Ønsket om en liten hjerteknuser til <3

Synes og det er på tide at dere er på bølgelengde snart :hilarious: 9 DPO ja, da nærmer det seg testetid! Lett å si, men om man klarer å holde seg til 10 så ville jo det vært enda bedre :rolleyes:

Huff, jeg gruer meg til å teste jeg :nailbiting: føler bittelitt murringer, dette kan gå begge veier... Testet ikke I dag heller, har så lyst å gjøre det i kveld :hilarious:men er jo best å vente til i morgen...
 
Huff, jeg gruer meg til å teste jeg :nailbiting: føler bittelitt murringer, dette kan gå begge veier... Testet ikke I dag heller, har så lyst å gjøre det i kveld :hilarious:men er jo best å vente til i morgen...

Vent til i morgen! Bedre sjans for at en evt strek vises :love7
 
10dpo
Blenda test :meh:
Var jo forberedt, men blir like skuffet hver gang... Har hatt litt murringer I dag... Null tro på at dette kommer til å gå veien med det første:sorry:
 
12 dpo
Blenda test i dag også..
Julebord i kveld, får i det minste drikke vin :happy:
 
Så kjipt med blenda test... :sorry: Men, godt med vin ja! :D

Hva blir egentlig planen videre over jul nå? :)

Hadde det jo på følelsen, men blir like sur hver gang :meh:
Hadde blitt styr å prøve å skjule at jeg ikke kunne drikke I dag i alle fall, har bare jobbet der i 2mnd :p

Planen er at vi ikke tester etter EL i desember, bare koser oss og slapper av i førjulstiden :happy: etter nyttår tar vi kontakt med gynekologen igjen, hun har visstnok en plan på hva vi skal teste ut hvis det ikke går. Så prøver å fokusere på at vii har en plan i januar hvis det ikke skjer noe før det...
 
Godt dere har en plan for tida videre og at gynekologen later til å ha en plan for hva dere kan prøve dersom du ikke er gravid enda i januar. Jeg synes dere er ordentlig utholdende - kudos til dere for det!

Håper du koser deg masse på julebord!:Heartred
 
CD 2
Jaada, TR dukket opp i går, akkurat slik som jeg hadde forventet :yuck: kramper og helvette, jeg hater det:hilarious:

Men dere... Vet dere hva... Vi skulle jo kose oss i desember også ringe gynekologen I januar..
Vel, da vi innså nederlaget i går, så fant vi ut at vi ikke gidder å vente mer! Så har bestilt time til CD 11, så får vi se hva hun sier da:)

Dette er en veldig Berg og dalbane, kjenner det på kroppen hver gang det ikke går... Å snakke med noen som har erfaring tenker jeg kan være godt for oss..

I dag har jeg fri:happy: så koser meg bare! Denne uka skal julelys og advent pynten opp, gleder meg:D:Delsker jul :santa:rendeer
 
CD 11
Hei hvor det går, langt uti desember allerede :hilarious:

Har vært lite å melde om herfra i det siste, men i dag har jeg vært hos gynekologen :)
Jeg sa til henne at jeg føler at miljøet "nedi der" er litt fiendtlig og tørt, så at vi ikke klarer å lage baby:p
Hun lo godt, men jammen så var det ikke et veldig surt utslag på PH testene hun tok o_O jeg fikk tabletter for det, så hun mente at vi er i god rute til El :D
Hun så at eggløsning kommer om en uke ca, og det stemmer med mine antagelser :happy:

Fikk også beskjed om å roe ned El testing, hun syns det er mest stress :p

Hvis jeg ikke blir gravid denne pp skal jeg prøve en runde med Letrozol(?). Har sett at mange her inne har fått det, så det er jo spennende å se om det funker.. Er i god tro nå, og det var hun og :woot:
Vet ikke om det er helt vanlig, men elsker gynekologen min:hilarious: hun er så fantastisk, skulle ønske hun var fastlegen min :rolleyes::hilarious:

Ellers elsker jeg jo desember :greet008:rendeer
Har fått julekalender fra Rituals av mannen, det er stor stas :happy: Har fri i helgen, og da skal vi på lunsj og konsert, og bake litt julebakst :D bake litt julebaby også forhåpentligvis ;)
 
CD 11
Hei hvor det går, langt uti desember allerede :hilarious:

