Venter du baby

¤Mamma06og08¤

September 2013 <3
kom ei dame og sa til meg i dag....

Nei[>:] sa jeg[>:]

Frekt å si sånt til folk man ikke kjenner synes jeg[:-] jaja, da må jeg hvertfall slanke meg!![X(]

Frekkere om hun bare hadde sagt det,men hun spurte jo da vertfall...[;)]
Er man ikke sikker så må man jo spørre..[8D]

Aiii.. Den er kjip!

Skjedd med meg en gang også. Var på fest med en hel gjeng med folk jeg ikke kjente så godt, jeg satt sammen med en kompis. En dritafull gubbe kom ravende og sa skååååål til deg og kona di!
"vi er nok ikke gift" sa han.
-Ikke gift!!! Hun er jo gravid!!!! ropte han ut så aaaaalle hørte d...

det er sånn 10 år siden snart, og husker det som om det var i går! huff[8D]

herregud, enn må da fader kunne holde sånn for seg selv. =(

ORIGINAL: Linkydonk

Aiii.. Den er kjip!

Skjedd med meg en gang også. Var på fest med en hel gjeng med folk jeg ikke kjente så godt, jeg satt sammen med en kompis. En dritafull gubbe kom ravende og sa skååååål til deg og kona di!
"vi er nok ikke gift" sa han.
-Ikke gift!!! Hun er jo gravid!!!! ropte han ut så aaaaalle hørte d...

det er sånn 10 år siden snart, og husker det som om det var i går! huff[8D]

isj[X(] da blir man ikke super happy nei[:-]

Velkommen til min verden [X(]

Fikk ikke være med sønnen min på rtg. fordi sykepleiern ikke trodde noe på at jeg IKKE var
gravid [:@][:@][:)]  osv... lenge siden nå faktisk [8|] tror jeg har blitt for gammel[:-]

Sånt syns jeg er frekt!!

Var en dame som spurte meg igår når jeg hadde termin, hadde så lyst til å si til henne at jeg ikke var gravid. haha, gjorde ikke det :P lurer på hvordan hun hadde reagert da. Jeg ser jo ut som en oppblåst luftballong :P

ORIGINAL: Tingeling~

Sånt syns jeg er frekt!!

Var en dame som spurte meg igår når jeg hadde termin, hadde så lyst til å si til henne at jeg ikke var gravid. haha, gjorde ikke det :P lurer på hvordan hun hadde reagert da. Jeg ser jo ut som en oppblåst luftballong :P

Hahah, jeg hadde SÅ planer om å gjøre det da jeg var gravid. Men jeg grep aldri sjangsen!

Neste gang SKAL jeg! ...bare for å være ekkel! [:D]

Jeg fikk den kommentaren 4 dager etter fødsel. (Ja, greit nok magen var fortsatt der, og det er den forsåvidt til en viss grad enda) Men vedkommende så jo vår 4 dager gamle baby den dagen og likevel trodde han jeg var gravid. Veldig lett å bli gravid så fort etter fødsel liksom. [:'(]

Skjønner ikke at det går an å si slikt til noen. Jeg tør ikke nevne gravidmagen til folk som jeg SER er gravid engang.

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Definitivt. Det gjelder å avklare om fremmede er gravide fortest mulig.

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Det må man ikke, håper det du skrev var ment som en spøk.

Jeg spurte ei om det forrige uke [X(][X(] Jeg var HELT sikker i min sak, trodde magen hadde vokst og den hadde perfekt form! Hun ble nok fornærma, men jeg var visst ikke den første som hadde nevnt det. Og jeg skal love deg uansett hvor fornærma du er så er nok den andre personen flau som f*en! [X(]

ORIGINAL: Labambie

Jeg spurte ei om det forrige uke [X(][X(] Jeg var HELT sikker i min sak, trodde magen hadde vokst og den hadde perfekt form! Hun ble nok fornærma, men jeg var visst ikke den første som hadde nevnt det. Og jeg skal love deg uansett hvor fornærma du er så er nok den andre personen flau som f*en! [X(]

Ja, tror den som sier det og får nei tilbake blir veldig flau[X(]

Hahah! Huff.
Derfor eg helde kjeft om sånne ting t dei seie det sjølve eller eg får vite av andre! [8D] Gud fader eg trur eg hadde drete på meg om eg hadde spurt ei og ho hadde sagt nei![8D]

Hahahaha... Huff, da hadde jeg blitt litt fornærmet! [8D]

Men trøst deg med at hun helt sikkert følte seg dummere enn du gjorde iallfall [8D]

[:-] folk tar seg friheten til å si hva de vill!!! herre gud!!

mamma spurte meg om jeg var gravid igjen[:'(]

fikk samme spm jeg for ett par år siden.
Rett etterpå gikk hun bort til venninna mi og sa hun var blitt så utrolig tynn
(vi er like store)

er så jævla frekkt..

ei dame som sa til meg: Er kansje noen øvelser du ikke får til da, ihvertfall når du får mer mage.. (yoga trener)
Jeg: Ehm... sier du at jeg er gravid??? da ser hu bare på meg med et tomt blikk.. så sa jeg:Er 2 mnder siden jeg fødde, men takk skal du ha for den!

Hu gikk fort gitt!! fan så forbanna jeg ble!!! Som jeg ikke følte meg B L Æ H nok fra før av liksom.... hadde gått ned nesten 15 kilo og følte meg egentlig ganske OK da også, men den gleden ødela hu ganske fort...[:(]

Back
Topp