Venter en liten GUTT til :) *bilder*

Tripptrapptresko

April 2011 August 2012 Desember 2013
Vi var på oppfølgings-UL på torsdag...
Ultralyden var utrolig betryggende. Alt er fint med lille prinsen i magen og det er alt som betyr noe ♥ Den andre var det ikke hjerteslag hos lenger. Litt godt å vite at det er slutt egentlig siden den ikke var frisk... hvis dere forstår tanken min. Vi kunne nesten ikke se den på skjermen og hun som tok ultralyden måtte vri og styre på for å få sett den skikkelig i og med at lillebror tar opp så mye plass nå! 
Vi valgte å kun ha bilder av lillebror. Det føltes mest riktig der og da. Sambo sliter veldig mye mer enn meg med dette her og han var klar og tydelig på at han ikke ville se den døde på skjermen eller ha noen bilder, og det er noe jeg respekterer. Vi fikk mange fine bilder av lillebror da :) 
Trodde jeg var 14+3 den dagen, men hun regnet seg fram til akkurat 15 uker :) Så den uoffisielle terminen er nå 29. oktober ♥ ...men den kan endre seg for de vokser så ujevnt i starten sa jordmor, så jeg endrer ingenting før etter ord. UL :)
Jubler for 15+2 uker i dag og en frisk, helt perfekt lillebror i magen! 

♥ ♥ ♥

åå, gratulerer så mye med en liten gutt til! :) 

Smålig misunnelig for at du vet kjønnet.. hihi, jeg er såå nysgjerrig! =)

Gratulerer med en liten prins! Så gøy at dere fikk vite kjønnet:D har tenkt en del på deg, det gleder meg at det går såpass bra med deg. Ta vare på mannen din, de er fort å glemme når de står på sidelinjen:)

Gratulerer med gutten i magen!  Godt at alt går som det skal med han!

Så heldig du er som vet at du har en liten gutt der inne!
Virker som at dere får god oppfølging også kos dere videre med den lille knerten! 

Gratulerer så mye!
Jeg er også 4-5 dager lenger på vei i følge sist UL, men JM ville ikke gjøre noe med termindato før ord.UL.

Tenk så herlig! Når kan du ut å kjøra små lyseblå =D

Så kjekt å lese at lillemann har det godt i magen! 

Så koselig!! Gratulerer så mye!!

herlig å se de fine bildene deres
godt å høre at alt er bra med den lille , ta godt vare på hverandre  i tiden frem over stor klem

Back
Topp