Venteliste - samordnaopptak..

M3rl0t

Elsker forumet
Hvordan fungerer dette? Jeg har fått tilbud om andrevalget mitt, men står som nr 8 på venteliste for førstevalget. Hva gjør jeg??

Du kan takke ja til andrevalget, men samtidig fortsette å stå på venteliste på førstevalget, si nei til andrevalget og bare stå på venteliste, eller si nei til førstevalget og gå andrevalget på skole

venter og håper :) så der du om du kommer inn ved neste inntak...

Bouncing buttplug skrev:
Du kan takke ja til andrevalget, men samtidig fortsette å stå på venteliste på førstevalget, si nei til andrevalget og bare stå på venteliste, eller si nei til førstevalget og gå andrevalget på skole

Var det som var tanken!

Bare husk å sjekk om du kommer inn på førstevalget etter neste opptak, for om du gjør det mister du plassen på andrevalget ;) Jeg holdt på å gå på en skikkelig smell der :P Sjekket heldigvis 2 timer før fristen gikk ut :P Om jeg ikke hadde sjekket det hadde jeg stått uten skoleplass dagen etter :P

*Annie86* skrev:
Bare husk å sjekk om du kommer inn på førstevalget etter neste opptak, for om du gjør det mister du plassen på andrevalget ;) Jeg holdt på å gå på en skikkelig smell der :P Sjekket heldigvis 2 timer før fristen gikk ut :P Om jeg ikke hadde sjekket det hadde jeg stått uten skoleplass dagen etter :P

Huff, mye styr dette her.. Når er 2. opptak da? er det etter svarfristen har gått ut den 26. juli?

Jeg var nummer 11 på ventelisten til mitt førstevalg... Jeg kom inn to dager før skolen startet! ;) Det er ofte mange som takker nei til plassen, ikke møter opp, kommer inn andre steder etc.. Så det er fortsatt håp! Takk ja til andrevalget først tilfelle du ikke kommer inn på det du helst ønsker :) (kommer seff. litt ann på om du kan tenke deg andrevalget da.. )

Du får melding om at inntaket er over :) I hvertfall gjorde jeg det :) Men mener det er like etter fristen for 1. opptak er over :) Men som sagt, husk å takk ja til det du har kommet inn på nå da, slik at du ikke står uten skoleplass om du mot formodning ikke skulle komme inn på 2. eller 3. inntak :)

M3rl0t skrev:
Hvordan fungerer dette? Jeg har fått tilbud om andrevalget mitt, men står som nr 8 på venteliste for førstevalget. Hva gjør jeg??

Hvor står venteliste nr da? Fant ikke det jeg:/

Back
Topp