Venter barn etter trekant.

Gollemor

Forumet er livet
VIP
Ikke jeg, nei [:D]

Satt på bussen, og overhørte folks samtaler. Det er jo helt utrolig hva folk snakker om der!
Men i alle fall. To venninner snakker om søstra til hun ene. Som var gravid.
Og setningen jeg merket meg, var: "hun er spent på hva ultralyden sier om termin, siden hun og mannen hadde besøk i senga..".

[:o]

DET hadde jeg ikke delt med søstra mi engang altså!

Aner jo ikke mer om historien, men sett at dette skjedde:
Du og mannen/typen er på fest, drikker litt for mye, og finner ut at det er en kjempegod idè å ta med en mann til i loppekassa.
Tross prevensjon (du er jo ikke helt dust[8D]), blir du preggers etter den helga.
Hva gjør du?

Haha!!!
Tenk at hun sa det til søstra, som videre sladrer om det på BUSSEN!!

Heeerregud, greier ikke sette meg inn i situasjonen![8D]
Det blir som: flyet du skulle ta enda plutselig på månen, hva gjør du? [:-]

ORIGINAL: StinkiStini

Haha!!!

Ohh!! KULT[8D]

ORIGINAL: StinkiStini

Haha!!!

[:D]

Hmmm, tricky.
Regner med at det første jeg hadde gjort hadde vært å diskutere det med mannen.
Spørsmålet blir jo: Ta sjansen på at det er en annen manns barn, eller ikke ta noen sjanser og ta abort?
Om det er ektemannens er jo alt bra, om det IKKE er hans er spørsmålet om han er villig til å oppdra det som sitt, om dere later som om det er mannens eller forteller alle at det er en annens, sporer opp BF osv.
TROR jeg hadde siktet meg inn på abort, faktisk, med mindre jeg virkelig ØNSKET et barn til der og da og prioriterte barnet fremfor ekteskapet.

Dette er grunnen til at man tar med seg en annen DAME I senga - selv om det nok er mer action med to menn. [;)][:D]

ORIGINAL: Minerva

Hmmm, tricky.
Spørsmålet blir jo: Ta sjansen på at det er en annen manns barn, eller ikke ta noen sjanser og ta abort?
Om det er ektemannens er jo alt bra, om det IKKE er hans er spørsmålet om han er villig til å oppdra det som sitt, om dere later som om det er mannens eller forteller alle at det er en annens, sporer opp BF osv.
TROR jeg hadde siktet meg inn på abort, faktisk, med mindre jeg virkelig ØNSKET et barn til der og da og prioriterte barnet fremfor ekteskapet.

Dette er grunnen til at man tar med seg en annen DAME I senga - selv om det nok er mer action med to menn. [;)][:D]

Men tenk om DEN dama ble gravid da [8D][8D]

ORIGINAL: Minerva

Hmmm, tricky.

men hva om denne dama da blir gravid med din mann???

oj, da....den er kjip!

Men men....når han fyrer av kanon i feil bøttekott, så får man jo bare ta konsekvensene da...

Eller er prevensjon et fremmedord??[8|][8|]

Eh... For det første hadde det nok aldri blitt noen trekant her i gården, men OM det skulle blitt det, så er dobbelt opp med prevensjon en fin ting [8D]

ORIGINAL: Piril

oj, da....den er kjip!

Men men....når han fyrer av kanon i feil bøttekott, så får man jo bare ta konsekvensene da...

Eller er prevensjon et fremmedord??[8|][8|]

HAHAHA!!

kan hun ha ment at hun hadde mensen[8D] under samleie [;)] slik at kanskje hun har blitt gravid mens hun hadde mens eller noe sånt..noen unge kaller mensen for: jeg har besøk av tante rød os.v os.v [8D]

ooooooooommmmmmmmmmmmmgggggggggggg

ORIGINAL: Hilly77

kan hun ha ment at hun hadde mensen[8D] under samleie [;)] slik at kanskje hun har blitt gravid mens hun hadde mens eller noe sånt..noen unge kaller mensen for: jeg har besøk av tante rød os.v os.v [8D]

besøk i senga?
Hadde hun sagt- "siden hun hadde besøk da" hadde jeg kanskje tenkt det.. men det var hun og gubben hadde besøk i senga.

Det høres ganske sannsynlig ut.. For da lurer man jo på om barnet ble unnfanget da eller evt tidligere.. Dersom det var to mannfolk i senga samtidig, så vil jo ikke termin si noe om hvem det kan være? Spent på termin liksom, den vil jo være den samme uansett hvem av mennene som har gjort henne gravid;P

ORIGINAL: Julie med spire

Det høres ganske sannsynlig ut.. For da lurer man jo på om barnet ble unnfanget da eller evt tidligere.. Dersom det var to mannfolk i senga samtidig, så vil jo ikke termin si noe om hvem det kan være? Spent på termin liksom, den vil jo være den samme uansett hvem av mennene som har gjort henne gravid;P

Terminen sier vel kanskje litt om når barnet ble unnfanget..? Det kan jo hende hun og typen har sex ellers også, og ikke bare når de har en mann til med.

ORIGINAL: Trude Ellerei

Akkurat det jeg tenkte også.
Sier selv at jeg har besøk når jeg har... jah besøk.[;)]
Da blir problemstillingen en helt annen.

Men hvem sier "jeg og Bjartmar hadde besøk i sengen" når de mener at de hadde mensen?!

Hun på bussen sa at "hun og mannen hadde besøk i senga".

ORIGINAL: Gollemor

ORIGINAL: Julie med spire

Terminen sier vel kanskje litt om når barnet ble unnfanget..? Det kan jo hende hun og typen har sex ellers også, og ikke bare når de har en mann til med.

[8D]

Back
Topp