Har vært lite å melde om herfra i det siste, men i dag har jeg vært hos gynekologen :)
Jeg sa til henne at jeg føler at miljøet "nedi der" er litt fiendtlig og tørt, så at vi ikke klarer å lage baby:p
Hun lo godt, men jammen så var det ikke et veldig surt utslag på PH testene hun tok o_O jeg fikk tabletter for det, så hun mente at vi er i god rute til El :D
Hun så at eggløsning kommer om en uke ca, og det stemmer med mine antagelser :happy:

Fikk også beskjed om å roe ned El testing, hun syns det er mest stress :p

Hvis jeg ikke blir gravid denne pp skal jeg prøve en runde med Letrozol(?). Har sett at mange her inne har fått det, så det er jo spennende å se om det funker.. Er i god tro nå, og det var hun og :woot:
Vet ikke om det er helt vanlig, men elsker gynekologen min:hilarious: hun er så fantastisk, skulle ønske hun var fastlegen min :rolleyes::hilarious:

Ellers elsker jeg jo desember :greet008:rendeer
Har fått julekalender fra Rituals av mannen, det er stor stas :happy: Har fri i helgen, og da skal vi på lunsj og konsert, og bake litt julebakst :D bake litt julebaby også forhåpentligvis ;)

Så spennende at du har vært hos gynekologen! Håper det hjelper med tabletter mot surt miljø der nede :D Veldig godt å ha en sånn gynekolog, som du prater så lett med og som tar deg på alvor, sånn som hun :Heartred

Krysser fingrene for baking av julebaby til helga! :Heartred
 
Så spennende at du har vært hos gynekologen! Håper det hjelper med tabletter mot surt miljø der nede :D Veldig godt å ha en sånn gynekolog, som du prater så lett med og som tar deg på alvor, sånn som hun :Heartred

Krysser fingrene for baking av julebaby til helga! :Heartred

Ja, jeg er så glad for at vi bestemte oss for å ta en time der nå, og ikke vente til januar :)
Er jammen meg verdt pengene!
Nå skal vi satse alt på spire i magen til jul :Heartred Håper det går bra med deg :happy:
 
CD 16
Er ikke så spennende her om dagen, siden jeg ikke tester etter EL :hilarious:
Men har hatt det rundt CD 18 de siste syklusene, så forventer at det skjer de nærmeste dagene :happy: har ikke hatt noe El slim enda, noe som er litt rart... Har hatt greit med det de siste 2 syklusene.. Vet ikke om behandlingen av bakteriell vaginose kan ha noe å si for slimet...

Jeg kjenner at jeg må roe ned forhåpningene denne pp, fordi det er nemlig sjanser for en evt positiv test rett før jul :rolleyes:og det setter jo griller i hodet på meg hva angår å meddele det med mannen :hungry:

Hvis det ikke klaffer nå, får jeg prøve dette Letrozol greiene, og det er litt spennende o_OMeeen... Mannen skal på noe jobbgreier I 2 uker i januar, så mister mest sannsynlig den pp'en :wtf:

Jaja, får prøve å ikke ta sorgen på forskudd:hilarious:
 
En liten ekstra oppdatering :happy:
Jadda, jeg sprakk jo så klart i dag, og tok en El test:hilarious: dør av meg selv :rolleyes: men, den var sykt negativ :hilarious: vet jo at El er på vei, det sa gynekologen forrige uke. Spørsmålet er bare når... Har heldigvis lagt inn aksjer de siste to dagene, så det er bra! Tror ikke EL har vært, så vi fortsetter med aksjer.

Var hos den nye fastlegen min i dag, byttet siden jeg har flyttet. Var litt engstelig siden den forrige legen har lovet meg ekstra oppfølging neste graviditet. Var egentlig der for noe annet, men snakket litt om journalen min og da fikk jeg nevt dette. Ikke noe å bekymre seg for, oppfølging skulle jeg få:happy: Så nå er det bare å lage baby:hilarious:

Har fri i dag, baker julekaker og koser meg :D
Håper alle har en nydelig tirsdag, TO uker til jul i dag, iiiiik:woot::rendeer

Hilsen babysyk, julegal dame :hilarious:
 
En liten ekstra oppdatering :happy:
Jadda, jeg sprakk jo så klart i dag, og tok en El test:hilarious: dør av meg selv :rolleyes: men, den var sykt negativ :hilarious: vet jo at El er på vei, det sa gynekologen forrige uke. Spørsmålet er bare når... Har heldigvis lagt inn aksjer de siste to dagene, så det er bra! Tror ikke EL har vært, så vi fortsetter med aksjer.

