Smatte

Glad i forumet
Er det fleire enn eg som har uregelmessig mens og som venter på eggløysing?
Det er mange IKM-grupper her, men det er for usikkert å vite kva veke eg hamnar i.
Kjenner eg treng litt selskap.
 
Jeg er i samme situasjon! :angelic:

Har uregelmessig mens, og i tillegg har jeg denne uken dessverre opplevd en sa, så nå føler jeg at jeg har enda mindre oversikt.

Så jeg blir gjerne med deg i en usikker-ikm-gruppe. :happy:

Tester du etter el eller?
 
Har egentlig regelmessig mens,men etter SA 22.7 aner jeg ikke hvor jeg er i syklus... tester nesten helt positivt for EL 1.8, men tror nok egentlig det er for raskt.. så aner virkelig ikke :( Kroppen fucker med symptomer også for å gjøre det ekstra ille...
 
Jeg er i samme situasjon! :angelic:

Har uregelmessig mens, og i tillegg har jeg denne uken dessverre opplevd en sa, så nå føler jeg at jeg har enda mindre oversikt.

Så jeg blir gjerne med deg i en usikker-ikm-gruppe. :happy:

Tester du etter el eller?
Off,så trist :(
Opplevde selv enn i Juli,og venter nå på normal syklus.

Ta den tida du trenger om du trenger å sørge :(
 
Aner ikke når EL kommer, men tar EL-tester :) Håper jeg havner i 37-gruppa :joyful: Er på CD4 i dag. Begynte med Letrozol i dag for å se om jeg kan få en normal syklus. Er så spent! Sluttet på p-piller i januar. Hatt 3 sykluser etter det :hungover: Første syklus 39 dager, andre syklus 94 dager og tredje syklus 87 dager. Er i PP2 nå, PP1 endte nok i kjemisk. Første barnet klaffet i PP3 og andre barnet klaffet i PP1.
 
Jeg har sluttet på pillen i juni og er i første pp. Venter nå på eggløsning og vet ikke helt når den er, men har nå fått blinkende smiley på clearblue el test, så satser på at el er lile rundt hjørnet
 
Off,så trist :(
Opplevde selv enn i Juli,og venter nå på normal syklus.

Ta den tida du trenger om du trenger å sørge :(

Takk for det <3 Så trist at du opplevde det nylig også. Det er virkelig helt forferdelig.

Men jeg kjenner samtidig at jeg er glad for at jeg i det minste nå vet at jeg kan bli gravid, og så håper jeg bare at det går bra neste gang.

Kan vel hende at du har fått eggløsning igjen siden det? Ser det er mange som skriver at de ble gravide igjen ganske raskt etter sa eller fikk tr igjen etter 4-6 uker. Tror jeg skal begynne å teste etter el neste uke.
 
Takk for det <3 Så trist at du opplevde det nylig også. Det er virkelig helt forferdelig.

Men jeg kjenner samtidig at jeg er glad for at jeg i det minste nå vet at jeg kan bli gravid, og så håper jeg bare at det går bra neste gang.

Kan vel hende at du har fått eggløsning igjen siden det? Ser det er mange som skriver at de ble gravide igjen ganske raskt etter sa eller fikk tr igjen etter 4-6 uker. Tror jeg skal begynne å teste etter el neste uke.

Ja, det er mange som opplever det syns jeg :( jeg har to barn fra før,så vet at jeg kan bli gravid og fullføre et svangerskap, men dette med SA var nytt for meg. Helt forferdelig trist :( jeg føler jeg ikke fikk sørger noe,da det var midt i ferien, og barna har skoleferie så de var hjemme hele tiden.. :( og angrer å på at jeg ikke hadde sagt noe til andre enn samboeren min. Men bedre at det skjedde nå,enn senere prøver jeg å tenke ♡

Har tatt flere graviditetstester også,der jeg syns jeg skimtet en strek igår ,men ikke idag :( ny test imorgen tidlig,så tror jeg jeg skal gi meg med testing og bare vente på tr...

