Ventemåned eller ikke?

Avocado

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Snøfnuggene 2018
Febbisbebbis'18
Jeg begynner å tro at det ikke har gått denne gangen, og i stedet for å håpe i det lengste og bygge opp masse urealistisk håp tenker jeg nå litt fremover og stålsetter meg for nytt FER.

Har hatt fryseforsøk i styrt syklus. Må jeg ha ventemåned før evt. nytt fryseforsøk eller er det mulig å gå rett på et nytt? Jeg har jo tatt Progynova og Lutinus. Står på begge enda...

Tror du må ha en ventemåned etter negativ FER, men krysser fingrene for at du får positiv test en av de neste dagene ❤

Jeg mener å huske at man kan ha (negative) fryseforsøk rett etter hverandre uten ventemåned mellom. Vi hadde første september (ble gravid og mistet, da måtte vi vente en mnd), hadde så i november og så i desember. Det var på riksen.

Jeg mener å huske at man kan ha (negative) fryseforsøk rett etter hverandre uten ventemåned mellom. Vi hadde første september (ble gravid og mistet, da måtte vi vente en mnd), hadde så i november og så i desember. Det var på riksen.

Var det styrt syklus du hadde da?

Var det styrt syklus du hadde da?
Styrt med Progynova og Crinone/Lutinus.

Fortsatte bare med progynova, avsluttet progesterontilskuddet til neste innsett. (Avtalte selvsagt med klinikken :) )

Styrt med Progynova og Crinone/Lutinus.

Fortsatte bare med progynova, avsluttet progesterontilskuddet til neste innsett. (Avtalte selvsagt med klinikken :) )

Oi, så interessant :)
Hvordan ble det med blødning da?

Oi, så interessant :)
Hvordan ble det med blødning da?
Fikk vanlig mensen av meg selv til "riktig" tidspunkt. Man skal jo starte progynova på første mens-dag, så der bare fortsatte jeg å ta dem :)

Fikk vanlig mensen av meg selv til "riktig" tidspunkt. Man skal jo starte progynova på første mens-dag, så der bare fortsatte jeg å ta dem :)

Dette overtasket meg, positivt. Trodde ikke man bare kunne kjøre på igjen :)
Da blir det spennende å se om vi får forsøk i september eller oktober :)

Dette overtasket meg, positivt. Trodde ikke man bare kunne kjøre på igjen :)
Da blir det spennende å se om vi får forsøk i september eller oktober :)

Gikk greit for meg hvertfall :) Men nå ser jeg at du måtte vente til oktober. Da blir vi preggers samtidig da ;)

Back
Topp