Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er vi i hvert fall to!Jeg sniker her! Vi skal ikke vite kjønn denne gangen, men kan slenge meg på når mini har gjort sin ankomst!![]()
Tenker faktisk selv at jeg denne gangen ikke vil vite det før fødsel (så lenge alt går bra med UL) Har 3 fra før og synes tanken på å ikke vite er veldig lokkende - samtidig som det hadde vært veldig koselig å kunne forberede noe strikk/annet til et spesifikt kjønn…Da er vi i hvert fall to!
Forrige gang ville ikke min vise seg så vi det løste seg liksom selv. Og så ble det liksom så veldig spennende etter hvert.Tenker faktisk selv at jeg denne gangen ikke vil vite det før fødsel (så lenge alt går bra med UL) Har 3 fra før og synes tanken på å ikke vite er veldig lokkende - samtidig som det hadde vært veldig koselig å kunne forberede noe strikk/annet til et spesifikt kjønn…![]()
Ja den ser jeg! Får se om jeg klarer vente når UL nærmer segForrige gang ville ikke min vise seg så vi det løste seg liksom selv. Og så ble det liksom så veldig spennende etter hvert.
Jeg sniker her! Vi skal ikke vite kjønn denne gangen, men kan slenge meg på når mini har gjort sin ankomst!![]()
Da er vi i hvert fall to!
Tenker faktisk selv at jeg denne gangen ikke vil vite det før fødsel (så lenge alt går bra med UL) Har 3 fra før og synes tanken på å ikke vite er veldig lokkende - samtidig som det hadde vært veldig koselig å kunne forberede noe strikk/annet til et spesifikt kjønn…![]()
Hadde også lyst til å vente, da vi har et av hvert kjønn fra før og det ikke er så viktig for meg. Men, mannen ønsket å vite, og det er kjekt å vite slik at jeg kan kvitte meg med alt av gutteutstyr!Mannen sa at han ville la det være en overraskelse til fødselen, og det synes jeg er veldig forlokkende, så her blir det nok kanskje ikke fasit før fødsel.![]()
Har kanskje en følelse på gutt fordi svangerskapet så langt består av å spise mest mulig for å holde kvalmen nede, akkurat som da jeg var gravid med første som var en gutt. Mens med jenta hadde jeg ingen matlyst og bare kastet opp hele dagen. Samtidig hadde jeg en drøm om jente og den drømmen er vanskelig å legge fra seg. Jeg gav til og med navn til jenta i drømmen og vi har bestemt oss for at om det blir jente så skal hun hete det. Guttenavn har vi derimot ikke, så da blir det sikkert det slik at vi kan få noe å bryne oss på!Hadde også lyst til å vente, da vi har et av hvert kjønn fra før og det ikke er så viktig for meg. Men, mannen ønsket å vite, og det er kjekt å vite slik at jeg kan kvitte meg med alt av gutteutstyr!
Nå er handlekurvene fulle av blonder, broderier og blomster
Blir spennende å se hva dere får! Har dere noen følelse da?
Null følelse.. det hadde jeg ikke sist heller… Håper litt på jente fordi er så fornøyd med jentenavnet, men vet hva jeg går til om jeg får guttHadde også lyst til å vente, da vi har et av hvert kjønn fra før og det ikke er så viktig for meg. Men, mannen ønsket å vite, og det er kjekt å vite slik at jeg kan kvitte meg med alt av gutteutstyr!
Skjønner jeg godt! Er jo noe spesielt med å forberede alt når en vet kjønnetHadde også lyst til å vente, da vi har et av hvert kjønn fra før og det ikke er så viktig for meg. Men, mannen ønsket å vite, og det er kjekt å vite slik at jeg kan kvitte meg med alt av gutteutstyr!