 
Neimen - merkelig! Jeg trodde også at el-slim var bare dagene før el. Jeg har dessverre ikke noe erfaring med sånt. Men kroppen er nå underfundig, er ikke så godt å vite alltid. Bra dere har hatt mye sex dagene før sannsynlig el, det skal da ikke være umulig å bli gravid av det der!

Klarer jo ikke å ta det rolig med prøvinga når jeg stresser sånn med slim og tester og Gud vet hva :inpain:
Kom plutselig på at jeg tok en test på kvelden på søndag også, og jeg trooor den var svakere, men husker ikke helt... Det enkleste hadde vært å vare legge inn aksjer i dag og, så er vi good :hilarious:
 
Da har jeg kommet frem til at eggløsning var på mandag ish, så da sier vi at jeg er 2 dpo I dag:pBle jaggu en runde i går også, så da skal det i alle fall ikke stå på innsatsen :D

Det kiler nederst i magen og har sykt ømme pupper siden søndag , så det stemmer med symptomer :)

Teller ned til ferie istedenfor IKM, det virket litt morsommere akkurat nå :joyful:

Mannen har fått for seg at vi skal kjøre til vestlandet og gå opp prekestolen om to uker:meh:Så, jeg bare håper jeg får positiv test så jeg kan ro meg unna:hilarious::hungry:
 
Skjønner så godt at det ikke er lett å være rolig med alle tankene om eggløsning, slim og urinprøver, som man fort får når en ikke ser noe tydelig resultat. Jeg gikk og lurte på det samme selv, men fikk en veldig tydelig el-test i dag, som fjernet all tvil.

Godt at du har funnet ut at el sannsynligvis var på mandag, da, og at det stemmer med andre symptomer. Godt å vite, og å slippe å teste mer på en stund!

Sommerferie-nedtelling var lurt! Kommer ferie og ikm ganske tett på hverandre? Blir jo veldig spennende å teste også, da! For en innsats dere har gjort :D
 
CD 21, dpo 5?
Kom jo frem til at El var på mandag, mtp testene.
Fikk plutselig litt EL slim i dag :wideyed:
WTF??!
Jeg orker ikke :hilarious: Kroppen min kødder med meg, dette kan ikke stemme o_O
 
Har også hatt det i dpo-land, men aner ikke hvorfor :confused005

Det verste er at det kom en del mer enn jeg pleier å ha :banghead:
Vurderer å kjøpe flere el tester, men blir vel bare mere forvirret...

Er du helt sikker på at du har hatt El?
 
Skjønner så godt at det ikke er lett å være rolig med alle tankene om eggløsning, slim og urinprøver, som man fort får når en ikke ser noe tydelig resultat. Jeg gikk og lurte på det samme selv, men fikk en veldig tydelig el-test i dag, som fjernet all tvil.

Godt at du har funnet ut at el sannsynligvis var på mandag, da, og at det stemmer med andre symptomer. Godt å vite, og å slippe å teste mer på en stund!

Sommerferie-nedtelling var lurt! Kommer ferie og ikm ganske tett på hverandre? Blir jo veldig spennende å teste også, da! For en innsats dere har gjort :D
Så deilig å få tydelig strek! :) lurer litt på om kroppen min tuller med meg :wacky:

Har IKM ca en uke før ferie :hilarious: hadde vært så kos å tatt ferie med et frø i magen :Heartred
 
CD 23, 6dpo
Joda, tiden går jo ganske fort, har vært en travel uke:happy: Bare 8 arbeidsdager og 13 dager til ferie nå :joyful:

Har vært kvalm og uggen i dag, håper bare ikke jeg blir syk nå, orker virkelig ikke det:hungover:
Tenker å teste torsdag eller fredag, blir vel helst torsdag kjenner jeg meg selv rett:hilarious:
Har gått fra å ikke ha tro på denne pp til å bli litt spent.... Har så lyst til å glede mannen, han tok MAen i mars ganske tungt, selv om han ikke sa noe om det til meg før senere fordi han skulle være sterk for min del :shy:
 
CD 25, 8dpo...
Har så lyst å teste at jeg holder på å sprekke, men vet jo at det ikke er vits, spesielt når jeg ikke har tidlig tester.. Så, får vente til torsdag..
Kom meg etter mye om og men på trening i dag, var jo ikke så ille når jeg først kom i gang :hilarious:

Føler meg uopplagt og svær om dagen, treningsklærne var trange i dag liksom :wideyed: litt mye is i varmen kanskje :hilarious::angelic:
 
CD 25, 8dpo...
Har så lyst å teste at jeg holder på å sprekke, men vet jo at det ikke er vits, spesielt når jeg ikke har tidlig tester.. Så, får vente til torsdag..
Kom meg etter mye om og men på trening i dag, var jo ikke så ille når jeg først kom i gang :hilarious:

Føler meg uopplagt og svær om dagen, treningsklærne var trange i dag liksom :wideyed: litt mye is i varmen kanskje :hilarious::angelic:

Skjønner så godt testetrangen, kjenner på den selv, bare 4 dpo, haha. Men du har jo helt rett, du kommer uansett ikke til å få visshet og bli rolig etter en test, enten den er positiv eller negativ. Sikkert lurt å vente et par dager.

Så bra du kom deg på trening :D Det hjelper stort sett når en går og tenker på andre ting. Huff, fort å gå på en smell med is i sommervarmen! :D Men det er ikke noe å bekymre seg for, det kan jo fort være litt i hodet, også, at du egentlig bare var litt oppblåst?

