Venter og venter...

mamma10&13

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
Huff så sakte tiden går til tidlig UL, har jo ikke time til det før 2 april og har jo visst om den timen nå i 3 uker eller noe. ble lenge å vente dette altså...

er jo så spent på om det i det hele tatt er liv inni der om det er 1 eller 2. og jeg er så mye bekymret, innimellom tenker jeg dette går så bra så og neste øyeblikk er jeg neste sikker på at det er en MA eller noe, huff blir jo smårar i hodet av dette...

Ventingen tar på!! Kjenner du på mye symptomer da eller?? Håper ukene fremover går fort!! Jeg skal på UL privat 21 mars og er da 12 uker på vei.

jeg er 12-13 uker da når jeg skal. ja jeg er jo sykmeldt pga utmattelse og til tider kvalme. kvalmen og ømme pupper kommer og går litt, men er der flere ganger hver dag.
veldig lite ligamentsmerter, det skremmer meg litt for kjente mye på det første gang også har jeg et bekken som verker en del, men det ble aldri bra etter jeg var gravid i høst, men er jo verre enn det var tidligere i vinter da...

Kjenenr emg sååå godt igjen. Jeg fikk time forrige uke til ul i dag, kl 18. Syns denne uken har gått kjempe seint, og jeg syns timene sniker seg av gårde sakte. Disse ultralydene er så spennende!

huff ja det går sakte og er veldig spennende. lykke til på UL :-)

Huff ja, denne ventetiden er forferdelig...Håper tiden går fort fremover for deg :) Vi skal selv på ny ultralyd på torsdag og jeg har nå ventet i 12 dager på den og er så spent.

Huff ja, denne ventetiden er forferdelig...Håper tiden går fort fremover for deg :) Vi skal selv på ny ultralyd på torsdag og jeg har nå ventet i 12 dager på den og er så spent.
ja jeg er nesten like spent på din UL på torsdag som på min egen hehehe

ja jeg er nesten like spent på din UL på torsdag som på min egen hehehe

He he ;) Vi går alle ei så spennende tid i møte nå :) Gleder meg jo allerede til oul:D

hehe ja ikke sant, jeg tør ikke det ennå, men det er jo mest fordi jeg er litt bekymret og ikke har fått bekreftet noe med UL eller hjertelyd ennå.

hehe ja ikke sant, jeg tør ikke det ennå, men det er jo mest fordi jeg er litt bekymret og ikke har fått bekreftet noe med UL eller hjertelyd ennå.

Ja, den skjønner jeg veldig godt. Jeg er også selv bekymret, men ble litt lettere sist når vi så hjerte(r) som banket. Samtidig er jo sjansen for å miste der enda :( Og siden vi skal på oppfølgning i tilfelle det er to, så tankene mine også gått på at kanskje det er noe galt siden gyn ikke kunne si tydelig om det var to eller ikke osv. Vi vil nok alltid bekymre oss dessverre :(

Jeg synes det er vanskelig å gå gravid spesielt pga alle bekymringene, hva om, hva hvis osv. Heldigvis er det lettere å være trygg når barnet sparker jevnlig.

ja jeg var mye bekymret sist også, men letter litt ja når man begynner å kjenne liv daglig og sånn

Forstår godt at denne ventingen aldri tar slutt. Skulle ønske du fikk time litt tidligere!
Hold ut litt til, alt skal nok gå bra skal du se.

takk for det :-) håper virkelig at alt er i orden både for jeg vet ikke hvor godt jeg vil takle å miste på nytt og fordi jeg har sagt at mamma skal få være med, vet hun hadde så lyst å være med på UL sist jeg var gravid.

Back
Topp