venter og venter...

Nanne-Mi

Venter min tredje skatt <3
....på de "dumme" symptomene. Eneste jeg merker er at jeg er trøtt og ikke helt klarer å kontrollere følelsene mine :P

Første svangerskap kjente ligamentsmerter i magen samt store brystforandringer veldig fort.....begynner nesten å bli litt bekymra, men skal prøve å ikke tenke for mye på det (selv om det ikke er lett!!!). Flere som har det som meg??

Hei, jeg er førstegangs, og har heller ikke hatt mange av symptomene, ligament strekk, og ellers bare sliten og trøtt. Var kvalm noen dager, men det var vel like mye for at jeg ikke var vant til å spise kl 5 på morgenen. Nå er jeg jo 15+3 og har fått mage.

Godt å høre at det går ann å ha lite symptomer uten at det går galt :) Heldiggris som har kommet så langt i svangerskapet :D Første trimester er noe herk :P

maysy skrev:
Hei, jeg er førstegangs, og har heller ikke hatt mange av symptomene, ligament strekk, og ellers bare sliten og trøtt. Var kvalm noen dager, men det var vel like mye for at jeg ikke var vant til å spise kl 5 på morgenen. Nå er jeg jo 15+3 og har fått mage.

Symptomene variererjo fra svangerskap til svangerskap! Jeg har også lest at kvalmen ofte ikke kommer før uke 6-8, så det kan jo godt være du får mer symptomer etter hvert:)

Jeg har veldig lite symptomer egentlig. Trøtt, strekker litt, litt ømme bryster. Men ikke i så stor grad som jeg har hatt i tidligere svangerskap. Jeg håper bare at det er litt tidlig enda og at symptomene kommer sterkere etterhvert. 

Nyttårsspire : Er nok sant det du sier, men klarer liksom ikke å roe meg :P Spes når jeg hadde mye ligamentsmerter i uke 3-4, men så forsvant de mer eller mindre noen dager før uke 5 :S

*ønskergullnr2* : Da har vi det ganske likt. Kanskje symptomene ikke blir like sterke i det andre svangerskapet, siden kroppen har vært igjennom det før...?? :)

Jeg er 6+3 og eneste tegnet jeg har nå er svaaaaaaaak kvalme ( som ikke er til hinder for noe)..

I de to forrige svangerskapene har jeg spydd som en gris på denne tiden..

Jeg er kjeempe trøtt, og har vonde pupper.. Kunne fint vært foruten den trettheten altså men men. Håper kvalmen hlder seg borte denne gangen....

her har jeg kun ømme pupper,stekkinger i livmoren og veldig trøtt...slik var d forrige svangerskap også,og det endte med en liten velskapt gutt så tror ikke du skal bekymere deg alt for mye

Jeg er stikk motsatt jeg
Hadde nærmast ingen symptomer forrige gang så jeg venter ikke på noen denne gangen og hvertfall ikke enda.
Men jammen kjenner jeg nesten mer nå enn hva jeg gjorde forrige gang. Uggen, ømme pupper, veldig oppblåst og konstant trøøøøøøtt! Men jeg klager ikke

Back
Topp