Venter på å ta tlf!

Nøsste

Gift med forumet
Nå  sitter jeg her og venter på og få ringe til Haugesund. Er ganske redd at det blir en negativ tlf smatale. At det  ene egge mitt ikke er blitt befrukta. Men jeg må vente til 1030 før jeg kan ta tlf i dag. Så skal vi i selskap etter jeg har ringt. Mangen tanker som svirrer i hode mitt!!

kjenner til den følelsen ja.........

men vi får håpe at dette går bra snuppa. ønsker deg masse lykke til

Takk for det[:)]

Masse lykke til.
Krysser fingre og tær.

Krysser fingrene for deg også  Baby klar..[:D]

Krysser fingene for deg jeg snuppa, kjenner igjen følelsen fra mitt første forsøk.

ORIGINAL: Nesing

Håper du har fått positiv beskjed og er klar for innsetting i morgen! Krysser fingre og tær !

[:D]Egget var blitt befrukta[:D]...jeg så glad. Men nå må jeg vente til i morgen for å se om det deler seg!!!!JEg håper alt ordner seg!!!

Du skremte meg nesten nå, har ventet på oppdatering en stund nå. Lykke til med videre deling, du ruger nok på gullegget i morgen snuppa.

Ja,jeg får håpe det. Ja det tok litt tid,har fått oss ny pc. Så var det ein så skulle instalera så mass på den. Men når er jeg på nett igjenn![:D]

Krysser fingre for at det deler seg helt fint, og at du fra imorgen er ruger [:D]

ORIGINAL: ElinR

ORIGINAL: babyT?

Krysser fingre for at det deler seg helt fint, og at du fra imorgen er ruger [:D]

dette skal gå bra

Sign disse to.

så utrolig flott da[:D]

håper det deler seg som det skal

Lykke til:)
Har testdag på mandag selv, tok egen test i dag, negativ[:o] men mensen er ikke her enda så krysser fingra enda[:)]

Krysser fingrer og tær og alt annet som kan krysses for at egget deler seg slik det skal

Imorgen er vi rugere begge to[:D][:D] 

sååå bra, da krysser jeg fingrene for at det deler seg som det skal, tror dette er GULL EGGET.
lykke til imorra

Tusen takk alle sammen!!Så jeg har dere her inne. Jeg ble utrolig glad når egget var befrukta,for det hadde jeg ikke trodd. Så får hb fredag den 13 blir vår lykke dag,og at egget deler seg mangen ganger[:)]

ORIGINAL: MissSunshine

Gratulerer så mye med befrukta egg, krysser fingrene for at du blir ruger i morgen[:)][:D]

Back
Topp