Ser mange blir gravide veldig raskt,og hadde håpet skulle skje meg også,men ser ikke helt sånn ut nå... hpper du finner EL neste uke,og at en liten spire sitter raskt :)
 
Ja, det er mange som opplever det syns jeg :( jeg har to barn fra før,så vet at jeg kan bli gravid og fullføre et svangerskap, men dette med SA var nytt for meg. Helt forferdelig trist :( jeg føler jeg ikke fikk sørger noe,da det var midt i ferien, og barna har skoleferie så de var hjemme hele tiden.. :( og angrer å på at jeg ikke hadde sagt noe til andre enn samboeren min. Men bedre at det skjedde nå,enn senere prøver jeg å tenke ♡

Har tatt flere graviditetstester også,der jeg syns jeg skimtet en strek igår ,men ikke idag :( ny test imorgen tidlig,så tror jeg jeg skal gi meg med testing og bare vente på tr...

Ser mange blir gravide veldig raskt,og hadde håpet skulle skje meg også,men ser ikke helt sånn ut nå... hpper du finner EL neste uke,og at en liten spire sitter raskt :)
Jeg gikk igjennom en MA i juni. Dette er første pp etterpå. Har tempet denne pp. Og er så glad for det. Fikk bekreftet el på dag 29 i syklusen så da er den plutselig på 43 dager. Har alltid hatt mellom 28-30 dager. Kjenner at det blir en ekstra belastning. Me så lange sykluser så fyker de 3 mnd man er ekstra fertile raskt etter en abort. Tok 33 dager å bli kvitt HCG og få tr. Jeg har tatt meg en teste stopp. Men tempet i stedet. Ble gal av å teste etter el i en uke å ikke få positiv test. Så fikk jeg den positiv den dagen jeg trodde jeg skulle ha tr. Og forstod ingenting når dagen kom og gikk og negativ test.
Men ikke rart det siden jeg hadde el isteden. :wtf:
 
No har eg hatt meir enn ti dagar med "lav" på monitoren, så kjenner meg ganske motlaus. Gadd rett og dlett ikkje "kaste vekk" ein test i dag. Pleier å få "høy" etter færre enn ti dagar med testing, og denne gongen spurte den ikkje før dag 9, mot dag 6 som den tidlegare har gjort.
Mistenker eg hadde ein tidleg SA ved sist mens. Men eg hadde ikkje fått positiv g-test. Det at monitoren enno ikkje vil gi meg "høy" styrkar mistanken min.
Om det var ein tidleg SA er eg ikkje lei meg. Visste jo ikkje om det før det skjedde. Dessutan så gir det meg håp om å klare det igjen. Eg har eit barn frå dør, så har jo klart det.
 
Jeg aner ikke hva jeg driver med for å være ærlig :laughing002

Aner ikke syklus, aner ikke IKM, aner ikke eggløsning, vet absolutt ingenting! Etter 12 år på pilla er mitt underliv et ukjent objekt jeg i disse dager prøver og bli kjent med. Foreløbig har jeg trodd soppinfeksjon var EL, så vi er der :whacky059

Men vi får se. Jeg skrev inn i en kalender at syklus var 28 dager men om det stemmer kan bare gudene vite. Er med på grupper allikevel :rolleyes:
 
Kjekt med selskap. Eg har også hatt lange syklusar før. Før eg fekk barnet mitt hadde eg så lange syklusar at ein gynekolog meinte eg hadde pcos. Men tidlegare i år kunne ikkje (ein annan) gynekolog finne nok teikn til at eg har det. Men uregelmessige syklusar har eg likevel. Har fått Letrozol som eg kan ta, men har berre tatt det éin PP for to PP sidan. Turde ikkje ta denne gongen fordi eg ikkje var sikker på mensen med tanke på mulig SA, og at eg slutta å blø fleire dagar imellom.
 
Jeg aner ikke hva jeg driver med for å være ærlig :laughing002

Aner ikke syklus, aner ikke IKM, aner ikke eggløsning, vet absolutt ingenting! Etter 12 år på pilla er mitt underliv et ukjent objekt jeg i disse dager prøver og bli kjent med. Foreløbig har jeg trodd soppinfeksjon var EL, så vi er der :whacky059

Men vi får se. Jeg skrev inn i en kalender at syklus var 28 dager men om det stemmer kan bare gudene vite. Er med på grupper allikevel :rolleyes:
Bedre å ta utgangspunkt i 28 dager å så justere etter hvert.
 
