Venter på bedre dager..

Plonk

Forelsket i forumet
 
Begynner å bli ganske klar for kvalmefrie dager og voksende mage!!
Noen andre som plages enda?
 
sender en masse medlidenhet... skjønner at du e mektig lei nå. siste uken min har vært bedre. spydd masse tidligere og fremdeles kanskje en gang til dagen, men kan bevege meg uten den sure kvalmen... håper det blir sånt for deg også etter hvert... go bedring....
 
Takk..takk.. Godt å høre at formen din er bedre!! Det er håp.. hehe  Har noen bedre dager innmellom..men så smeller det på igjen! Var dårlig til uke 14 forrige gang, men denne gangen ser det ikke ut til å roe seg så tidlig!!!

* håpe, håpe *
 
Venter også på bedre dager!!!
Jeg er fortsatt dårlig, begynte å spy igjen for noen dager siden, men spydde ikke igår eller så langt idag. Er fortsatt kvalm og har liiiite matlyst..og blir alltid kvalm etter jeg har spist. Begynner å bli lei av å føle meg så elendig. Er 15+2 idag<3
 
I går var jeg ikke kvalm i det hele tatt, ikke så mye i dag heller så her virker det som det begynner å roe seg! Endelig!!!!=)
 
Jeg sliter enda... i uke 18 nå... Har ingen tro på at det kommer til å gi seg, så jeg er foreberedt på å spy og ha dårlig matlyst til fødsel.. Hadde hypermesis med første barnet mitt og har fått det tilbake igjen nå. Det er så ille at jeg har måttet kaste inn håndkle og be legen sykemelde meg resten av tiden
 
Her ga kvalmen seg så å si helt for ca 2 uker siden. Meeen så kom den tilbake i sist uke igjen.. Siste dagene har den komt og gått. Håper at den forsvinner heelt snart
 
Kvalmen min gav seg akkurat i skiftet mellom uke 11 og 12, men har null matlyst og er konstant sliten. Vi krysser fingrene for at alle er kvitt alt av ubehag og ting vi ikke vil ha iløpet av uken som kommer! 
 
Føler med dere alle sammen... emoticon

 
God bedring til alle som er dålig:-) håper formen tar seg opp veldig straks!! selv er jeg mye bedere:-)
 
jau!Det gjør jeg også...nå er det bare morgenene som er verst,men det jeg håpte skulle gå over var trettheten,jeg er så himla trøtt hele tiden.. Ser foreløpig bare ut som jeg er blitt feitere over magen,gleder meg til spark og en kul på magen 
 
All medfølelse!! Sliter med kvalmen her au. Magen har nå komet her vertfall da, så skal ikkje klage på det. Men ganske dritt lei av å vere kvalm og ikkje få i meg mat.  Krysser alt eg har for at den forsvinner snart for alle kånn som sliter med dette!!!....
 
JA!! Mye bedre da, men spyr fortsatt 4-5 ganger om dagen. Håper det gir seg snart! Fredag hadde jeg faktisk min aller første spyfrie dag på 9 uker, men håpet om at det da var over ble fort knust lørdag morgen.. ;P jaja..
En dag er det slutt, håper den dagen kommer fort!! ;D
 

Er mykje betre enn eg var fra uke 7-13..no kommer kvalmen innimellom..men sliter med gallestein og colitt eg då, og no begynner bekkenet og tulle og...så forstår alle som er lei av å føle seg i dårlig form ja...spent på kva legen seier til meg på onsdag..blir ikkje full jobb igjen iallefall..( har berre 60% stilling, men klarer ikkje det no ) 

Så god klem til alle som sliter med plager, me må berre trøste oss med at det er verdt det til slutt :) 

 
Usj jenter!!
Her har det vært forferdelig helg.. lagt rett ut!! Kan bare gå en vei nå (håper jeg)!!!
Masse god bedring til alle sammen!!!
 
Back
Topp