Venter du gutt eller jente? -Test!

En tråd i 'April 2018' startet av Moderator Irene, 27 Sep 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Er det størst mulighet for at du venter en gutt eller ei jente? Sjekk disse bakgrunnsfaktorerne og symptomene, så får du kanskje en pekepinn på hvilket kjønn babyen i magen er.

Ta testen HER :)

2. MiniMEEE Betatt av forumet *Aprilbaby 2018*

Testen sier jente, jeg har skikkelig jentefølelse, så spent på om det stemmer. Sist hadde jeg ingen følelse, ble jente.

3. Alle gode ting er 3! Glad i forumet *Aprilbaby 2018*

Sier jente. Magefølelsen sier også det, men det blir født flest gutter på begge sider av familien, så vi får vente å se[emoji38] har en av hver fra før[emoji173][emoji173]

4. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Har ingen magefølelse. Testen sier jente, men vet ikke jeg. Samme symptomer nå som sist gang og da fikk jeg gutt.
    Men eneste fremtredende symptomer generelt i mine svangerskap har vært energitap og sult. Var verre med jenta enn gutten.

5. Siadle Forumet er livet Tilgangsansvarlig Junilykke2018

Ingen magefølelse enda. Testen sa jente. Mannen sier jente. Mamma sier gutt.

6. Niomi88 Gift med forumet *Aprilbaby 2018*

Testen sier gutt, blir vel gutt og.. familien kan bare lage gutter [emoji23] og jeg har en gutt fra før

7. Prestekragen92 Glad i forumet Novemberlykke 2015 *Aprilbaby 2018*

Testen sier gutt:joyful: Har gutt fra før, og tror det blir gutt:) Sambo tror det er jente. Håper han har rett:p

8. Donna Glad i forumet *Aprilbaby 2018*

Testen sier jente, mora mi tipper jente og jordmor i dag mente bestemt det er jente i magen. Jeg tenkte først gutt, men nå mer jente siden alle andre tror det og alle tester tror det. Er vel da det blir stikk motsatt :p

9. Aprilønske 2018 Forelsket i forumet *Aprilbaby 2018*

Testen sier gutt, og magefølelsen sier gutt. Er første barnet så begge deler er like kjekt! [emoji1][emoji1303]

10. Happymama Elsker forumet *Aprilbaby 2018*

Testen sier jente, og jeg har sterk jentefølelse[emoji2] sist hadde jeg guttefølelse, det stemte :)

11. BabyBluum Glad i forumet *Aprilbaby 2018*

Basert på svarene du har gitt, er det like stor sjanse for at du får gutt som jente.[emoji23]

• Liker Liker x 1
  12. Fregnefanten Forumet er livet Sommerfuglene *Aprilbaby 2018*

Testen sier jente [emoji4] magefølelsen er ikke sikker på om den er enig [emoji28]

13. Dilbertina Forumet er livet *Aprilbaby 2018*

Testen sier jente. Det samme gjør den kinesiske fødselskalenderen og ringtesten. [emoji28] Men tul mer enn antydet gutt, og jeg har to gutter fra før, så jeg tipper gutt. [emoji6]

14. Margis86 Glad i forumet ❤ Oktoberbaby 2016 ❤

Testen sier gutt, og skulle gjerne ønske den var riktig!

15. Noemie Glad i forumet ♡Junigull 2016♡

Testen sier jente, men jeg tror det er en liten gutt! Sist hadde jeg skikkelig kviser over hele ansiktet og masse på ryggen samt ingen kvalme. Vi fikk da en liten jente.

Nå er huden fin. Jeg bare mister mye hår og har vært bitte litt kvalm på kveldene. Dessuten syns jeg at jeg så noe mellom bena på UL i uke 11, men det kan sikkert også være kjønnslepper [emoji38]

16. havfrøken Glad i forumet

Testen sier gutt[emoji5]. Blir så spennende!

17. Martine2018 Flørter med forumet

Testen sier gutt, men damn... håper på jente :p

18. Karkri76 Forelsket i forumet

Testen sier jente, spent på hva ul sier.

19. Maispiren2018 Andre møte med forumet

Testen sier jente [emoji3] Blir spennende å se på ultralyd.

20. Kuami Blir kjent med forumet

Testen sier gutt! Blir spennende å se om det stemmer eller ikke!:)

Del denne siden