Jeg er også i samme situasjon. Etter SA i juni tok det 9 uker før menstruasjon. Er nå på syklusdag 14, men aner ikke hvor lang syklusen er. Sikkert en plass mellom 9 og 5 uker:)
 
Jeg har noe ustabile sykluser, og aner aldri helt hvilken IKM-gruppe jeg skal følge. :happy3

Er på CD11 i dag, men forventer ikke EL før om en ukes tid. Så får vi se hvor lang denne syklusen blir. Har heldigvis ikke skikkelig lange sykluser (som da vi prøvde på barn 1), men variasjon fra 26 til 36 dager. Og det er upraktisk nok. Håååååååper så i deilig det skal klaffe denne gangen:smiley-angelic001
 
Cd21. Eg gadd ikkje ta test i går. Alle tester har vore negative til no. Dagens også. Likevel tenker eg "tenk om". Er nesten som om eg frykter at eggløysing har vore også. At den var ein av dei siste dagane i mensen. For eg har mange dagar med blødning (ca. 9). Og det blir ikkje noko hanky panky på meg når eg blør.. Blir spennande å sjå kortid eggløysing kjem, eller om mensen kjem først. Hadde vore spennande hadde det ikkje vore for at eg er så forbaska utolmodig.
No poppar alle gravidmagane opp over alt. Og her har eg prøvd i 2,5år utan resultat. Og eg føler mannen ikkje støtter, for han vil jo eigentleg ikkje ha fleire. Så eg føler meg motarbeida også. Og eg som vanlegvis er så gniten har kasta masse penger vekk på eggløysingstestar og ting og tang. Og pengane føles rett og slett vekkasta når eg ikkje får positiv på eggløysingstestane ein gong. :banghead::sorry:
Eg er frustrert, altså. Har ikkje så mange eg kan snakka naturleg med om alt dette her. Er derfor eg er her.;)
 
Venter også på EL. Sluttet på pillen i juli. Er på CD18 (hvis første dag i bortfallsblødning teller som dag1). Har testet etter EL siden dag 11.

Murrer og stikker i sidene og har vondt i korsryggen.

El- testene har vært sånn jevnt over siden dag 11.
Kan de ikke bli positive snart...
 

Vedlegg

  • BFE9205E-FD2B-40FC-9B55-54339CE66098.jpeg
    BFE9205E-FD2B-40FC-9B55-54339CE66098.jpeg
    20,8 KB · Visninger: 69
Ventet på EL jeg også. Ustabil syklus de siste 4 mnd. Tror derimot at den stabiliserer seg nå, er på rundt 40 dager. EL ca 30.august, men tar kosttilskudd nå og håper på kortere syklus
 
Kosttilskudd. Bra du sa, Rosafrue. :woot: Må ta dagens.

Eg bruker jo monitor, så dei er jo ikkje for å tyde utan monitor. Men dei ser fantastisk negative ut. :shifty: kan så vidt skimte teststreken. :wacky:
Alle seier ein må slappe av og alt det der. Eg er så møkka lei av det.:yuck:
 
Cd21. Eg gadd ikkje ta test i går. Alle tester har vore negative til no. Dagens også. Likevel tenker eg "tenk om". Er nesten som om eg frykter at eggløysing har vore også. At den var ein av dei siste dagane i mensen. For eg har mange dagar med blødning (ca. 9). Og det blir ikkje noko hanky panky på meg når eg blør.. Blir spennande å sjå kortid eggløysing kjem, eller om mensen kjem først. Hadde vore spennande hadde det ikkje vore for at eg er så forbaska utolmodig.
No poppar alle gravidmagane opp over alt. Og her har eg prøvd i 2,5år utan resultat. Og eg føler mannen ikkje støtter, for han vil jo eigentleg ikkje ha fleire. Så eg føler meg motarbeida også. Og eg som vanlegvis er så gniten har kasta masse penger vekk på eggløysingstestar og ting og tang. Og pengane føles rett og slett vekkasta når eg ikkje får positiv på eggløysingstestane ein gong. :banghead::sorry:
Eg er frustrert, altså. Har ikkje så mange eg kan snakka naturleg med om alt dette her. Er derfor eg er her.;)

Enig, så mange gravidmager og annonseringer! Og det får meg til å tenke at «f*** jeg burde jo også vært så langt på vei!»
 
Back
Topp