Ønsket om en liten hjerteknuser til <3

CD 6 Nyttårsaften 2019
Vipps, tanta er borte og vi begynner å bli klar for eggløsning igjen :)
Kjører testing fra CD 12, syns det er lettest :)

Må si jeg føler meg rimelig klar for et nytt år... 2019 har bydd på, som nevnt i forrige innlegg, mye sorg og tunge stunder...
Håper jeg kan få gjort noe med jobbsituasjonen min til neste år, at vi får kjøpt oss et større sted å bo, og ikke minst, en spire i magen :Heartred
Vi har blitt enige om at nå kjører vi på, og blir ungen født i desember, så går det bare vært. Jeg og flere i min familie er desember barn, og det ble folk av oss også o_O

Nyttårsaften tilbringes hjemme. Vi har spist deilig reinsdyr og sjokolade fondant, drukket vin og til og med litt nyttårs kos;) til midnatt skal vi rusle opp på en topp i nærheten her og se på raketter. Har kjøpt et par små flasker med bobler vi skal ha med oss:happy:

Ønsker dere alle et godt nytt år:smiley-angelic003
 
CD 6 Nyttårsaften 2019
Vipps, tanta er borte og vi begynner å bli klar for eggløsning igjen :)
Kjører testing fra CD 12, syns det er lettest :)

Må si jeg føler meg rimelig klar for et nytt år... 2019 har bydd på, som nevnt i forrige innlegg, mye sorg og tunge stunder...
Håper jeg kan få gjort noe med jobbsituasjonen min til neste år, at vi får kjøpt oss et større sted å bo, og ikke minst, en spire i magen :Heartred
Vi har blitt enige om at nå kjører vi på, og blir ungen født i desember, så går det bare vært. Jeg og flere i min familie er desember barn, og det ble folk av oss også o_O

Nyttårsaften tilbringes hjemme. Vi har spist deilig reinsdyr og sjokolade fondant, drukket vin og til og med litt nyttårs kos;) til midnatt skal vi rusle opp på en topp i nærheten her og se på raketter. Har kjøpt et par små flasker med bobler vi skal ha med oss:happy:

Ønsker dere alle et godt nytt år:smiley-angelic003


Godt nytt år, og god ny pp!

Kjipt at 2019 har vært et tungt år for deg. Til tross for dét har du holdt deg veldig positiv, synes jeg. Jeg har trua på at 2020 blir langt bedre. Nå skal dere jo i gang med gynekologens plan for at babyplanen skal gå i boks! Dette blir spennende :Heartred

Det med når på året babyen blir født skal dere ikke bry dere om, nei! Det er en god del ting som har mer å si for hvordan et menneske klarer seg her i livet, heldigvis! Glad dere er samstemte om at dere bare kjører på.

Et nytt år er en fin anledning til å sette seg mål for tida framover, og legge planer for hvordan målene skal nås. Håper du kjenner litt på håp og optimisme for det nye året, som ligger så nytt og uskrevet foran oss.

Det høres ut som dere hadde en super nyttårsaften :Heartred Gleder meg til å følge deg på veien videre :)
 
Godt nytt år, og god ny pp!

Kjipt at 2019 har vært et tungt år for deg. Til tross for dét har du holdt deg veldig positiv, synes jeg. Jeg har trua på at 2020 blir langt bedre. Nå skal dere jo i gang med gynekologens plan for at babyplanen skal gå i boks! Dette blir spennende :Heartred

Det med når på året babyen blir født skal dere ikke bry dere om, nei! Det er en god del ting som har mer å si for hvordan et menneske klarer seg her i livet, heldigvis! Glad dere er samstemte om at dere bare kjører på.

Et nytt år er en fin anledning til å sette seg mål for tida framover, og legge planer for hvordan målene skal nås. Håper du kjenner litt på håp og optimisme for det nye året, som ligger så nytt og uskrevet foran oss.

Det høres ut som dere hadde en super nyttårsaften :Heartred Gleder meg til å følge deg på veien videre :)

Godt nytt år:happy: og takk for hyggelig kommentar :happy:
Føler at et nytt år kommer med nye muligheter og nye mål faktisk, det er litt godt :) Har masse håp for at det blir et godt år:Heartred Nå er det bare å brette opp armene og lage baby :rolleyes:
Det skal bli spennende å følge med deg også, på veien til en liten en som snart kommer :happy:
 
CD 11
Tenkte jeg skal begynne å teste etter EL i morgen :) pleier å ha El rundt CD 18, og det passer fint, for mannen reiser bort i morgen og kommer hjem fredag :happy: - og, vi har faktisk aldri vært borte fra hverandre så mange dager før:rolleyes: så håper vi kan hoppe rett i høyet med positiv El test når han kommer hjem :hilarious:

Kastet ut jula i går, det var ligg godt, men er jo litt trist også :wacky: Til uka starter trening og sunne vaner igjen, skal bli så godt å ikke føle seg som en stappa julepølse :hilarious:

På mange måter stresser jeg ikke så mye denne pp, blir letrozol beste pp uansett, så vet det skjer noe hvis det ikke går:) på den andre side, så har jeg så utrolig lyst å tilføre mannens familie sitt første barnebarn og min kjære farmor på 90år et til oldebarn :Heartred Hun begynner å skrante i formen og jeg vet at en baby hadde skap ny livsgnist hos henne :Heartpink

Krysser fingrene denne gangen også :smiley-angelic001
 
CD 12
Kort fortalt: jeg stod opp, tisset, skylte ned :hilarious: prøver igjen i morgen o_O
 
Godt nyttår, Brooke! Håper du har hatt en fin og avslappende julefeiring :Heartred

Spennende med EL-testing igjen! :D Gleder meg til oppdatering på dagens test :)
 
CD 13
Rimelig negativ El test i dag. Og godt er det, siden mannen ikke er hjemme :hilarious:
 

Vedlegg

  • IMG_20200107_132838.jpg
    IMG_20200107_132838.jpg
    15,5 KB · Visninger: 59
Godt nyttår, Brooke! Håper du har hatt en fin og avslappende julefeiring :Heartred

Spennende med EL-testing igjen! :D Gleder meg til oppdatering på dagens test :)

Takk, og godt nytt år til deg og :Heartred
Var ikke mye å se på dagens test, satser på sterkere strek mot helgen :happy:
 
Har du fått sterkere strek nå? :D

Nei:nailbiting:
Blir helt sprø av dette :hilarious: hvis ikke testene blir positive snart fatter jeg ingenting... Vet at ikke EL har vært! Men fortsetter å teste, hadde en liten mistanke om at den var litt sent forrige PP, siden syklusen plutselig var 2 dager lengere.
 
CD 17
Fortsatt bare negative tester... Kunne tenkt meg at de ble positiv snart... :shy:
 
Nei:nailbiting:
Blir helt sprø av dette :hilarious: hvis ikke testene blir positive snart fatter jeg ingenting... Vet at ikke EL har vært! Men fortsetter å teste, hadde en liten mistanke om at den var litt sent forrige PP, siden syklusen plutselig var 2 dager lengere.

Så frustrerende! Men ja, du må jo bare fortsette å teste. Kanskje det har vært litt stress eller noe som har påvirka syklusen slik at EL kommer litt seinere enn ellers. Er ikke godt å si. Du slapp i hvert fall at EL var mens mannen var bortreist, det er jo bra :)
 
Cd 18
Dagens. Den er fortsatt ikke positiv :hungover:
kjenner jeg blir både litt motløs og forvirret... Vet ikke hvorfor kroppen skal tulle sånn.. Hadde en liten følelse av at El var noen dager senere forrige PP, så kanskje dette er tilfelle denne gangen også:wacky:

Forresten... For ett år siden var jeg nygravid :oops: sykt å tenke på...
 

Vedlegg

  • IMG_20200112_121004.jpg
    IMG_20200112_121004.jpg
    19,7 KB · Visninger: 59
CD 19
Woopwoop, like før jeg ga opp på El denne pp, men så fikk jeg blinkende smiley i dag :woot:
Var selvfølgelig siste pinne på clearblue, men har en haug med babyplan, så får bare bruke de da :happy:

Syns det er litt merkelig at El skal komme så sent, men ey , bedre sent enn aldri :hilarious: skal teste helt til de blir negative igjen nå, her skal det ikke stå på innsatsen :hilarious:

Ha en fin mandag :)
 
CD 20
Babyplan var ikke positiv I dag heller... Blir jo mer eller mindre stressa av å drive med dette:hilarious:
Jeg er rimelig sikker på at El ikke har vært.
Egentlig er det veldig enkelt, bare å ha sex hver dag frem mot helgen, da reiser vi begge bort, ulike steder :p ikke noe mer å tenke på egentlig o_O
Men... Jeg tenker aaalt for mye, desverre... Burde bare slå meg stil ro med at vi får litt mere oversikt neste pp, da er det ultralyd på CD 11 eller 12 pga letrozol, og det er jo litt betryggende :)
Får jobbe litt istedenfor å tenke så mye:hilarious:
 
CD 22
Testet ikke etter EL i dag. Ble mere stresset av at testene ikke ble positiv :p Men fikk jo blinkende smiley, på mandag, så da satser jeg på at egget har løsnet:happy: Tror kanskje jeg misset toppen.
fått litt ømme og veldig store pupper også :hilarious:Mannen fikk bakoversveis da han så dem i går:hilarious:
Har prøvd meg meg ananas i to dager nå, selv om jeg ikke helt vet om jeg er i dpo land:hilarious:

