Så bra med muligheten for litt hjelp :)
Ja jeg er ikke tolmodig av meg og med en mann som jobber offshore er det umulig å klare å bli gravid på 48 dagers syklus. Vanskelig nok på 30. Han har skikkelig drit syklus. Så jeg går heller tidlig en å vente i et år.
 
Ja jeg er ikke tolmodig av meg og med en mann som jobber offshore er det umulig å klare å bli gravid på 48 dagers syklus. Vanskelig nok på 30. Han har skikkelig drit syklus. Så jeg går heller tidlig en å vente i et år.
Uff da! ja det skjønner jeg. Håper den sitter på neste el :)
 
Etter min MA tok det 5 uker ca før alt HCG var ute av kroppen. Fikk mensen etter 33 dager. Hvis du temper så kan du se el selv om den blir maskert av HCG. Vi kan fremdeles ha el selv om vi har HCG.
Jeg temper ikke. Har vurdert det, men det har ikke blitt noe av. Tror jeg har termometer med to desimaler liggende et sted faktisk, kanskje jeg skal begynne igjen.

Har ingen tegn til el enda, vanligvis har jeg fått en del slim og det har ikke kommet nå. Tidligere fikk jeg el på dag 13-28, så jeg er vant med at «alt» kan skje. Er på CD 17 nå. :)
 
Hurra håper egget slipper nå!
 

Vedlegg

  • 20190913_172231.jpg
    20190913_172231.jpg
    9,7 KB · Visninger: 53
Jeg temper ikke. Har vurdert det, men det har ikke blitt noe av. Tror jeg har termometer med to desimaler liggende et sted faktisk, kanskje jeg skal begynne igjen.

Har ingen tegn til el enda, vanligvis har jeg fått en del slim og det har ikke kommet nå. Tidligere fikk jeg el på dag 13-28, så jeg er vant med at «alt» kan skje. Er på CD 17 nå. :)
Krysser fingrene for at du går inn i normal syklus fortest mulig.
 
Har ikkje gått til gynekolog denne omgong. Var jo ein tur før sommaren, sist eg hadde lang syklus. Men denne gonger er den lengre.
Tok også blodprøve på dag 2. syklusen etter, og fekk brev om at blodprøvene var fine/normale, og at eg hadde gode eggreserver. Ingenting som tydde på pcos (som eg tidlegare hadde fått beskjed om at eg hadde av ein annan annan gynekolog). Den gongen fekk eg jo eggløsning over ei veke etter 20 tester på monitor/gynekologtime. :shifty:
 
Endelig negativ g-test. Tok en el-test på samme urin, og ser ikke ut som el er her riktig enda.

Har bestilt meg termometer med to desimaler for å teste ut det.
 

Vedlegg

  • FC47B69D-9784-4F35-A759-F86B9FE651AD.jpeg
    FC47B69D-9784-4F35-A759-F86B9FE651AD.jpeg
    25,3 KB · Visninger: 43
Kan dere hjelpe litt her? Er første gang jeg bruker el-tester og synes det var rart at den ble svakere mellom fra CD10 til CD11. Kan toppen ha vært mellom der? Kan ikke helt forstå at jeg har el så tidlig. Og jeg trodde den kom til å stige gradvis helt til toppen. Er det normalt at den går litt «opp og ned» frem til el?
 

Vedlegg

  • F6105AD3-67D0-4702-95FB-5A9C82CBEE39.jpeg
    F6105AD3-67D0-4702-95FB-5A9C82CBEE39.jpeg
    46,3 KB · Visninger: 67
Kan dere hjelpe litt her? Er første gang jeg bruker el-tester og synes det var rart at den ble svakere mellom fra CD10 til CD11. Kan toppen ha vært mellom der? Kan ikke helt forstå at jeg har el så tidlig. Og jeg trodde den kom til å stige gradvis helt til toppen. Er det normalt at den går litt «opp og ned» frem til el?
Eg har ikkje så god greie på strimlar. Eg har aldri tatt vare på teststrimlar og samenlikna dei på same måte som enkelte gjer..
Eg brukar fertilitetsmonitor. Eg har fått mange dagar høg, deretter lav, før eg fekk positiv på eggløsningstest ei veke seinare. To forskjellige målarar, men eg reknar med det går an at hormona svinger litt. Er sikkert meir vanleg enn ein trur.
 
