Venter du gutt eller jente?

Her venter vi en liten gutt.. I forhold til statistikken i min bekjentkrets, så kom det ikke som noe overraskelse at det var en gutt, da ALLE andre rundt meg her er gravide med jenter.. Noen må jo trø til med gutter også! Men forrige gang da jeg gikk gravid med sønnen min, var det BARE gutter som ble født rundt meg.. så rart med det der! 

Venter gutt nå, jente mai 2011... Her merket jeg ikke særlig overvekt av et kjønn sist, men de aller fleste av mine venninner fikk jente først:)

aner ikke :P
meeen... jeg minst å ha hørt at det fødes generellt fler gutter enn jenter

Vi venter en liten gutt :)

Her blir det jente og vi har også jente fra før... Men jeg er enig i at det virker som om det er mange med gutter her inne!! :)

Her venter vi en lillesøster... I juli 10 fikk vi gutt.. Hadde veldig guttefølelse denne gangen og, men jordmor vår sikker på at det var jente.. :)

Venter gutt. Det fødes et lite overtall gutter. I jentegjengen min er det nå 10 guttebarn og 5 jentebarn. Med min gutt i magen blir det 11 gutter. Så jeg håper virkelig at noen "der ute" får frem litt jenter så det ikke blir så mye slåssing :)

her blir det gutt :-)synst også det virker som det blir mange gutter her :-)

Her var den lille sjenert, og vi kunne ikke se det. Men da blir det en spennende overraskelse, da! :)

Vi venter en liten jente:-) Har to gutter fra før som nå gleder seg til en lillesøster!

Gutt:-)

Back
Topp