Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
overtidskontroll alt 2 dager etter termin? hvorfor det? :Onei fortsatt ingenting overtids kontroll i morgen... blææ
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
lang ventetid på hva?Jeg har også termin idag. Absolutt ingen tegn på at noe er på gang!
Har vært hos legen idag og fått time til overtidskontroll på sykehuset. Fikk beskjed om at jeg måtte belage meg på lang ventetid, for det er visst mange av oss......
Sent from my iPhone using BV Forum
Fordi det var da jeg fikk time hos legenovertidskontroll alt 2 dager etter termin? hvorfor det? :O
neida han går ut i ferie så han ville ha meg inn på sjekk først bare vanlig sjekk i dag tenker jeg, sf mål og hjertelyd tenker jeg neste sjekk er vel hos jordmødrene på sykehuset tror jeg men håper jo jeg har født føre detåå trodde det var no galt hehe..
Var veldig mange som var satt opp på overtidskontroll neste uke, så jeg måtte regne med å vente en stund før timen min. De setter jo sikkert opp ekstra timer, og regner med at noen uteblir siden de føder i mellomtiden...lang ventetid på hva?
Her er det 12 dager som er normalt. Ble satt igang etter 12 dager sist.så kjipt da :/ men så lenge du får kontrollen før helgen så går det vel greit siden det er dag 11 man skal igansettes. min 11 dag blir søndag men tviler på de setter igang da så blir vel 12 dagen over med igangsetting
Hos meg tok det 9 timer fra jeg ble satt i gang med drypp til han var ute ble satt i gang på overtid dag 3 jeg da, men det var fordi vannet hadde gått uten at riene kom..Her er det 12 dager som er normalt. Ble satt igang etter 12 dager sist.
Tror ikke det har noe å si om det faller på en Søndag, for det kan jo fort ta noen døgn før babyen kommer fordet......
Tok 1,5 døgn for meg, og da husker jeg de sa de syntes det gikk fort:-/
Sent from my iPhone using BV Forum