Hopper inn i tråden her jeg. Fint p lede deres erfaringer.

Jeg gikk selv av minipillen 15.juli. Fikk ikke mensen før det hadde gått 51 dager. Er nå på CD14. Tror (og håper) el er i morgen. Har slimete gjennomsiktig konsistent på utfloden, så sånn sett ser det bra ut. Skal ta el test om noen timer
Høyres lovande ut. Håpar du får positiv. ;) Fortell korleis det gjekk!

Eg har ikkje hått på hormonell prevensjon på over 7 år.. hadde slike lange syklusar for 7 år sidan, etter p-slutt. Er vel noko i det med at syklusen repeterer eller endrar seg kvart 7. år?!

Eg har ikkje hatt like lovande utflod eller teikn i dag, så eg reknar med det tar nokre dagar til. Prøver å tenke positivt. Viss eg får baby om eit år, så har vi ikkje behov for sfo, og det er jo pengar spart. Haha.
 
El-testen var negativ sent i går kveld, så da håper jeg egget har sluppet. Sånn sett trenger jeg ikke henge her lenger, men gjør det fram til mens. Det kan jo å vært bare lureri. :joyful:
 
Takk. Hyggelig å ha et sted å slippe ut tankene litt. Vi får bare se hvor lang tid det tar. Er første gang vi prøver. Men el testen var negativ både i går og i dag. Hatt tre dager med slimete utflod. Ikke hatt det i dag. Så spørs om denne runden er over. Før vente og se om tr kommer ‍♀️
 
Takk. Hyggelig å ha et sted å slippe ut tankene litt. Vi får bare se hvor lang tid det tar. Er første gang vi prøver. Men el testen var negativ både i går og i dag. Hatt tre dager med slimete utflod. Ikke hatt det i dag. Så spørs om denne runden er over. Før vente og se om tr kommer ‍♀️
Ja. Det er frustrerande når du får (det du trur/forbinder med) eggløsningsslim, og så får du likevel negative tester.
 
Tok ein strimmeltest i dag, og kunne skimte teststrek, så det er betre enn vanleg. Men eg har ikkje testa på fleire dagar, så er ikkje sikker på om den er på opp- eller nedtur. Utfloden er vassen og "lotion"-aktig. Ikkje heilt fertil. Syns eg hadde meir fertil utflod førre helg, men då var jo alle testar negative. Får ta ein test i morgon også. Men no har eg ikkje så mange testar igjen.
 
Endelig positiv eggløsningstest. Cd55. Det var på høg tid! No byrjar håpet å stiga litt, men det vil eg ikkje det skal gjera, for vil ikkje bli skuffa.
Håpar de andre også får eggløysing snart.
 
Endelig stigning og nesten positiv el-test i dag. :) Satser på helt positiv i morgen! Eggløsning er en uke forsinket
19042605-1692-4D15-B3F7-7681071D6ED3.jpeg
 
Snart ny runde med venting på eggløysing. Venter for augeblikket på mensen. Den er forventa i morgon/i dag. Negativ graviditetstest, så trua og håpet har fordampa. Tenker eg satser på letrozol denne gongen, for orkar ikkje fleire 70-dagarssyklusar.
Var til legen, og han meiner at så lenge eg får mensen har eg eggløysing.. Syns ikkje det hjelper så lenge eg ikkje blir gravid.
Kjenner at kvar gong eg får eggløysing så stig håpet, men når mensen kjem blir heile humøret øydelagt. Hadde sånn håp om juni-baby..
 
Snart ny runde med venting på eggløysing. Venter for augeblikket på mensen. Den er forventa i morgon/i dag. Negativ graviditetstest, så trua og håpet har fordampa. Tenker eg satser på letrozol denne gongen, for orkar ikkje fleire 70-dagarssyklusar.
Var til legen, og han meiner at så lenge eg får mensen har eg eggløysing.. Syns ikkje det hjelper så lenge eg ikkje blir gravid.
Kjenner at kvar gong eg får eggløysing så stig håpet, men når mensen kjem blir heile humøret øydelagt. Hadde sånn håp om juni-baby..

Så kjedelig det ikke gikk denne gangen. Men veldig bra med Letrozol! Da håper jeg den kicket bra inn og gjør det enklere:) Korter iallfall ned syklusen en del, og det er jo i seg selv en stor fordel!

Nå er jeg på CD21 og venter stadig på EL. Har noe ubehag nedi der og hatt litt tendenser til EL-slim. Håper det betyr at noe snart er på gang!

Jeg begynner på Femar ved neste syklusstart. Spent på hvordan det blir!! Men håpet om junibarn (sist i måneden) er fortsatt der.
 
