venter på baby :-)

Heffan

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Juligull2021
Etter en hel natt med rier som var helt ufyselig våknet jeg denne morgenen med at det hadde gidd seg... da jeg skulle på do kom det en del slim med blod i, da ble jeg faktisk veldig glad! Nesten så det var litt godt å se litt blod nedentil når man har gått 9mnd uten :-) etter det fikk jeg bare sterke murringer og bestemte meg for å ta turen opp til føden for å sjekke åpning. Hadde ingen forhåpning, noe som var bra ettersom det bare hadde blitt 1 1/2cm. Jordmor røsket litt til der oppe, å under registrering tok det seg litt opp igjen :-) så nå er vi hjemme å venter på at de skal ta seg enda mer opp! Krysser alle fingre og tær:-P
 
Håper det kommer i gang hos deg! Jeg er nå tre dager over... var hos jm på mandag, og angrer på at jeg ikke ba henne sjekke modning, så hun kanskje kunne "irritert" litt oppi der... Tiden står jo stille, og kynnerne kommer og går igjen :p
Lykke til!! :D Snart er det bebis!
 
Jeg valgte å dra på føden, for jeg viste at jordmor er litt mer "vi tar det til neste gang" enn hva føden er :-) nå kommer det blod når jeg er på do også, og riene er virkelig på plass :-) så nå håper jeg at neste gang jeg forteller noe nytt innpå her, er at det er kommet en baby :-D
 
Ååå, så spennende! :)) Detta klarer du fint, stå på! Og når gullet er ute; KOS dere :)
 
Åh, spennende!! Masse lykke til - eller muligens gratulerer?? :-)
 
Oppdatering: Nå har jeg gått med rier siden natt til onsdag, som er regelmessige som kommer fra 7-10min og varer i 1min til uregelmessige rier som kommer fra hvert 20min og utover... har vært på føden 2 ganger nå og åpning på knappe 2cm... skuffende! Så etter to netter med maksimalt 3 tim på øyet for hver natt har jeg nå fått smertestillende så jeg skal klare og sove. Det er masse slim og blod hele tiden å det er så vondt både det og tisse og gå så jeg er rimelig utslitt! Er førstegangsfødene og holder hodet hevet enn så lenge, for dette skal jeg klare:-) min mormor, mamma og storesøster måtte få hjelp til å få fart på fødselen, for kroppen klarte det ikke helt av seg selv når det startet på, så jeg håper det er fremgang iløpet av morgendagen :-)
 
Føler med deg!! Jeg startet med slim og blod i går tidlig, 3 1/2 time søvn i natt, sammentrekninger hele tiden, men ikke sterke eller regelmessige nok... Bare jeg reiser meg nå så kommer det masse rødlig slim... Håper vi slipper detta så lenge, kanskje du er i gang alt? Hvor skal du føde?
 
Håper det har blitt mer action til deg nå oktober23 :) Ønsker dere alle lykke til :) Gled dere, livet med liten baby er helt herlig :)
 
Spennende!! Håper du har klart å slappe av litt mellom riene. Masse lykke til :)
 
Back
Topp