Kan dere hjelpe litt her? Er første gang jeg bruker el-tester og synes det var rart at den ble svakere mellom fra CD10 til CD11. Kan toppen ha vært mellom der? Kan ikke helt forstå at jeg har el så tidlig. Og jeg trodde den kom til å stige gradvis helt til toppen. Er det normalt at den går litt «opp og ned» frem til el?

Testene dine er såpass svake at du nok ikke har hatt eggløsning enda. Jeg får sånne tester du har gjennom hele måneden, man har jo LH hele måneden bare at det stiger veldig ved eggløsning. Har du noen andre tegn som for eksempel eggløsningsslim?

Legger ved bilde av min positive test.
 

Vedlegg

  • BF07C954-1C0A-4FED-8512-00BDAEE2060D.jpeg
    BF07C954-1C0A-4FED-8512-00BDAEE2060D.jpeg
    13,8 KB · Visninger: 298
Testene dine er såpass svake at du nok ikke har hatt eggløsning enda. Jeg får sånne tester du har gjennom hele måneden, man har jo LH hele måneden bare at det stiger veldig ved eggløsning. Har du noen andre tegn som for eksempel eggløsningsslim?

Legger ved bilde av min positive test.

Takk for svar! Regnet egentlig med det. Forventer ikke el før mandag/tirsdag :)
 
Jeg sa til mannen min at han ikke gikk reise på jakt uten meg frem over. Jeg er nå på cd12 i pp2 etter en 48 dagers syklus. Men har nå fått to dager med høy på monitoren så håper på at jeg snart får konstatert el. Derfor skal vi nå noen dager bruke masse penger på å kjøre frem og tilbake på hytten. Datteren vår er invitert i bursdag på lørdag men pga jakt er vi på hytten. Så jeg kjører henne hjem og kommer tilbake slik at vi får hatt sex mest mulig.
Håper det klaffer for dere i denne prøveperioden :Heartred Her kom TR i dag, så nå håper jeg på en kortere syklus og at det klaffer:smiley-angelic001 Heldigvis jakter vi mest sammen, så det blir nok ikke flere jaktturer alene fremover, hehe!
 
Ser her ja! Denne var bra mye sterkere enn gårsdagens! CD 19 i dag. Antatt el på CD 20-22 er helt på snittet. :p
 

Vedlegg

  • 4AFA8965-7A71-4A3B-95D0-EA5AACD51B8B.jpeg
    4AFA8965-7A71-4A3B-95D0-EA5AACD51B8B.jpeg
    17,2 KB · Visninger: 60
I dag har eg ikkje dagen. Vakna med vond rygg, er trøytt og giddalaus. Føler meg ørlite grann kvalm og svimmel. Tok graviditetstest i går, men den var negativ. Eg veit ikkje om eggløysing har vore eller er på veg. Er på cd 49 i dag. Rimeleg utolmodig. Lei..
 
Ikke helt der?
 

Vedlegg

  • E5F2DB78-3C8A-4A08-9608-9D8B8B5EB862.jpeg
    E5F2DB78-3C8A-4A08-9608-9D8B8B5EB862.jpeg
    18,4 KB · Visninger: 68
Venter og venter jeg også.. orker ikke å vente på kroppen lenger, så i går startet jeg med Primolut. Kjett å få blødning før EL kommer.. men får trøste meg med at EL ikke hadde kommet i løpet av 4 uker uansett. Skal starte med Letrozol på CD4.
 
Eg TRUR eg byrjar få eggløysingsslim. Men er ikkje heilt der enno. Tok både strimmeltest og digital i dag, men negativ på begge. Håpar den blir positiv snart. Cd50, eggløysing kan ikkje komme fort nok. Dobbelt så langt syklus som "normalen" suger!
 
Hopper inn i tråden her jeg. Fint p lede deres erfaringer.

Jeg gikk selv av minipillen 15.juli. Fikk ikke mensen før det hadde gått 51 dager. Er nå på CD14. Tror (og håper) el er i morgen. Har slimete gjennomsiktig konsistent på utfloden, så sånn sett ser det bra ut. Skal ta el test om noen timer
 
Back
Topp