Var hos den nye fastlegen min i dag, byttet siden jeg har flyttet. Var litt engstelig siden den forrige legen har lovet meg ekstra oppfølging neste graviditet. Var egentlig der for noe annet, men snakket litt om journalen min og da fikk jeg nevt dette. Ikke noe å bekymre seg for, oppfølging skulle jeg få:happy: Så nå er det bare å lage baby:hilarious:

Har fri i dag, baker julekaker og koser meg :D
Håper alle har en nydelig tirsdag, TO uker til jul i dag, iiiiik:woot::rendeer

Hilsen babysyk, julegal dame :hilarious:

Tenk at det bare er to uker til julaften! Hurra :D

Er ikke så rart at du sprakk med tanke på testing - men ingen skade er skjedd, du kan jo fortsatt la være å teste noe mer :)

Så utrolig godt å få snakka med den nye legen om oppfølging ved neste graviditet - fint å vite at du fortsatt skal få tett oppfølging, også med ny lege.

Det høres fantastisk ut med fri og julebakst! Kanskje jeg også må bake neste gang jeg har fri.

Håper du har en fin kveld :)
 
Tenk at det bare er to uker til julaften! Hurra :D

Er ikke så rart at du sprakk med tanke på testing - men ingen skade er skjedd, du kan jo fortsatt la være å teste noe mer :)

Så utrolig godt å få snakka med den nye legen om oppfølging ved neste graviditet - fint å vite at du fortsatt skal få tett oppfølging, også med ny lege.

Det høres fantastisk ut med fri og julebakst! Kanskje jeg også må bake neste gang jeg har fri.

Håper du har en fin kveld :)

Er typisk meg å gjøre sånne ting :hilarious:
Ja, nå er jula rett rundt hjørnet! :D Blir travle dager på jobben nå, så prøver å gjøre alt klart i god tid :happy: Har bare et par gaver igjen, så det er deilig :)
Var faktisk veldig godt å få snakket med legen, jeg hadde jo håpet på litt ekstra oppfølging og en ekstra ultralyd, å slippe å ta den privat å betale masse penger liksom :) så nå er jeg letta :happy:
Jeg elsker å bake julekaker, blir nesten litt for mye av det gode :hilarious: men, tar med restene på jobb etter jul :)
 
Er typisk meg å gjøre sånne ting :hilarious:
Ja, nå er jula rett rundt hjørnet! :D Blir travle dager på jobben nå, så prøver å gjøre alt klart i god tid :happy: Har bare et par gaver igjen, så det er deilig :)
Var faktisk veldig godt å få snakket med legen, jeg hadde jo håpet på litt ekstra oppfølging og en ekstra ultralyd, å slippe å ta den privat å betale masse penger liksom :) så nå er jeg letta :happy:
Jeg elsker å bake julekaker, blir nesten litt for mye av det gode :hilarious: men, tar med restene på jobb etter jul :)

Så deilig å være tidlig ferdig med gavene! Det er jeg også i år, veldig stolt av det :p

Fint med praten med legen, er så godt når man føler at man blir ivaretatt :)

Har du testa noe mer etter EL, eller skulle du la være med det nå videre? :rolleyes:
 
Så deilig å være tidlig ferdig med gavene! Det er jeg også i år, veldig stolt av det :p

Fint med praten med legen, er så godt når man føler at man blir ivaretatt :)

Har du testa noe mer etter EL, eller skulle du la være med det nå videre? :rolleyes:
:happy:
Ehm... Altså :hilarious: kan vel hende jeg tok en test i dag tidlig :rolleyes: den var nesten positiv, så jeg tror egentlig El har vært jeg.. Men skal prøve å få med mannen på en bonus runde i kveld o_O
 
CD 22, dpo?
Usikker på dpo, sikkert like greit :p
Eneste jeg vet er at jeg har helt syyykt ømme pupper :hilarious:
Har bestilt tester som sikkert kommer ila de neste dagene, så får vi se hvor lenge jeg klarer å holde meg :rolleyes:

Den neste uken blir ekstremt travel på jobb, jeg er så "heldig" at jeg har en jobb med høysesong i jula :hungover: heldigvis er det meste klart, skal bare skaffe to julegaver til, mat, blomster og kanskje bake et par ting til:hilarious: Jeg vet, jeg er kronisk :hilarious:

Har også bursdag i uka som kommer, og det er alltid stor stas :happy:
Nå håper vi på dobbel jule - og bursdagsgave I magen :Heartred
 
Back
Topp