venter og lurer

fano

Gift med forumet
på når jeg skal få mensen igjen jeg.....har spotta litt men for 1 uke siden, men ingen tegn til TR enda, den pleier og være rimelig punktlig [:'(]

Har du tatt en graviditets test?
Kan jo være derfor tanta er sen[;)]

er det første mensen siden negativt forsøk? tanta kan vel isåfall være litt i ulage...
håper du snart er i rute igjen [:)]

Hadde en slags sa 14 desember, blødde lenge, og i mellom der så spotta jeg litt, veit ikke om man får eggløsning første syklus etter noe sånt jeg, meeeen kjenner jeg kroppen min rett så er den vel rett rundt hjørnet, hadde hvertfall være greit og komme i rute igjen [:)]

Litt problemer med husken her... skal du igang med nytt forsøk igjen snart da eller?
eller var det ditt 3 forsøk? noen på frys?

Vet også hvor kjipt det er når man virkelig venter på tanta, men hu ikke dukker opp[:@]

Krysser fingrene for at hun kommer i løpet av de nermeste dagene
Er dere igang med nytt forsøk nå?

Det var mitt siste forsøk [:(] Endelig fikk jeg positiv test og alt så så bra ut, men så datt den ut [:(] Fikk en hel masse rot med hcg som økte og greier, men kroppen rydda opp til slutt. Skal inn på poliklinikk 27 januar for samtale, og skal få en ultralyd med kamera i livor også. Regner kanskje med at vi får tilbud om et 4 forsøk, men da må vi betale selv. Så dilemmaet er da om vi skal gå for et 4 forsøk på riksen og bruke 30 000 på det, eller prøve og spare litt til og gå privat. Skal vi gå privat lønner deg seg visst og betale for 3 forsøk, og må vi opp i det er det 90 000 inkl medisiner, grøss og gru [:'(] Vi har ingen rik onkel i amerika heller [:'(] Veit ikke helt hva vi gjør.......

Uansett om det blir et 4 forsøk på riksen eller 3 nye privat, så håper eg inderlig at
dere får klaff på neste forsøk. Siden dere nesten hadde spiren på plass sist gang, så håper
eg at det beviser at dere har et godt håp for neste forsøk.

Tusen takk [:D] Det håper vi også [:D]

ORIGINAL: Hope

Uansett om det blir et 4 forsøk på riksen eller 3 nye privat, så håper eg inderlig at
dere får klaff på neste forsøk. Siden dere nesten hadde spiren på plass sist gang, så håper
eg at det beviser at dere har et godt håp for neste forsøk.

sign. Hope her[:)]

Back
Topp