Venter du gutt eller jente?

Hvem bor i magen?

• En gutt

Votes: 36 52,9%
  • En jente

Votes: 25 36,8%
  • Skal ikke/ fikk ikke vite

Votes: 8 11,8%

• Antall som har svart
    68

ALovise

Elsker forumet
Gresskarfrøene2023
Novemberfnuggene 2023
Tenkte det hadde vært morsomt å se hvordan gruppen vår fordeler seg mtp kjønn på babyene. Det burde jo være ca 50/50, men noen ganger blir det jo skikkelig skjevt.

Så om du har fått svar, hva venter du? (Tvillingmammaer kan svare på flere)

Jeg fikk vite idag at det blir en gutt!! (Førstemann) Det er litt skummelt å tenke på å måtte oppdra en gutt. I magen er han veldig aktiv. Gleder oss veldig, men jeg har hørt jenter er enklere i starten så blir kanskje litt mer kaos enn jeg hadde forestilt. Jeg vet ikke men veldig gira (og kanskje litt nervøs)!

Jeg fikk vite idag at det blir en gutt!! (Førstemann) Det er litt skummelt å tenke på å måtte oppdra en gutt. I magen er han veldig aktiv. Gleder oss veldig, men jeg har hørt jenter er enklere i starten så blir kanskje litt mer kaos enn jeg hadde forestilt. Jeg vet ikke men veldig gira (og kanskje litt nervøs)!
Førstemann her også og det blir ei jente. Gleder oss veldig. Men jeg er også veldig nervøs. Jeg tror jeg er nervøs uansett det blir ei jente eller en gutt :nailbiting:

Jente :Heartpink
Har en gutt fra før.
Kunne aldri forestille meg å bli jentemamma. Gutten min er så fin og god mot mammaen sin, så enkel og snill. Så er kjempe spent på hvordan det blir med en jente. Men tipper det blir helt perfekt! :Heartbigred

Vi fikk gutt som første og ventar no gutt nr 2, så har ingen jente å samanlikne med, men eg syns ikkje det var noko styrete med vår gutt i vert fall. Er jo veldig individuelt frå baby til baby :joyful:

Vi venter ei lita jente :happy: :Heartpink

Gutt nr 3 på vei, og det blir siste mann i rekka er planen :Heartblue :joyful: blir nok travelt med 3 gutter, men elska å vere guttemamma :Heartred

Gutt :Heartblue

Tror ikke kjønn har noe å si på om de er enklere i starten. Jeg har to gutter og ei jente fra før og begge mine gutter var "enklere" enn jenta som nyfødt. Ettersom tida gikk ble den ene sønnen mere vilter mens den andre gutten er like lugn, blid og rolig ennå. Jenta har vært den som har vært mest grensetestende som barn. Hvordan de blir kommer jo mye ann på personligheten og ikke hvilket kjønn. Rolige og mindre rolige barn finnes av begge kjønn.

Jeg har to gutter, begge veldig forskjellige, men begge like herlige og snille gode gutter! Masse futt og liv å røre- men de har grenser og hører (stort sett :laughing002) etter. Om barna er "vanskelige" tror jeg nok går på personlighet, ikke kjønn. Elsker å være guttemamma :love017

Back
Topp