Ønsket om en liten hjerteknuser til <3

CD 32
Ingen TR, ingen murringer.. Blenda test o_O
Venter på TR nå så jeg kan ringe gynekologen...
Ikke mere å si, bare å vente da:p Bare å be og håpe på at syklusen ikke blir lang:nailbiting:

Har en nevneverdig liste med symptomer /innbilning å remse opp da:
-småkvalm
-ør i hodet
- sliten i korsryggen
-hatt litt strekk i lysken og stikking I livmor i dag
-puppene sprekker snart :hilarious:
-oppblåst
Alt kan være både TR og graviditet, så det er reine bingoen detta:hilarious:
 
Last edited:
CD 33
Ingen TR :wideyed:
Lenge siden syklus har vært over 32 dager..
Tester i morgen om det ikke har skjedd noe. Tror ikke jeg er gravid, men under kan visst skje:hilarious: visste det var noe kødd med El :wacky:

Oppdateringer følger :happy:
 
Dette begynner jo å bli spennende! Er vel dumt å håpe for mye, men jeg gjør nå det likevel, jeg, da.
 
CD 33
Ingen TR :wideyed:
Lenge siden syklus har vært over 32 dager..
Tester i morgen om det ikke har skjedd noe. Tror ikke jeg er gravid, men under kan visst skje:hilarious: visste det var noe kødd med El :wacky:

Oppdateringer følger :happy:

Min forrige syklus ble plutselig på 34 dager, utrolig kjedelig når det skjer :shifty:
 
CD 34
Blenda test i dag, men jeg var forberedt :)
Vil hest bare at TR skal komme, så vi kan begynne med letrozol. Veldig vrang kroppen skulle bli nå :wtf:
 
CD 1:)
Denne syklusen ble ikke mindre enn 35 dager :wideyed:
Men endelig kom tanta. Er ikke ofte jeg blir glad for det, men nå var det litt godt :hilarious:
Starter dagen med å poppe et par paracet, våknet i natt med kramper:hungover: Alt vi skal slite med :wtf:
Men, nå er vi klare for letrozol, skal ringe gynekologen senere i dag :joyful:
 
CD 4, pp 9 etter MA. PP 1 med Letrozol
Dag 1 med Letrozol i dag,
dette blir spennende :) Skal ta ultralyd på dag 12 for å sjekke ståa på eggene :p

Var på fest i går, det var egentlig litt deilig å komme seg ut å gjøre noe annet enn å tenke på baby og eggløsning :hilarious: To av mine venner som var der vet hva som har skjedd, og spurte litt hvordan det går. Så snakket vi litt om det, og begge to mente at "det skjer når du slapper av" :meh: sikkert godt ment, men jeg er nå ikke helt enig...ble gravid midt i en stressende jobbsituasjon sist:rolleyes: Men godt å få litt støtte fra gode folk :happy:
 
CD 4, pp 9 etter MA. PP 1 med Letrozol
Dag 1 med Letrozol i dag,
dette blir spennende :) Skal ta ultralyd på dag 12 for å sjekke ståa på eggene :p

Var på fest i går, det var egentlig litt deilig å komme seg ut å gjøre noe annet enn å tenke på baby og eggløsning :hilarious: To av mine venner som var der vet hva som har skjedd, og spurte litt hvordan det går. Så snakket vi litt om det, og begge to mente at "det skjer når du slapper av" :meh: sikkert godt ment, men jeg er nå ikke helt enig...ble gravid midt i en stressende jobbsituasjon sist:rolleyes: Men godt å få litt støtte fra gode folk :happy:


Har lest gjennom dagboken din. For en lang og tøff vei, men imponerende hvor positivt du klarer å skrive.
Håper Letrozol er det som skal til. Vi prøvde på nr 2 i 13 mnd. Ble gravid med terminspire første pp på Letrozol. Krysser fingrene for at dere får samme resultat med Letrozol :love2
 
Har lest gjennom dagboken din. For en lang og tøff vei, men imponerende hvor positivt du klarer å skrive.
Håper Letrozol er det som skal til. Vi prøvde på nr 2 i 13 mnd. Ble gravid med terminspire første pp på Letrozol. Krysser fingrene for at dere får samme resultat med Letrozol :love2

Så hyggelig at du har tatt deg tid til å lese :happy: Det siste året har vært mye opp og ned, ja :oops:
Jeg har sett at det er flere som lykkes med Letrozol, så jeg er veldig spent på det :)
 
CD 8, siste dag med Letrozol
På mandag skal jeg ta ultralyd for å se på eggene :p
Håper på El litt tidligere denne gangen, hadde vært deilig :)
Denne pp tar jeg vitaminer som vanlig, men prøver også denne hostesaften som flere har nevnt. Er litt skeptisk kjenner jeg :hilarious: planer om å spise ananas etter EL :joyful:
Vi ønsker oss veldig en ny graviditet begge to nå, så jeg håper inderlig ikke det er lenge til en ny spire sitter :Heartred

Ha en fin kveld alle sammen :happy:
 
Hvordan går det med deg - har du hatt en fin helg? Jeg er spent på oppdatering etter ultralyden i morgen :)

Håper så inderlig at det hjelper med den lille dytten denne måneden og at det fester seg en liten spire:Heartred
 
Hvordan går det med deg - har du hatt en fin helg? Jeg er spent på oppdatering etter ultralyden i morgen :)

Håper så inderlig at det hjelper med den lille dytten denne måneden og at det fester seg en liten spire:Heartred

Det går greit, jeg har hatt mye tanker om denne prøvingen de siste dagene:shy: er snart ett år siden vi mistet, begynner å tenke mye på det:oops:

Men helgen har vært fin, vært sammen med familie og tantebarn i går og i dag :Heartred
Skal oppdatere etter I morgen, er spent på hva hun sier :) Tenkte å spørre henne litt ang El slim og sånn, føler jeg har så lite.
Håper hun sier at jeg må løpe hjem og ha sex:hilarious:
Kjenner ikke noe etter pillekuren, men håper den gjør susen o_O

Håper din helg har vært bra:happy:
 
CD 12, gynekologen etter Letrozol kur
Nå er jeg super fornøyd :D Hadde en folikkel på hele 20mm:woot: Så her er det eggløsning på G hvert øyeblikk, fikk beskjed om å gå hjem å ha sex, akkurat den beskjeden jeg ønsket meg :D
Hadde tenkt å ta El tester fra I morgen, men da dropper jeg hele greia denne pp:happy:

Ba hun om ta bakterier øve og PH verdi nedi der også, og fikk et lite utslag på bakterieprøven. Fikk derfor en hestekur med Flagyl, for nå skulle hun få meg gravid sa hun :hilarious:

Spurte forresten også ang El slim, for det har jeg ikke så mye av. Hun sa at det var ikke avgjørende for å bli gravid, og at jeg kunne godt ha det uten å legge merke til det selv. Så det var deilig å høre, har stressa en del med det :rolleyes:

Nå skal det lages spire ;)
 
Back
Topp