• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

venteliste til barnehageplass

lykkelita*

Forumet er livet
gutten min står på venteliste i alle tre barnehagene jeg har søkt, jeg søkte han inn fra 1 august. betyr det at det ikke er ledig plass til han fra august, eller at det ikke er plass til han nå? må jo være det første? og når får man endelig svar? altså.. han kan vel ikke stå flere måneder etter jeg har søkt han inn på venteliste? jeg må jo få barnehageplass til han... når kan jeg sende inn klage? veit ikke om der skjønner hva jeg mener, eller om jeg selv skjønner dette[8D] blir så forvirra....

ORIGINAL: lykkelita*

gutten min står på venteliste i alle tre barnehagene jeg har søkt, jeg søkte han inn fra 1 august. betyr det at det ikke er ledig plass til han fra august ja, eller at det ikke er plass til han nå? må jo være det første? og når får man endelig svar? altså.. han kan vel ikke stå flere måneder etter jeg har søkt han inn på venteliste? jeg stod på venteliste fra jeg søkte i fjor-til jeg søkte i årjeg må jo få barnehageplass til han... når kan jeg sende inn klage? veit ikke om der skjønner hva jeg mener, eller om jeg selv skjønner dette[8D] blir så forvirra....

betyr at det ikke er plass til han fra august, men at han står på venteliste da. Klage kan du gjøre med en gang!

Back
Topp