Venteperioden etter innsett - hvordan lever dere?

Kakemonsterinnen

Forelsket i forumet
Himmelbarn
Jeg skal i gang med sprøyter i kveld og hvis ting går etter planen blir det nok innsett i uke 23. Vi hadde allerede før IVF planen ble lagt planlagt ferie i uke 25, men siden Hellas ikke blir noe av så skal vi heller en tur til Hardanger/Voss. Der har vi tenkt å gå i fjellet og nyte nasjonalromantikken.

Men så slår det meg at det jo er i rugeperioden. Er det uheldig å dra på fjelltur i denne perioden? Kan det ødelegge?

Hvordan lever dere andre damer? Som normalt eller mer rolig?

Vi er i vårt aller første forsøk så jeg aner ikke hva som er lurt og ikke.

Last edited:
Gratulere som ruger :) Min klinikk sa du kan leve som normalt, og trene, men ikke springe maraton liksom

Skal ikke hoppe, springe eller sånne harde aktiviteter. Men ellers leve som normalt.
Men ikke drikke og leve som gravid sånn sett.

Gå turer er visst bra for blodomløpet i livmora og det er bra :)

Levde som normalt, men verken drikker eller røyker til vanlig da. Noe begrenset pga bivirkninger av behandlingen (sliten kropp), men levde ellers normalt.

Å ta dere den fjellturen høres bare positivt ut for sjel og kropp :) Nyt!

Lev så normalt som mulig. Da går det også fortere til test dag. Men ikke anstreng deg og selvfølgelig ikke røyk, drikk alkohol osv.

Jeg lever som normalt, minus alkohol og kaffe egentlig :happy: Kunne tenkt meg på overnattingstur i marka men pga Crinone 2 ganger om dagen så har jeg utsatt akkurat det litt. Av hygieniske årsaker.. Men det også er vel smak og behag!

Back
Topp