Lykkelig med 3
Forumet er livet
skal bli 11.. for da reiser vi til spesjalist med Erlend André i håp om at dei finner ut hva som er galt....
ER veldi klar for å endeli komme til men er så sykt nervøs også...[&:][&:] huff.....
Gjør litt vondt i mamma hjertet nå med tanke på jeg går til noe jeg skal får svar på og det kan være alt fra a til å..
-------------------------------------------------------------------------------
Hei da er vei kommet hjem igjen etter litt handling også[8D]
Ja da kom beskjeden som vi hadde forventet oss...
Han har Barne Astma.
Så nå kan jeg slå neven i bordet til fast legen min.... HAHAHA In your face!!!
Dette har jeg sakt lenge at han må udersøkest for.....
Så nå skal han fortsette på medisinen han har så skal vi se om 3 uker om det har hjelpt så mye at han ikke trenger mer medisin men dersom han tettner til igjen og sliter med pusten blir han satt på det fast til han er rundt 4 år...
Han sa at han hørte lyder på lungen og skjønner ikke hvordan legene kunne si at det var falsk krupp og bare sende oss hjem igjen. Han syns det var helt uhørt og at det er grunnen til at han er på nivå to/tre med astmaen for slimhinnene er så hovne for han har gått med det i 4 mnd....
Huff ble litt rotete og surrete men håper dere skjønner hva jeg mener å hva jeg har skreve..
ER veldi klar for å endeli komme til men er så sykt nervøs også...[&:][&:] huff.....
Gjør litt vondt i mamma hjertet nå med tanke på jeg går til noe jeg skal får svar på og det kan være alt fra a til å..
-------------------------------------------------------------------------------
Hei da er vei kommet hjem igjen etter litt handling også[8D]
Ja da kom beskjeden som vi hadde forventet oss...
Han har Barne Astma.
Så nå kan jeg slå neven i bordet til fast legen min.... HAHAHA In your face!!!
Dette har jeg sakt lenge at han må udersøkest for.....
Så nå skal han fortsette på medisinen han har så skal vi se om 3 uker om det har hjelpt så mye at han ikke trenger mer medisin men dersom han tettner til igjen og sliter med pusten blir han satt på det fast til han er rundt 4 år...
Han sa at han hørte lyder på lungen og skjønner ikke hvordan legene kunne si at det var falsk krupp og bare sende oss hjem igjen. Han syns det var helt uhørt og at det er grunnen til at han er på nivå to/tre med astmaen for slimhinnene er så hovne for han har gått med det i 4 mnd....
Huff ble litt rotete og surrete men håper dere skjønner hva jeg mener å hva jeg har skreve..