Ønsket om en liten hjerteknuser til <3

CD 25.... Ukjent dpo, kanskje 7?8?
Venter på tester i posten, og nekter å kjøpe noe før de kommer.. :hilarious: Er veldig usikker på hva jeg tror, jeg er livredd for å bli skuffet... Klarer alltid å ha litt håp, og blir så skuffet...
Kunne jo alternativt bare ventet og sett om TR dukket opp :p

Har bursdag i dag, hadde vært en fin kombinert bursdags - og julegave med to streker altså :rolleyes:
 
CD 25.... Ukjent dpo, kanskje 7?8?
Venter på tester i posten, og nekter å kjøpe noe før de kommer.. :hilarious: Er veldig usikker på hva jeg tror, jeg er livredd for å bli skuffet... Klarer alltid å ha litt håp, og blir så skuffet...
Kunne jo alternativt bare ventet og sett om TR dukket opp :p

Har bursdag i dag, hadde vært en fin kombinert bursdags - og julegave med to streker altså :rolleyes:

Gratulerer med dagen!! Håper to streker snart lyser mot deg - det fortjener du ❤️
 
Gratulerer med dagen:happy093hadde vært en fin gave å fått to streker da❤️
 
CD 26, 8 dpo kanskje?
Nå klør det i testefingrene :hilarious:
drømte faktisk at jeg fikk positiv I natto_O Får håpe jeg er sanndrømt. Magefølelsen sier nei, så vi får se
 
Gratulerer så mye med dagen som var!! :D
Håper du hadde en fin dag - og at du kanskje går rundt med en liten bursdagsgave i magen:Heartred

Krysser fingrene for deg.
 
Kom ikke tester I posten i dag o_O
Vurderer seriøst å dra å kjøpe :rolleyes:Er litt splitta i om jeg har trua eller ikke :hilarious: bytter på et par ganger i timen:wacky:
 
Kom ikke tester I posten i dag o_O
Vurderer seriøst å dra å kjøpe :rolleyes:Er litt splitta i om jeg har trua eller ikke :hilarious: bytter på et par ganger i timen:wacky:
Så kjipt at det ikke kom tester i posten i går heller :( Vet godt hvor vanskelig det er å unngå å kjøpe tester når det først har begynt å bli testetid Si ifra når du bestemmer deg!☺️
 
Så kjipt at det ikke kom tester i posten i går heller :( Vet godt hvor vanskelig det er å unngå å kjøpe tester når det først har begynt å bli testetid Si ifra når du bestemmer deg!☺️

Jeg har kjøpt en test så jeg har... Men.. Har ikke brukt den :p I dag til I morgen er vi i Oslo på kosetur, bor på The Hub og ute på bursdags middag :happy: Har så jævlig vondt i puppene:hilarious: Er helt sykt:hilarious: men, tror jeg venter til mandag med test... Da er jeg 11dpo..
 
Jeg har kjøpt en test så jeg har... Men.. Har ikke brukt den :p I dag til I morgen er vi i Oslo på kosetur, bor på The Hub og ute på bursdags middag :happy: Har så jævlig vondt i puppene:hilarious: Er helt sykt:hilarious: men, tror jeg venter til mandag med test... Da er jeg 11dpo..
Det høres ut som en god plan! :D

Håper puppevondt er et symptom på at det er en liten klump i magen :Heartred Vet jo at det kan være begge deler, men en blir nå håpefull :D
 
Det høres ut som en god plan! :D

Håper puppevondt er et symptom på at det er en liten klump i magen :Heartred Vet jo at det kan være begge deler, men en blir nå håpefull :D

Er jo faktisk 12 dpo på mandag :happy:
Håper litt, har ikke hatt så mye murringer enda.. Men man vet aldri hva denne kroppen finner på :hilarious:
 
Så spennende. Krysser fingrene for at testen blir positiv. Og gratulerer så masse med dagen som var. :D:D
 
CD 32....dpo, kanskje 14, kanskje mer, kanskje mindre :wacky:
Hmmm.... Var helt sikker på at syklusen hadde kommet på rett kjøl igjen, med 30 dager og EL på dag 18..
Vel, den gang nei. Tok en test mandag, den var blenda.. Ble rimelig skuffet kan jeg jo si..venter bare på TR nå, kan ikke skjønne at det skal ta mer enn maks 2 dager til før hun kommer, har aldri hatt lengre syklus enn 33 dager.

I januar skal jeg teste etter EL, og håpe på at mannen er hjemme fra jobbreise til El :p i februar blir det Letrozol, det ser jeg igrunn litt fram til :)
Håper alle har en nydelig jul :Heartred
 
CD 32....dpo, kanskje 14, kanskje mer, kanskje mindre :wacky:
Hmmm.... Var helt sikker på at syklusen hadde kommet på rett kjøl igjen, med 30 dager og EL på dag 18..
Vel, den gang nei. Tok en test mandag, den var blenda.. Ble rimelig skuffet kan jeg jo si..venter bare på TR nå, kan ikke skjønne at det skal ta mer enn maks 2 dager til før hun kommer, har aldri hatt lengre syklus enn 33 dager.

I januar skal jeg teste etter EL, og håpe på at mannen er hjemme fra jobbreise til El :p i februar blir det Letrozol, det ser jeg igrunn litt fram til :)
Håper alle har en nydelig jul :Heartred

Huff, så kjedelig med negativ test :( Får vente et par dager før du eventuelt prøver på nytt, da. De du har bestilt på nett kommer vel også snart :D Kanskje du ikke er så mange dpo som du tror?

Det blir spennende med Letrozol i januar. Hvordan er det det skal funke?

Håper du også har en fin jul :Heartred
 
Huff, så kjedelig med negativ test :( Får vente et par dager før du eventuelt prøver på nytt, da. De du har bestilt på nett kommer vel også snart :D Kanskje du ikke er så mange dpo som du tror?

Det blir spennende med Letrozol i januar. Hvordan er det det skal funke?

Håper du også har en fin jul :Heartred

Har fortsatt ikke sett noe til TR, så kan godt være at El var senere... Vi hadde sex i dag, og da kom det bittelitt rosa på papiret etterpå, men så ikke mere..

Letrozol skal visst modne egget, så vidt jeg har forstått, så det blir interessant :happy:
Takk, vi koser oss veldig :Heartred
 
CD 1, pp 8 etter MA...
Jada, da var vi her igjen :yuck:
Orker ikke bruke for mye energi på det nå, skal kose oss resten av jula:happy:
Etter nyttår blir har jeg planer om å komme i gang med trening igjen, og forhåpentligvis gå ned noen kg som henger igjen fra dette året... 2019 har ikke gitt meg spesielt mye godt... Vært både en MA og en veldig tung smell i etterkant som førte til at jeg var halvt sykemeldt en god stund. Endte opp med å si ifra meg lederstillingen min og trappe ned et hakk i stilling.

Har det heldigvis mye bedre nå, og har tro på at 2020 blir et bedre år:happy: Baby skal det bli:Heartred
 
Back
Topp