Har lagt inn aksjer i haugevis da, så føler meg sikker på at dersom egget har sluppet så har vi i alle fall gjort jobben o_O

Nå har jeg langhelg, og skal besøke mamma, søster og tantebarn nordpå i helgen :happy:

Ha en fin helg når den tid kommer alle sammen :)
 
CD 25, dpo, ukjent, kanskje 4, 5, 6??
Dere... Jeg er blitt smågal :wacky:
Driver å tenker på, tenk om egget ikke har sluppet, tenk om vi ikke hadde nok sex... Altså.. Jeg må jo nesten bare vente å se, eller hva?! :facepalm:
Har jo en plan neste pp uansett, men jeg føler meg skikkelig rastløs og utålmodig nå:shy:
Fikk blinkende smiley på mandag, gikk tom for digitale tester da. Strimler ble ikke positiv, men kanskje jeg misset toppen, den kommer fort hos meg.. Har ømme pupper nå, så regner med El har vært... Men når?? :wideyed: syklus var 32 dager sist pp, så er en uke å vente da...

En helg med mine nydelig tantebarn var godt :)
I går da jeg hadde lagt min lille nevø, ble jeg sittende å se på han etter at han hadde sovnet. Ble jo nesten litt rørt:rolleyes:Hva er vel nydeligere enn et sovende barn :dummy:

Som dere forstår, så går det litt opp og ned med disse følelsene :hilarious:
Kryss det dere har for meg, jeg orker ikke å tenke på testing enda selv :nailbiting:
 
CD 30, dpo? :wacky:
Har testet i dag, den var blenda som forventet.. Forrige syklus var 32 dager, så venter TR søndag/mandag... Den gode nyheten er at vi kan starte med letrozol neste pp, noe som gir litt håp:happy:

Har vel gitt opp håpet denne pp, føler egentlig at alt bare ble surr da jeg ikke fant el:inpain:
De siste dagene i hver syklus når man innser at det ikke gikk nå heller, syns jeg er tøffe for å være ærlig... Blir I skikkelig ustabilt humør og litt deppa... Men, det går heldigvis over igjen :)

Sliter veldig med infeksjon av noe slag i underlivet, blir gal av at det går over i en uke før det er tilbake :mad: bekymrer meg så klar for at dette kan ha noe å si for at vi ikke får det til :sorry: Men gynekologen sier at alle prøver er fine...

Håper dere får en fin helg:happy:
 
CD 30, dpo? :wacky:
Har testet i dag, den var blenda som forventet.. Forrige syklus var 32 dager, så venter TR søndag/mandag... Den gode nyheten er at vi kan starte med letrozol neste pp, noe som gir litt håp:happy:

Har vel gitt opp håpet denne pp, føler egentlig at alt bare ble surr da jeg ikke fant el:inpain:
De siste dagene i hver syklus når man innser at det ikke gikk nå heller, syns jeg er tøffe for å være ærlig... Blir I skikkelig ustabilt humør og litt deppa... Men, det går heldigvis over igjen :)

Sliter veldig med infeksjon av noe slag i underlivet, blir gal av at det går over i en uke før det er tilbake :mad: bekymrer meg så klar for at dette kan ha noe å si for at vi ikke får det til :sorry: Men gynekologen sier at alle prøver er fine...

Håper dere får en fin helg:happy:

Huff, like kjipt hver gang med negativ test ... Skjønner godt at du synes det er tungt. Humøret kan jo fort bli tungt dagene før mensen uansett, og når en i tillegg mister håpet om å ha en spire i magen, er det ikke rart at det blir skikkelig dritt.

Godt du i hvert fall har håpet angående Letrozol neste pp! Det blir veldig spennende å se hvordan det virker inn. Det kan jo godt hende at det er det lille puffet som trengs :D


Håper du har en fin helg også! :)
 
Huff, like kjipt hver gang med negativ test ... Skjønner godt at du synes det er tungt. Humøret kan jo fort bli tungt dagene før mensen uansett, og når en i tillegg mister håpet om å ha en spire i magen, er det ikke rart at det blir skikkelig dritt.

Godt du i hvert fall har håpet angående Letrozol neste pp! Det blir veldig spennende å se hvordan det virker inn. Det kan jo godt hende at det er det lille puffet som trengs :D


Håper du har en fin helg også! :)

Takk for fine ord - igjen :) du er god på å gi gode ord:happy:
Håper på det, ser det er mange som lykkes med Letrozol :rolleyes:
 
Back
Topp