venter å venter...

furu

Blir kjent med forumet
prøver å bli gravid, men det ser ikke ut som det skal gå med det første... Hadde SA i slutten av februar, var ca 8 uker på vei.. jeg har nettopp hatt mensen, viss jeg kan kalle det det... 2 dager med litt blod å noe annet brunt gøsj... jeg har ømme bryster og litt småstikkinger nederst i magen... Syklusen min har vært litt ute å kjøre i det sisste, etter SA, så jeg tok en test, fikk "mensen" dagen etter, og den var da selvfølgelig negativ...

Ikke vet jeg hva som er på gang... Tviler på at jeg er gravid da, siden jeg fikk mensen... Men jeg håper jo da...
 
jeg krysser fingre med deg jeg
lykke til
 
det beste er å vente litt..a en test til om noen dager...er da er den mer sikker...

lykke til videre....får håpe på det positive...

klem[:)]
 
Ønsker deg lykke til:) Tenk positivt, så håper vi alt går bra...

Jeg har nok hatt en PA jeg også nå, og merker skikkelig at kroppen er i "ulage", om en får kalle det det...Har plutselig begynt å blø nå etter 2 uker, igjen... Kan du fortelle litt om hvordan du har følt deg og liksom vært etter din SA??? Er jo så individuelt, men blir litt engstelig når man ikke er seg selv...

Krysser ihvertfall fingrene for at det lykkes for deg nå[:)] Det fortjener du!!!
 
Da jeg ble gravid i januar var det ikke planlagt, men vi ble veldig glade å begynte å se frem til å bli foreldre... Tenkte ikke tanken på SA... Men då jeg plutselig begynte å blø ble jeg veldig redd... det var ikke mye gøy å sitte på venterommet for å komme inn til ultralyd når jeg satt med et brev fra legen der det sto: SPONTANABORT? Jeg fikk vite at fosteret var dødt, å fikk tilbud om utskrapning... noe jeg takket ja til... Det var en veldig tung beskjed å få, men hadde heldigvis mange rundt meg i den tunge tiden... Spesielt samboeren min... Det gikk ikke så veldig lang tid før vi begynte å snakke om å prøve ijenn... Kommer jo til å tenke tilbake på dette når jeg evt blir gravid ijenn, men føler at vi er klar... Så får vi bare ta det som det kommer, det er ikke så mye vi kan gjøre verken med det ene eller det andre...

Tror jeg skal ta en test til om noen dager, men har liksom slått meg til ro med at jeg ikker er gravid... Har kjøpt eggløsningstest, så jeg vet ihvertfall når vi skal "peise på"[:D]

Takker for svar[:)]
 
hei:)

jeg hadde også en sa i april... men slapp utskrapning heldigvis... skulle hatt mensen 29 mai ca... joda fikk den jeg men når jeg våknet opp dagen etter var den borte igjen... hmmm merkelig. og siden har jeg ikke sett den... var hos legen i går og tok blodprøve... litt spent nå kan man si...
har tatt en test og men den var negativ så vet ikke jeg...

håper at jeg er gravid i hvertfall
 
Hei...

Eg trur du e gravid... har hørt at de er noen såm får blødninger i starten av et svanger skap...
men eg krysser fingrene på at du er gravid... er 29 uker på veg. var ikkje planlakt men eg gled meg til og bli mor:) hadde litt problem med og takle de i starten av svangerskapet men de går bra nå :)

Eg ønsker alle dåker som vil bli gravide Lykke til :)

Koz [:)]
 
har ikke fått noe svar fra legen heller... noen som vet om de bare ringer om det er noe el skal de ringe uansett??
 
Back
Topp