Så kjedelig det ikke gikk denne gangen. Men veldig bra med Letrozol! Da håper jeg den kicket bra inn og gjør det enklere:) Korter iallfall ned syklusen en del, og det er jo i seg selv en stor fordel!

Nå er jeg på CD21 og venter stadig på EL. Har noe ubehag nedi der og hatt litt tendenser til EL-slim. Håper det betyr at noe snart er på gang!

Jeg begynner på Femar ved neste syklusstart. Spent på hvordan det blir!! Men håpet om junibarn (sist i måneden) er fortsatt der.

Vi er ganske likt i løypa. Jeg får EL i dag eller i morgen, fikk smilefjesmpå Clearblue i går. Er nå på dag 27, mot forrige måned der jeg fikk EL dag 39, så er en forbedring. Neste syklus blir første PP med Femar ☺️ Krysser fingrene for klaff snart!!
 
Vi er ganske likt i løypa. Jeg får EL i dag eller i morgen, fikk smilefjesmpå Clearblue i går. Er nå på dag 27, mot forrige måned der jeg fikk EL dag 39, så er en forbedring. Neste syklus blir første PP med Femar ☺️ Krysser fingrene for klaff snart!!

Oi oi, spennende! Lykke til med kommende EL:)
 
Snart ny runde med venting på eggløysing. Venter for augeblikket på mensen. Den er forventa i morgon/i dag. Negativ graviditetstest, så trua og håpet har fordampa. Tenker eg satser på letrozol denne gongen, for orkar ikkje fleire 70-dagarssyklusar.
Var til legen, og han meiner at så lenge eg får mensen har eg eggløysing.. Syns ikkje det hjelper så lenge eg ikkje blir gravid.
Kjenner at kvar gong eg får eggløysing så stig håpet, men når mensen kjem blir heile humøret øydelagt. Hadde sånn håp om juni-baby..
Skjønner deg godt. Har lange sykluser jeg også, godt over 80 og 90 dager. Gyn sa til meg at når syklusen blir så lang så kan eggløsningen være litt dårligere. Så det er bra å starte med Letrozol. Jeg er på første runde med Letrozol nå. Spent på når eggløsning kommer og hvor lang syklusen blir :) Siste dag med Letrozol i morgen, så da er neste steg å få EL :p Jeg ble gravid i PP1, men den endte i kjemisk/tidlig SA. Første barnet klaffet i PP3, testet positiv på det jeg trodde var syklusdag 75. Andre barnet klaffet i PP1. Så da høres det bra ut at den tredje klaffer i PP2 :angelic:

Lykke til denne PP’en :)
 
Snart ny runde med venting på eggløysing. Venter for augeblikket på mensen. Den er forventa i morgon/i dag. Negativ graviditetstest, så trua og håpet har fordampa. Tenker eg satser på letrozol denne gongen, for orkar ikkje fleire 70-dagarssyklusar.
Var til legen, og han meiner at så lenge eg får mensen har eg eggløysing.. Syns ikkje det hjelper så lenge eg ikkje blir gravid.
Kjenner at kvar gong eg får eggløysing så stig håpet, men når mensen kjem blir heile humøret øydelagt. Hadde sånn håp om juni-baby..
Håpet på junibarn selv etter at april/mai-drømmen brast. Men den gang ei!

Håper på juli/august nå. Skal til gyn i morgen og diskutere hva vi gjør framover, regner med at jeg kanskje får forsøkte noe medisiner før vi går for skylling av eggledere, fjerning av cyste e.l. Veldig spent!
 
Når pleier du å få EL?
Noen tegn hos deg på at den kommer snart?
Pleier å få el rundt CD 14 +-noen dager av og til. Det seneste jeg har registrert at jeg har hatt el har vært CD 16, men kan såklart være jeg har gått lenger uten at jeg har fått det med meg. Har følt på både stikking, vonde pupper og «mensensmerter»/el smerter lenge nå, men har ikke opplevd noe slim som jeg vanligvis gjør rundt el. Det har vært relativt stabil syklus på ca 28 dager alltid liksom, helt til den mnd jeg nå skulle begynne prøvingen:(
 
Håper det klaffer for dere i denne prøveperioden :Heartred Her kom TR i dag, så nå håper jeg på en kortere syklus og at det klaffer:smiley-angelic001 Heldigvis jakter vi mest sammen, så det blir nok ikke flere jaktturer alene fremover, hehe!
Ble ikke klaff denne perioden så nå venter jeg igjen på el. Er på CD 2 i pp 3 nå. Han fikk dra på jakt når jeg fikk mensen. Ellers har vi jakta sammen.
 
Back
Topp