venter på at kl

Lykkelig med 3

Forumet er livet
skal bli 11.. for da reiser vi til spesjalist med Erlend André i håp om at dei finner ut hva som er galt....
ER veldi klar for å endeli komme til men er så sykt nervøs også...[&:][&:]  huff.....
Gjør litt vondt i mamma hjertet nå med tanke på jeg går til noe jeg skal får svar på og det kan være alt fra a til å..

-------------------------------------------------------------------------------

Hei da er vei kommet hjem igjen etter litt handling også[8D]
Ja da kom beskjeden som vi hadde forventet oss...
Han har Barne Astma.
Så nå kan jeg slå neven i bordet til fast legen min.... HAHAHA In your face!!!
Dette har jeg sakt lenge at han må udersøkest for.....
Så nå skal han fortsette på medisinen han har så skal vi se om 3 uker om det har hjelpt så mye at han ikke trenger mer medisin men dersom han tettner til igjen og sliter med pusten blir han satt på det fast til han er rundt 4 år...
Han sa at han hørte lyder på lungen og skjønner ikke hvordan legene kunne si at det var falsk krupp og bare sende oss hjem igjen. Han syns det var helt uhørt og at det er grunnen til at han er på nivå to/tre med astmaen for slimhinnene er så hovne for han har gått med det i 4 mnd....

Huff ble litt rotete og surrete men håper dere skjønner hva jeg mener å hva jeg har skreve..

Huff da... Ønsker dere lykke til og sender en klem [:)]

lykke til!!! 

Lykke til. Skjønner at du gruer deg.

ORIGINAL: Prosjekt Kolme

Lykke til. Skjønner at du gruer deg.

sign[:)]

masse lykke til og husk å oppdatere oss!!![;)][;)][;)]

Lykke til!!    Spent på opdateringen..  er jo ikke alltid de har svaret heller med engang..  

God klem

Ja det var jammen bra dere endelig fikk noe konkret svar!! Og så bra at dere ble tatt på alvor! Helt tragisk at enkelte leger kan ta så lett på ting altså! Mammaer vet som regel best!! Var sånn hos oss da mellomste hadde kikhoste også. Han fikk barneastma som følge av at vi ikke ble tatt på alvor i starten... Bodde nærmest på legekontoret en stund der ja.. hehe[:D] Men da får vi håpe at det ordner seg for dere og at han får mange gode perioder framover så dere ikke sliter dere ut noe mer[;)]
Klem fra meg[:)]

ORIGINAL: lykkelig med 3 små*

Ja det var jammen bra dere endelig fikk noe konkret svar!! Og så bra at dere ble tatt på alvor! Helt tragisk at enkelte leger kan ta så lett på ting altså! Mammaer vet som regel best!! Var sånn hos oss da mellomste hadde kikhoste også. Han fikk barneastma som følge av at vi ikke ble tatt på alvor i starten... Bodde nærmest på legekontoret en stund der ja.. hehe[:D] Men da får vi håpe at det ordner seg for dere og at han får mange gode perioder framover så dere ikke sliter dere ut noe mer[;)]

Ja føler meg som den mase kjerringa inne på legekontoret her [8D][8D] Noe jeg nå er stolt over [:D][:D]
Ja det skulle ikke vert låv å ta så lett på det..[&:][&:]
Huff stakkars liten da.... Nå kan jeg si at jeg vet hvordan dere har hatt det for nå har jeg opplevd noe lignende...
Ja får håpe detter er begynnelsen på et herli liv i lag med gullene mine og inge flere plager...[;)][;)]

ORIGINAL: BNE

Ja føler meg som den mase kjerringa inne på legekontoret her [8D][8D] Noe jeg nå er stolt over [:D][:D]
Huff stakkars liten da.... Nå kan jeg si at jeg vet hvordan dere har hatt det for nå har jeg opplevd noe lignende...
Ja får håpe detter er begynnelsen på et herli liv i lag med gullene mine og inge flere plager...[;)][;)]

Ja det fortjener dere!![:)] Og kjenner følelsen av å føle seg som en masekjerring ja[8D] Men men... Må man så må man!! alt for ungene vettu[;)]

ORIGINAL: BNE

Ja det fortjener dere!![:)] Og kjenner følelsen av å føle seg som en masekjerring ja[8D] Men men... Må man så må man!! alt for ungene vettu[;)]

[:D] takk :)
Ja ALT for barna[:D][:D]

Det er GODT å få en diagnose! Her har vi igrunn kjempet siden han var knapt 6 uker. Først var det kanskje litt fostervann? javel, og hvor lenge sitter det igen da? Så var det virus virus virus i 2 mndr! Tilslutt møtte vi en lege som sa, astma! Søsteren har astma, og fikk det når hun var 2 mndr! Hun er testet ut for det nå, og har fått diagnosen helt sikkert!

De kan jo ikke stille diagnosen helt sikkert før barnet er ca 1-1,5 år, siden de må gjennom masse tester som er umulige når de er små, men så plaget som Simon har vært/er, og Erlend, så er det ikke noe å tvile på.

Kjempe bra at du har stått på, ikke gitt deg. Det er det eneste som hjelper!

ORIGINAL: mormarion

Det er GODT å få en diagnose! Her har vi igrunn kjempet siden han var knapt 6 uker. Først var det kanskje litt fostervann? javel, og hvor lenge sitter det igen da? Så var det virus virus virus i 2 mndr! Tilslutt møtte vi en lege som sa, astma! Søsteren har astma, og fikk det når hun var 2 mndr! Hun er testet ut for det nå, og har fått diagnosen helt sikkert!

De kan jo ikke stille diagnosen helt sikkert før barnet er ca 1-1,5 år, siden de må gjennom masse tester som er umulige når de er små, men så plaget som Simon har vært/er, og Erlend, så er det ikke noe å tvile på.

Kjempe bra at du har stått på, ikke gitt deg. Det er det eneste som hjelper!

Ja var litt lettere dag å gå gjennom når jeg viste hva det er..
Å herlighet... snakk om å dra det ut i det vie og det breie da...  Jeg er sjokert over at ikke alle legene kan ta oss på alvår....
Nei var det jeg også fikk beskje om at dei stilte ikke dignosen før da jeg heller men hallo...... Vist alle syptomer og lyder osv tilsier det er astma så er det ikke vitsi å vente på at barnet skal bli gammel nok for å ta en test og gå å slite i evigheten... bedre å gjøre sånn som dei har gjort nå da...

Tusen takk for all støtte og backup fra dere....
Dere har gitt meg et pågangs mot og en villje styrke som ikke ligner noe om å stå på og ikke gi opp før det motsatte er bevist.
Får ikke takket dere nok...

Back
Topp