Venter og venter....

mklu83

Gift med forumet
Mailykke 2018
..... på at tr skal dukke opp.

Etter planen (28 dagers syklus) skulle hun dukket opp idag.. Men har ingen tegn til at hun er på vei...

Nå er hun vel gjerne ikke helt stabil etter MA.

Men når dukket hun opp hos dere andre her inne som har hatt SA eller MA?

Hei.
Etter mitt første IVF forsøk ble det endel tull med syklus.... Endel spotting, før den endelig kom nå på fredag. Da har jeg ikke hatt skikkelig mens siden 12.desember.....
Det er jo typisk at når man venter og vil at den skal komme så glimrer den med sitt fravær...
Men, jeg har hvertfall fått den nå og har snakka med klinikken og skal igang med et nytt forsøk nå [:D].

Skikkelig irriterende å vente er det !!!

Her så gikk det 17 dager etter at jeg hadde SA til jeg fikk eggløsning. Var bare noen dager forsinket i forhold til at jeg pleier å ha el på dag 12-14. Da var jeg i uke 7 når jeg mistet, og HCG verdiene falt fort på meg.

Bare til å sende tanta over dere som ikke vil ha den.. Denne gangen tar jeg med glede imot den... [:D]

ORIGINAL: Ivara
Men skjønner du er utålmodig etter å få den igjen, dere begynner vel behandling igjen så snart tanta er på plass? [:)]

Vi begynner behandling igjen når tanten er på plass.. Planen og resepten ligger klar til å brukes så snart jeg får besøk av tante... Første gang jeg har gledet meg til å få dette besøket.. Ved første forsøket slapp vi å vente, begynte rett etter forsamtalen.. Perfekt timing.. [:D]

Back
Topp