Gleder meg sånn til at du skal teste!!
 
Skjønner så godt testetrangen, kjenner på den selv, bare 4 dpo, haha. Men du har jo helt rett, du kommer uansett ikke til å få visshet og bli rolig etter en test, enten den er positiv eller negativ. Sikkert lurt å vente et par dager.

Så bra du kom deg på trening :D Det hjelper stort sett når en går og tenker på andre ting. Huff, fort å gå på en smell med is i sommervarmen! :D Men det er ikke noe å bekymre seg for, det kan jo fort være litt i hodet, også, at du egentlig bare var litt oppblåst?

Gleder meg sånn til at du skal teste!!

Når jeg bikker 6dpo begynner jeg virkelig å slite med å ikke brenne opp alt av tester :hilarious:
Da jeg ble gravid rett etter nyttår, fikk jeg svak strek 4 dager før IKM.. Tirsdag morgen er dagen,har en svak optimisme :rolleyes:

Hehe, en smell er ikke dekkende nok, spiser is nesten hver dag om sommeren :wacky: :angelic:
Var nok mye i hodet mitt, men er noen kilo tyngre enn i fjor.. Ikke veldig mange vel og merke, det ordner seg med litt aktivitet :)
 
Når jeg bikker 6dpo begynner jeg virkelig å slite med å ikke brenne opp alt av tester :hilarious:
Da jeg ble gravid rett etter nyttår, fikk jeg svak strek 4 dager før IKM.. Tirsdag morgen er dagen,har en svak optimisme :rolleyes:

Hehe, en smell er ikke dekkende nok, spiser is nesten hver dag om sommeren :wacky: :angelic:
Var nok mye i hodet mitt, men er noen kilo tyngre enn i fjor.. Ikke veldig mange vel og merke, det ordner seg med litt aktivitet :)

Det skjønner jeg godt! Når du fikk svak strek 4 dager før IKM sist er det jo absolutt sjanse for det igjen, hvis du er gravid :D Veldig spennende! Var den lett å se, eller var det sånn at du måtte holde den i forskjellig lys etc? Det blir så spennende! Bare én hel dag igjen, og to netter :)

Haha, jaja, litt is må til i livet. Akkurat på det punktet er jeg heldig med bosted, det er lite med været her for tida som gjør at det frister med is. Jeg er fra Østlandet, så det er litt bittert. Men jeg har lagt på meg litt etter bryllupet, har bare spist og kosa meg de siste ukene - så jeg kjenner følelsen. Jeg har begynt å trene litt igjen, men liksom ikke kommet ordentlig i gang. Merker jeg gleder meg til det blir mer gruppetimer enn det er på sånn sommerplan på treningssenteret, for jeg eier ikke selvdisiplin og trenger en instruktør :p Det er jo egentlig veldig deilig når en har litt flyt i treninga - da følger ofte kostholdet litt etter, for min del.
 
Det skjønner jeg godt! Når du fikk svak strek 4 dager før IKM sist er det jo absolutt sjanse for det igjen, hvis du er gravid :D Veldig spennende! Var den lett å se, eller var det sånn at du måtte holde den i forskjellig lys etc? Det blir så spennende! Bare én hel dag igjen, og to netter :)

Haha, jaja, litt is må til i livet. Akkurat på det punktet er jeg heldig med bosted, det er lite med været her for tida som gjør at det frister med is. Jeg er fra Østlandet, så det er litt bittert. Men jeg har lagt på meg litt etter bryllupet, har bare spist og kosa meg de siste ukene - så jeg kjenner følelsen. Jeg har begynt å trene litt igjen, men liksom ikke kommet ordentlig i gang. Merker jeg gleder meg til det blir mer gruppetimer enn det er på sånn sommerplan på treningssenteret, for jeg eier ikke selvdisiplin og trenger en instruktør :p Det er jo egentlig veldig deilig når en har litt flyt i treninga - da følger ofte kostholdet litt etter, for min del.

Jeg mener at jeg hadde IKM en torsdag og testet på ettermiddagen på søndag. Da var streken sånn at man så den, men den var svak. På den tiden hang jeg ikke på babyverden, så jeg bare ventet et par dager og tok en ny test :wacky: var liksom null stress, merkelig det dero_O

Jeg pleide å trene mye mer før i tiden , siden høsten i fjor har det vært labert altså... Hadde en sa I september, og etter det har jeg slitt med trening... Hjalp ikke akkurat da jeg ble gravid igjen på nyåret og ble kjempe trøtt og kvalm :meh:

Men nå, nå er jeg igang igjen :) og tenker å prøve å holde meg i litt aktivitet selv om jeg blir gravid igjen i løpet av sommeren /høsten.. Enig i kosthold og trening, det er enklere når treningen funker :happy:
Har nylig kjøpt meg en megakul blender til å lage smoothie, så den lages det mye deilig i :D
 
CD 27
Testet blenda I dag... Har klart å holde meg realistisk før, men denne pp kjenner jeg at jeg er skikkelig skuffet.... Hvis TR dukker opp i morgen, så har jeg kanskje fått kortere lutealfse...?

I august er det ett år siden jeg sluttet med p-piller.. Vi har blitt gravide to ganger, så vi har ikke tenkt å søke hjelp helt enda
 

Vedlegg

  • IMG_20190718_090907.jpg
    IMG_20190718_090907.jpg
    15,4 KB · Visninger: 100
Back
Topp