Venter på 3 hcg prøve.. #nerver

Xsue.

Flørter med forumet
Tror dagen blir lang i dag... Etter blødningen forrige uke var jeg inne og tok ny hcg i går. De sa svaret skulle komme etter kl 12 i dag... [emoji5]
Håååååper håååper den har steget masse masse... Legen mente den burde være 2500 minst om der skulle være noe håp.. kryss fingrene for meg jenter [emoji122] [emoji122] 6+5 i dag og håper spiren har klort seg fast til tross for blødningen.
 
Krysser fingrene! Håper det bare var en uskyldig blødning og at spiren holder fast <3
 
Håper på at du får et positivt svar❤ Sender deg en god klem mens du venter, skjønner det kan gå tregt :(
 
Så spennende. Krysser fingrene [emoji173] har målt hcg 3 ganger selv hittil dette svangerskapet, hater denne ventingen
 
Håper du dår positive svar, vet hvor nervepirrende det er å gå å vente på svaret.. masse lykke til, krysser fingrer og tær for deg [emoji173]️
 
Tror dagen blir lang i dag... Etter blødningen forrige uke var jeg inne og tok ny hcg i går. De sa svaret skulle komme etter kl 12 i dag... [emoji5]
Håååååper håååper den har steget masse masse... Legen mente den burde være 2500 minst om der skulle være noe håp.. kryss fingrene for meg jenter [emoji122] [emoji122] 6+5 i dag og håper spiren har klort seg fast til tross for blødningen.
Hvordan gikk det?
 
Krysser fingrene! Jeg og venter på svar fra mine blodprøver, skulle egentlig få de idag:(
 
Tusen takk for lykkeønskninger alle mann. [emoji5]
Det gikk desverre ikke helt som vi håpte [emoji20]
Hcg på 1600 og i laveste siktet.....
Eneste plusset er at jeg fremdeles ligger heeeeeeelt i grensen som legen sa.
Prøve å få TUL og forsette med boldprøver framover...
Er jeg kjempe heldig så har bare hcg 'en hatt en litt sen økning ,men legen ville at jeg sku vær forberedt på at dette ikke gikk veien [emoji31]
Nå må jeg bare vente på ul og se hva spesialisten sier etterpå ....
 
Back
Topp